loloablestuff

Fonduri de Ten pentru Pielea Deschisă la Culoare?

Posted on: 3 Iulie 2012


Fondurile de ten sunt de multă vreme obsesia mea. Totul a început în şcoala generală, când încercam să-mi acopăr coşurile cu fond de ten, însă acum am nevoie de el pentru mascarea petelor rămase în urma pustulelor şi, în general, pentru obţinerea unui ten ca de porţelan. Ca şi Nicola Roberts de la Girls Aloud, multă vreme am fost complexată de pielea mea prea albă şi ori îmi luam fonduri de ten mult prea închise, fără să-mi pese de diferenţa dintre faţă şi gât, ori încercam să mă bronzez şi să stau bronzată cât mai mult (evident, pentru efecte de pâine prăjită maxim arsă, SPF-ul nici nu intra în calcul). Însă, de ceva timp, am înţeles cu adevărat efectul nociv al razelor Soarelui asupra pielii şi am realizat că şi pielea foarte albă poate fi frumoasă, însă va trebui să îmi aleg cu mai multă atenţie culorile machiajului.

În multele mele pelegrinări prin magazinele, standurile şi site-urile de unde se poate cumpăra fond de ten, corector&pudră, am descoperit că majoritatea nuanţelor pentru ten deschis au subtonuri reci (roz, în general specifice persoanelor blonde). Dar eu am părul castaniu şi ochii verzi, nu mă prea încadrez în rasa ariană.

Iată fondurile de ten în nuanţe cu adevărat deschise peste care am dat eu:

1. Avon Ideal Flawless SPF 15 nuanta Ivory (subton roz) – 43 RON pret intreg in cataloagele Avon (preferatul meu)

Later Edit: 1. Farmasi High Performance nuanţa 01 Fair (preţ: 32 lei în magazinul online Farmasi, 37 lei în Crângaşi Expres Bazaar) – este cu adevărat cel mai deschis la culoare fond de ten pe care l-am încercat! Este chiar puţin mai deschis decât culoarea pielii mele! Se usucă repede şi este foarte rezistent la transfer, dar nu se potriveşte pielii uscate. Subton neutru, este aproape alb!

farmasi high performance fond de ten 01 fair  cea mai deschisa nuanta

2.  Max Factor Lasting Performance 101 Ivory Beige (subton roz – mie mi se pare cel mai deschis din toate pe care le-am văzut), preţ 56.99 RON in DM, dar cred că în majoritatea celorlalte magazine îl veţi găsi mai ieftin, de exemplu în Carrefour este 44.15 RON

3. Astor Skin Match Fusion Make-Up SPF 20 în nuanţa 100 Ivory , preţ 45.99 RON în DM, dar la fel, cu siguranţă îl veţi găsi mai ieftin în alte magazine

4. S-He Silk Matte Make-up 001 Beige Silk, preţ 16.49 RON în DM

5.  Seventeen Time Plus SPF 15, nuanţa 001 Ivory (subton roz), preţ 35 RON la magazinele cu cosmetice din staţiile de metrou – menţionez că am auzit numai lucruri bune despre el, dar încă nu l-am încercat

Evident că îmi voi continua căutarile după cel mai deschis, mai rezistent şi mai hidratant fond de ten prin magazine (vara îmi doresc matifiere, dar iarna caut luminozitate)!

Voi sunteţi în căutare de fonduri de ten în nuanţe deschise sau preferaţi să păreţi mai „bronzate”?

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

