loloablestuff

Ce trebuie să ştiţi când comandaţi de pe Sammy Dress?

Posted on: 27 martie 2013


Later Edit: Dacă vreţi să daţi o comandă pe SammyDress sau alte site-uri de genul acesta şi aveţi întrebări, vă rog citiţi această postare mai întâi. Mulţumesc!

 

RO: Ştiţi deja că eu am făcut o comandă pe SammyDress, fiind atrasă de preţurile mici şi la produse şi la livrare. De atunci, am mai îmbătrânit, m-am mai deşteptat şi am câteva trucuri pe care le aplic pentru comenzi nu numai pe SammyDress, ci pe mai toate site-urile de tip wholesale din Asia.

  1. Multe lucruşoare din magazinele de la metrouri sau prin IDM&co (inclusiv haine şi încălţăminte) le găsiţi mult mai ieftin (deşi câteodată nu se pot comanda la bucată) pe SammyDress, BornPrettyStore, THBoxes, eBay, etc.
  2. Aveţi grijă la mărimi! Mărimile asiatice sunt, în general, mai mici decât cele europene, aşa că măsuraţi de 3 ori şi comandaţi o dată!
  3. Pe SammyDress, uitaţi-vă mai întâi la secţiunea Free Shipping. Sunt înnebunită mai ales după ceasurile de acolo.
  4. Tot pe SammyDress, vânaţi articolele cu menţiunea “Ships in 24 Hours“.. altfel, pot trece luni până să le vină marfa de la distributor/depozit şi să vă expedieze comanda. Credeţi-mă pe cuvânt!
  5. Căutaţi cu atenţie între miile de produse. E posibil să găsiţi acelaşi produs listat de 2 ori şi cu preţuri diferite sau cu mărimi diferite!
  6. Căutaţi cupoane de reducere. E suficient să tastaţi “Sammy Dress coupon” pe Google şi vă apar mai multe site-uri specializate. Unele cupoane pot fi expirate şi nu vi se va aplica reducerea. Cea mai mare reducere de care am profitat până acum e 10% la întreaga comandă. Alternativ, puteţi să vă abonaţi la site-uri specializate cum ar fi savings.com sau couponpaste.com
  7. Din păcate, cum se întâmplă şi în cazul elf, calitatea produselor depinde de lot-ul de provenienţă. Eu am avut noroc, dar Ana a fost dezamăgită de comanda ei.
  8. Deşi transportul pe SammyDress e mai ieftin decât pe alte site-uri, la încălţăminte poate să fie egal cu valoarea produselor.

Găsiţi lucruri drăguţe pe SammyDress, dar calitatea lor nu e întotdeauna excepţională. Din punctul meu de vedere, o astfel de comandă se merită mai mult pentru articolele cu Free Shipping, deşi dacă vă plac hainele/încălţămintea, e mai bine să plătiţi voi transportul (destul de mare), decât să plătiţi şi transportul şi adaosul comercial al vânzătorilor de prin IDM/Dragon/etc.

Distracţie plăcută la cumpărături!

EN: You already know I placed an order with SammyDress due to their low prices. Since then, I became a little bit wiser and now I have some tips that I make use of when buying not only from SammyDress, but from all wholesale sites from Asia and that I would like to share.

  1. A lot of stuff from the subway kiosks can be found cheaper on SammyDress, Born Pretty Store, THBoxes, eBay, etc
  2. Pay attention to their sizes! Asian sizes are generally smaller than European sizes, so measure thrice, buy once!
  3. On SammyDress, check the Free Shipping section first! I especially love the watches featured there.
  4. Also on SammyDress, you might want to only buy the items marked with “Ships in 24 Hours“, otherwise it may take months until you will see your order. Take my word for that.
  5. Search carefully trough the thousands of items sold. It is possible to find the same product listed twice with different prices or different sizes!
  6. Look for discount coupons. It only takes googling “Sammy Dress coupon” and you can benefit of discount rates such as 10% off. Alternatively, you can subscribe to specialized websites such as savings.com or couponpaste.com
  7. Unfortunately, as with elf, the quality of your products depends on the batch they come from. I’ve been lucky, but Ana hasn’t been too pleased with her order.
  8. Although the shipping on SammyDress is cheaper than on other sites, it sometimes ends up equal to the price of the shoes.

You can find some pretty stuff on SammyDress, but their quality is not always to die for. As far as I’m concerned, it’s worth placing an order with SammyDress only if you are interested in something from the Free Shipping section or if don’t want to pay for the commercial mark-up that vendors practice for the same items.

Have fun shopping!

64 Răspunsuri to "Ce trebuie să ştiţi când comandaţi de pe Sammy Dress?"

Nu am dat comanda pe Sammy Dress, ci pe alte site-uri asiatice. Si ai foarte mare dreptate cu tot ceea ce ai scris, insa vreau sa-ti mai spun ca am vazut haine de pe site-urile lor si la magazine mari gen Glow, Stradivarius etc, nu doar in IDM si alte bazaruri.
Si intr-adevar calitatea difera foarte mult de la un articol la altul. Am articole foarte bune, din bumbac 100% si alte materiale ok si articole care au venit cu nasturi rupti, tivuri descusute etc.
Trebuie sa fii foarte atent la ce comanzi si mai ales la marimi!!

Like

Nu stiu, nu prea ma pasoneaza Glow si Stradivarius, nu m-am uitat sa vad ce produse au.
Cum spui si tu, cateodata, degeaba esti atent la ce comanzi daca vine deja descusut sau cu nasturi rupti etc :(

Like

Multumim pentru postare, chiar e de ajutor :*

Like

Cu multa placere! Sa ai spor la cumparaturi! :*

Like

Foarte utila postarea! Marturisesc ca nu o data am fost tentata de preturile si pozele atractive cu hainute de pe site-urile asiatice. Insa de fiecare data ma calmez in gand si spun ca mai bine nu risc. M-ai vazut, nu-s tocmai “petite” – sunt inalta, lata in umeri, port 41 la picior si am mainile lungi de un metru…Sanse mici spre nule sa gasesc ceva la chinezi, bless their tiny little hearts…and bodies. Daca as fi mignona, as incerca! :) Asa, mai bine platesc adaosul comercial, dar macar am sansa sa probez haina inainte sa o iau sa fiu sigura ca intra :)) Si crede-ma, mi-a fost greu sa ajung la concluzia asta! Tentatia e mare, recunosc!

Like

Da, ai dreptate cu hainele/incaltamintea. Sunt unele bluze care nici mie nu-mi vin. Gen marimea L are 88 în bust, ori eu in marimea europeana sunt 36/38 si am 92 in bust.

Dar poti sa te rezumi la ceasuri, pensule, accesorii.. in afara de faptul ca sunt foarte usoare (transport gratuit sau foarte mic), sunt si simpatice si mult mai ieftine decat in ro :)

Like

Ti-ai luat pana la urma pensulele alea?:)) <3

Like

Nu, ca una din ele nu era pe stoc si m-am suparat, asa ca mi-am comandat un ceas si o bluza :D

Like

si eu sunt fascinata de sammydress si as vrea sa stiu se mai plateste ceva cand ridici coletul taxe vamale cv? :)

Like

Pe toate coletele mele au scris “gift” pana acum si n-am mai platit nimic.

Like

Multumesc frumos pentru raspuns :)

Like

Buna! Daca produsul se incadreaza la “ships in 24 h”, chiar dureaza doar o zi sa ajunga la mine? Imi vine taaare greu a crede asta.. :))

Like

Nu, in 24 de ore il pun la posta :) Gen, dupa 24 de ore il marcheaza “shipped”

Like

in legatura cu transportul , tu cat ai dat ?

Like

Depinde pentru ce. Unele produse (de ex, ceasurile, dar si cateva articole de imbracaminte) au transport gratuit. Pentru pensule am platit un dolar si 2-3 centi pentru transport, iar pentru articole mai scumpe si mai grele, transportul poate sari de 10-15 dolari (ex: paltoane, pantofi).

Like

Utila postarea ta. Si eu sunt fascinata de sammydress.
Ai spus ca multe lucrusoare se gasesc si la magazinele de la metrou. Se gasesc si haine asemanatoare celor care sunt pe sammydress? :)

Like

Buna!
Haine si pantofi ca cele de pe SammyDress gasesti in IDM sau SIR (in Bucuresti) si in complexe comerciale de genul acesta din alte orase.

Like

Buna ziua! As dori sa comand si eu de pa sammydress, as dori sa stiu unde ajung produsele?? si unde imi arata cat este este costul transportului? ce varianta sa aleg? de exemplu, acestea sunt produsele pe care le-am ales….

http://cart.sammydress.com/m-flow-a-cart.htm

Multumesc pt eventualele raspunsuri fetele! va pup, o zi buna!

Like

Buna!

Comanda ajunge la Posta Vamala, daca la asta te referi.
Costul transportului il aflii dupa ce pui produsele in cos.

O zi frumoasa!

Like

Dar am 3 variante de pret la transport! cum procedez sa o aleg pe cea mai mica?

Like

Flat Rate Shipping este cea mai ieftina modalitate de transport si o vei selecta dupa ce iti faci cont si finalizezi comanda.

Like

Buna, am si eu o intrebare: as vrea sa fac o comanda pe Sammydress si ma intrebam daca pe langa ce imi afiseaza ei ca trebuie sa platesc pentru transport, va mai fi nevoie sa platesc ceva extra pentru vama? Auzisem ceva de TVA plus inca 12% din valoarea pachetului.

Multumesc.

Like

Buna! Pe toate coletele mele, ei au scris gift, dar au fost in general comenzi mici, de pana in 20 dolari. In cazul acesta nu platesti nimic.

Like

unde este afisat tabelul de marimi ca nu l gasesc:(

Like

l-am gasit:)

Like

ah .. trebuie sa platesc ceva inainte sau doar sa plasez comanda?

Like

Da, se plateste prin PayPal ca sa poti sa finalizezi comanda :)

Like

In cat timp de cand iti pui comanda , ajunge in tara ? Cum platesc?

Like

Buna!

Platesti cu cardul, in avans. Ajunge in aproximativ o luna cu cel mai ieftin transport.

Like

Buna, foarte util acest post :)! Iti multumesc mult pentru informatii. Sunt pe cale sa fac o comanda in jur de 250 USD crezi ca poate sa imi scrie gift pe coletul meu? La asa o valoare trebuie sa platesc ceva extra? Ai folosit si alta varianta de transport , ma refer la DHL?

Like

Buna! Nu stiu daca o sa-ti scrie gift pe o comanda de 250$, mai ales ca probabil va fi un colet destul de mare si s-ar putea sa ai probleme la vamala. Nu am incercat alte metode de transport.

Like

Buna seara. Vreau si eu sa imi comand niste papuci de pe sammydress.com. http://www.sammydress.com/product149036.html ce inseamna la acestia Ships in 24 hrs? transport in 24 de ore? si acestea: http://www.sammydress.com/product819823.html …as vrea sa stiu cam in cat timp ajung in tara daca pun comanda saptamana aceasta. Si mai vreau sa stiu,cand platesc cu cardul, eu am banii in lei pe card. Se transforma direct in dolari sau trebuie sa am dolari pe card? Totalul pt Romania ar veni pt cele doua produse 28,41 dolari. Asta ar fi costul final? sau mai trebuie platit ceva? va rog sa imi raspundeti daca se poate. Va multumesc!

Like

cine imi poate da si mie comanda de ceva de pe sammydress.com pls

Like

Buna, as vrea sa comand niste imbracaminte de pe sammydress si vreau sa platesc cu cardul.Se poate face plata cu cardul daca am lei pe el?as vrea sa stiu cum.Multumesc!

Like

Buna,
Da, conversia se face automat.

Like

daca combin un articol ships in 24 hour cu unul care nu e ships in 24 hour mi le expediaza pe amandoua repede ?
incat timp imi vin ?

Like

Bună!
Nu, nu le expediază pe amândouă repede. O să le expedieze când vine de la distribuitor şi cel care nu este “Ships in 24 hours”, ceea ce poate dura chiar săptămâni.

Like

produsele de la sectiunea Free shipping au transport gratuit?

Like

Da, de aceea se sunt in sectiunea “Free Shipping” :)

Like

Buna! Vrau sa comand de pe sammydress si am cam 13 produse in cos, dar am citit foarte multe review-uri negative si imi este cam frica. Majoritatea sunt articole de imbracamite si cosmetice. Ale tale au fost calitative? Aaaa…si unele dintre ele au “ships in 24 hours” iar altele nu, si ma intreb cum o sa imi trimita coletul.

Like

Buna! Calitatea produselor depinde. La unele e mai buna, la unele mai putin buna. Nu iti vor expedia coletul in 24 ore, ci vor astepta sa vina toate produsele de la furnizori.

Like

Salut,
am o intrebare..daca comand de pe sammydress pot sa aleg care vreau dintre shipping rate? logic ca as vrea o pe cea mai mica care dureaza pana la 25 de zile..se poate sau te obliga ei care? Dintre cei care ati comandat din Romania ati putut sa o alegeti?

Like

Bună!
Evident că din moment ce ai mai multe variante, esti liber sa alegi ce îţi convine cel mai mult: timp scurt sau bani puţini.

Like

Buna :) am facut si eu o comanda pe 13 ianuarie de 130 de dolari. Dupa ce am facut comanda am citit numai lucruri de rau pe google, cum ca multi au platit si pana la urma nu le-a mai venit niciun produs. Tie ti s-a intamplat asa ceva? Si ca sa mi se confirme ca a ajuns in tara coletul, as vrea sa sun dar nu stiu unde…:)) La posta vamala? Care posta? Iti multumesc anticipat pentru raspuns. Poate o sa ma mai calmezi putin :)))

Like

Bună!
Ca o regulă generală, review-urile pe internet se citesc ÎNAINTE de a plasa comanda, mai ales o comandă aşa mare.

Mie mi-au venit toate comenzile.
Comanda o să-ti vină la poşta vamală şi nu ai unde să suni să confirme că a ajuns coletul în ţară. Trebuie să aştepţi avizul acasa.

Toate cele bune!

Like

Plus ca am inteles ca trebuie sa platesc si taxe vamale. off

Like

Bună!
Da, e o sumă destul de mare. Dacă nu au scris cadou pe pachet (şi la suma aceasta nu cred că au scris) va trebui să plăteşti taxe vamale.

Like

am comandat si eu cateva lucruri de pe sammy dress. si de fiecare data am fost dezamagita.
Calitatea lasa de dorit indiferent daca rochia a costat 10 $ sau in cazul al doilea 40$. in primul rand am comandat marimea XS si am primit S care imi este mare, si in al doilea rand rochia are o multime de pete albastre ca de pix sau nu stiu ce…. si cand le-am dat mail mi-au spus ca o pot schimba dar trebuie sa platesc transportul … tot eu sa platesc pt greseala lor.
Clar nu voi mai comanda de pe acest site si in general de pe site-urile asiatice .

Like

Buna ! Mai e careva pe aici? Am comandat in ianuarie mai multe lucruri..( incaltaminte +ceva haine) in valoare de aproximativ 300 $ cu tot cu transport, nu mai stiu daca erau toate Shipis in 24 H.. dar am facut comanda de destul de multa vreme.. am comandat in SUA.. Mai am sanse sa imi ajunga? Am trimis un mail ca de ce nu mi.a ajuns si mi,a raspuns un robot ca au fost retrasi banii din cond si sa asept sa imi vina comanda.. la numerele de telefon afisate de ei nu raspunde nimeni, defapt nici nu functioneaza..

Like

Buna ziua ,as dorii sa comand o geaca de pe samydress si vreau sa intreb de unde am eu garantia ca va ajunge coletul daca eu platesc inainte, cum se procedeaza cu plata , cam in cat timp ajunge coletul ? multumesc anticipat

Like

Bună!
Cum ai spus, plata se face înainte, prin PayPal, transfer bancar sau Western Union, cred (poti vedea optiunile la ei pe site). Comanda ajunge de cele mai multe ori cam în 25 zile lucrătoare (puţin peste o lună). Cred că se întâmplă foarte rar să se piardă o comandă. Mie nu mi s-a pierdut niciodata nici una.

Like

Eu nu am fost asa norocoasa , mi s.a pierdut( sau cine stie ce) exact prima comanda.. au trecut deja 5 luni si nu am primit nimic :((

Like

Îmi pare rău! Dă-le un mesaj şi spune-le şi cere-le banii înapoi. Banii pe transport n-o să-i primeşti, dar pe produse cel mai probabil da. Multă baftă!

Like

Buna, eu mi.am dat comanda de pe aliexpress si produsele mi.au venit pe rand si am destul de mult de mers pana la posta vamala(100km) , vreau sa stiu daca si pe sammydress tot asa vin produsele, pe rand sau in acelasi colet?

Like

Bună! Dacă incluzi toate produsele în aceeaşi comandă, îţi va veni un singur colet :)

Like

Buna! As vrea sa comand mai multe produse de pe sammydreess si m-ar interesa daca comand un produs free shipping, vor fi incluse in colet si celelalte produse din comanda?voi plati transport? merci

Like

Bună!

Dacă vei comanda n produse cu shipping şi unul singur cu free shipping, vei plăti transport pentru n, în loc să plăteşti pentru n+1.

Sper că înţelegi analogiile mele matematice. Dacă nu, înseamnă că e încă prea devreme pentru aşa ceva :))

Like

Buna, in cat timp ajunge comanda de pe sammy dress? toate produsele au fost cu expediere in 24 de ore, comanda a fost expediata acum 26 de zile, si nu a ajuns inca…

Like

Bună! Chiar şi cu Shipping in 24H, tot durează aproximativ o lună să ajungă în România.

Like

Tie in cat timp ti.a venit comanda ?

Like

Unele într-o lună, altele 2 săptămâni, altele în 6 săptămâni. Scrie şi pe site-ul lor că timpul mediu de aşteptare e o lună.

Like

Hey, eu nu ma prea prind care e faza cu plata. Deci adaug produsul in cos, blah blah, aleg cea mai ieftina metoda de plata, flat rate shipping, si trebuie sa dau vreun avans sau ceva? Oi fi eu mai grea de cap, dar chiar n-am inteles.

Like

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 643 other followers

Follow Me on Pinterest
Instagram
#lol #truestorybro #winter #girlstuff

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

SIGMA Beauty Discount

Cosmetice BIO naturale - Organic Baby

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 643 other followers

