loloablestuff

Beautiful Blogger Award

Posted on: 2 Iulie 2012


Am primit acest Award, primul de acest gen pentru mine si blogsorul meu de la o fata deosebita cu care petrceam mai mult timp in liceu! Acum am crescut, ea e la Cluj, eu la Bucuresti si pe acasa nu ne prea sincronizam, dar imi pare bine sa vad ca totusi sunt „de-a casei” pentru ea, asa cum si ea imi va fi mereu draga pentru ca face parte dintr-o perioada foarte speciala din viata mea!

Regulile le-am preluat tot de la ea :

1. Multumeste persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.

Multumesc frumos, Ada!

2. Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui.

Hm… pai am luat hotararea, toamna trecuta, sa nu mai arunc banii pe tampenii, ci doar pe produse cosmetice de calitate, intrucat avusesem o perioada in care acneea disparuse si cand am venit la Bucuresti, a reaparut 😦 Am cautat tot felul de produse pe google, am ajuns la review-uri si unde gaseam cate un review care sa-mi placa cum e scris si care sa-mi raspunda la intrebari, citeam si restul postarilor. Astfel, am ajuns sa urmaresc „din umbra” cateva blog-uri. Deja dupa cateva luni de citit ZILNIC (chiar si in sesiune) zeci de bloguri, incepusem sa prind ceva experienta si voiam sa-mi dau si eu cu parerea, sa incerc si eu ce au incercat altii, etc. Astazi vad ca sunt citita de din ce in ce mai multe persoane, termenii de cautare se diversifica si ma motiveaza sa diversific si eu continutul postarilor!

3. Descrie pe scurt o zi obişnuită din viaţa ta.

Ma trezesc, fac un dus, mananc, fac pachetel pentru munca, plec la un curs, alerg la munca, vin acasa, verific blog-ul si Facebook-ul si ma culc, ca-s terminata 😦

4.Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.

…a fost cu CrazyStuff si prietenul ei, Lucian! M-a „transformat” in papusa prin machiaj si am tras niste poze 🙂

5. Cea mai ” urata” colaborare cu un alt blogger.

…a fost cu Krista’s Tips, am castigat un premiu la un gieaway de ziua ei si nici pana in ziua de azi nu mi l-a mai trimis, desi am vorbit cu ea, i-am dat adresa de livrare, etc!

6. Explică pe scurt ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii.

E „puiutul” meu, pe care il cresc si de care am grija si vreau sa-l vad cat mai implinit! Si e si modalitatea mea de refulare, de a-mi face vocea auzita, chiar si unor persoane care poate nici nu ma cunosc 🙂 Adica prin el vreau sa recomand produsele care mie mi-au fost benefice si altora care se afla in pozitia mea si vreau sa prezint aspectele negative si periculoare ale celor care mi-au daunat!

7. Acordă “Beautiful Blogger Award” la cel puţin 5 alte bloggerite.

As vrea sa mearga inapoi la S, M, L, XL, dar l-a mai primit. Il dau si la CrazyStuff, dar si Pasagerei si tuturor din BlogRoll-ul meu! 🙂

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

