loloablestuff

Wishlist!

Posted on: 21 Februarie 2012


Mereu imi place sa fac cumparaturi, iar cand e vorba de cosmetice sau produse de ingrijire, placerea e cu atat mai mare! Dupa mai multe lecturi de prin blogsfera si raite prin magazine, am ajuns la un wishlist cu minimum de produse:
1. Primer-ul de la ELF
2. Fluidul cu SPF de la Olay de 100 ml din DM (dupa ce termin Ivatherm-ul)
3. L’Oreal VisibleLift intr-o nuanta mai deschisa (desi mi-am luat si Toleriane)


4. Skinoren (pentru micile urme lasate de pustule)


5. Un deodorant cu mai putini iritanti (inca nu m-am hotarat, o sa ma mai uit pe la raionul de dermatocosmetice, probabil)
6. Oja magnetica (de la Flormar – cred ca weekend-ul acesta vine si vremea ei)
7. O forfecuta noua, ca a mamei mi-a luat mama ❤
8. Pensula Kabuki Flat Top F80 de la Sigma (update: e comandata)


9. Atoderm – Gel de dus de la Bioderma si de preferat si lotiunea micelara Sensibio H2O

Hm.. si imi mai doresc sa uit mai rar sa ma dau cu lotiune/unt de corp 🙂

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

