loloablestuff

Recent Personal Achievements

Posted on: 30 Iunie 2012


Mi-e destul de greu sa postez pe blog dupa laptopul pe care nu am poze si mi-e inca si mai greu sa le reconstituiesc pe cele pe care le am pe laptopul meu propriu si personal despre care tocmai am primit vesti ca este proaspat reparat (happy happy joy joy) si cum acest post era deja in drafts de ceva vreme, o s-o dau putin in ramble, ca tot se poarta prin beauty-blogosfera 🙂 Acest post este mai mult pentru sporirea increderii mele in sine, mi se pare ca traiesc o perioada implinita din toate punctele de vedere si nu-mi prea vine a crede, mai ales ca vine dupa niste momente critice in viata mea, deci fac o recapitulare si dupa ce vad scris negru pe alb poate ochii mei o sa transmita informatia si la creier si n-o sa mai para asa scos dintr-un basm!

So, my latest achievements vor fi impartite pe 3 categorii: academic/career-wise, personal si sentimental

 Academic: Terminarea sesiunii cu o medie aproximativ imensa 😀 si gasirea unui nou job

Personal (e mai mult beauty/blog-wise): Inscrierea la cursuri de dermatocosmetica si machiaj si participarea la camparia WOM Ivatherm – Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

Sentimental: Well, prima mea relatie stabila si cu adevarat serioasa, faptul ca in sfarsit am ajuns sa ma inteleg cu mama (sa fie distanta de vina?) si realizarea ca am cei mai buni prieteni de pe pamant 🙂

 

Mnah, par putine cand le scriu asa, dar pentru mine reprezinta luna si stelele de pe cer! Sunt grateful, sper doar ca merit aceste impliniri si ca nu sunt doar la varful rollercoaster-ului, adica sper ca nu o sa vina si timpul sa (re)experimentez fundul abisului!

Voi ce ati realizat in ultima vreme pentru care sunteti foarte mandre/grateful?

 

 

 

 

1 Response to "Recent Personal Achievements"

Felicitari pt achievements si la cat mai multe, nu? 🙂 🙂
Vreau sa te anunt ca am facut o chestie

Am creat primul meu joc, CU MANUTA MEA se numeste Hotel “Paloma Roja”

Esti un roman, somer care e nevoit sa emigreze in Mexic unde incepe sa lucreze pentru traficantii de DROGURI.

Intr-o noapte ploua torential si tu ramai fara tigari. TU alegi ce vrei sa faci si jocul are peste 7 finaluri DIFERITE.

Nu trebuie sa il descarci, il joci direct de pe net. Nu-ti pun link-ul aici ca ma baga la spami
Daca vrei sa il joci intra pe blogul meu GoodgameFelicia (wordpress) si vezi ca ai link acolo (pe prima pagina)

–Cu drag, Felicia

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

