loloablestuff

Experienta mea cu apa termala

Posted on: 21 Mai 2012


Am vazut aici ce se spune in comert despre apa termala si care ar fi argumentele impotriva utilizarii ei. E randul sa va spun si parerea mea despre acest produs cosmetic.

Parerea mea despre apa termala este una in general pozitiva, desi am trecut si eu printr-o perioada de disbelief, in care am observat schimbarile tenului meu. Imi intrase in cap ca aceleasi efecte le pot obtine si sprayindu-mi pe fata apa minerala din sticla sau ceai. Apa minerala mi s-a parut imposibil de folosit cu atomizator, iar cu ceaiurile am o problema la modul general, avand in vedere ca despre ceaiurile la plic nu mi se pare ca ar avea beneficii reale, singurul lucru de luat in considerare la ele fiind aromele si culorile artificale.

La inceput am folosit apa termala La Roche Posay, pe care o cumparasem in urma unei promotii de la Farmacia Dona, cu tot cu reducerea datorita cardului, platind pentru ea undeva la 23-25 lei (150 ml cred). M-am inteles excelent cu ea, in perioada in care am folosit-o, mai ales ca era anotimp de iarna, tenul meu era excesiv de uscat, nu numai din cauza conditiilor de vreme, dar si pentru ca foloseam zilnic Brevoxyl si Retin-A. Spre deosebire de Apa de la Avene pe care am incercat-o la o prietena si care mi s-a parut ca imi strange pielea, apa de la La Roche Posay imi lasa o senzatie de hidratare si a si ajutat foarte mult la diminuarea rosetii, chiar si cand nu aveam de lucru si imi mai extrageam ceva pustule.

  Dupa ce s-a terminat produsul, n-am mai vrut sa „arunc banii” pe apa termala si am incercat solutiile de mai sus. Venind si primavara, tenul meu a inceput sa se ingrase, sa luceasca, parca Brevoxylul actiona mai greu, iar Retin-A parca nu mai avea nici un efect. Mai mult, semnele extragerii pustulelor erau mai evidente si mai indelungate. Asa ca ma hotarasc sa imi cumpar o apa termala.

Cand am mers eu la cumparturi, nu prea erau oferte la apa La Roche Posay, asa ca m-am multumit cu pachetul promotional Vichy (150ml+50ml) la 32 lei, gandindu-ma ca flaconul micut il pot purta mereu in geanta ca sa ma racoresc (ceea ce si fac).

Mare prostie am facut. A doua zi, am vazut 150 ml de La Roche Posay la 22 lei la CityPharm. Asta e! Daca ma grabesc asa imi trebuie! Pot sa spun ca tenul mi s-a mai calmat. Cosurile imi trec aproape de pe o zi pe alta, iar tenul nu mi se mai ingrasa si nu mai luceste ca inainte. Am un ten, indraznesc sa spun, aproape normal.

Totusi, am observat cateva diferente:

1. Apa Vichy e mai greu de pulverizat si e nevoie sa se tina flaconul la o distanta mai mica de fata, ceea ce nu-mi place.

2. Tot apa Vichy are un gust foarte ciudat, amarui. Cand pulverizez si se scurge pe buze, aproape ca mi se intoarce stomacul pe dos, trebuie instant sa imi sterg buzele. Nu stiu daca e din cauza ca are o concentratie mai mare de diferite elemente (desi o sa studiez), dar clar nu-mi place!

Ca o concluzie, trebuie sa spun ca o sa folosesc apa termala in continuare si, chiar daca o sa ma manance sa incerc si alte ape termale (mi-a facut cu ochiul cea de la Uriage), o sa-mi cumpar negresit si La Roche Posay.

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

