loloablestuff

Tag – Again!

Posted on: 6 Februarie 2012


 OK, recunosc, devin putin obsedata cu tag-urile :)) Dar adevarul este ca abia asteptam sa termin sesiunea (WIN!) ca sa il fac pe urmatorul :”> Este de pe blog-ul Madalinei si se numeste What I’m Using Right Now.
Here it goes!

Sampon – Garnier Fructis pentru par vopsit

Balsam – Garnier Fructis petru par vopsit (doar cand nu folosesc masca)

 Masca de par – Kallos Placenta

 Produse de styling – Spuma sau Fixativ de la L’Oreal Studio

 Gel de dus – am mai multe, de la Avon Senses, de la Elmiplant, de la Nivea, Cien, etc

 Lotiune de corp – Emiplant Lapte de Corp Nutritiv-Reparator

 Crema de maini – Dove

 Anti-perspirant – Lady Speed’s Stick sau Dove cu Grapefruit

 Fake-tan – nu folosesc

 Make-up remover – demachiant bifazic Balea, servetele demachiante de la Carrefour, demachiant cu Q10 de la Nivea sau, cel mai des, lotiune micelara (acum am de la Vichy)

 Cleanser –  nu am

Crema de fata –  Apidermaliv, dar imi doresc Ivatherm

 Exfoliant – Emiplant cu bambus

 Primer – nu am, dar ma uit sa-mi cumpar unul

 Fond de ten – si aici am mai multe. preferatul meu este de la L’oreal Liftactiv, apoi L’oreal Infaible, mai am si de la Avon si Affinitone, insa imi doresc Toleriane sau Dermablend

 Concealer – nu am

Pudra – Rimmel

 Blush – multe 😀 de la L’oreal, la Elf, Ruby Rose, etc

 Bronzer – Beauty UK si Elf

 Highlighter – Elf

 Eye base – nu am

 Eyeshadow – nu prea folosesc, am o trusa mare si cateva ratacite pe acasa de la Avon sau

 Eyeliner – Golden Rose, Ada

 Ondulator – nu am

 Mascara- L’oreal si Maybelline, dar vreau din nou Super Shock-ul de la Avon

 Lipstick – multe

 Gloss – Avon si no-name

 Oja – Farmasi, Flormar, Orkide

Parfum – Today (Avon), Little White Dress(Avon), Celine Dion, True Star (Tommy Hilfiger)

Vacanta placuta tuturor celor care au terminat sesiunea (asa ca mine)!!!

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

