loloablestuff

Din ciclul Ivatherm: Parerea Mamei despre UNA

Posted on: 7 Iulie 2012


Stiu ca acest review vine putin cam tarziu, dar am tras cat am putut de timp si o sa vedeti si de ce. Dupa cate stiti, am participat la campania „Ivatherm – Cate produse imparti cu femeile din viata ta?” impreuna cu mama. In timp ce eu am avut o experienta destul de placuta cu produsele pe care mi le-am ales, mama nu s-a impacat asa de bine cu ale ei si e vina unui singur aspect: mirosul.

Ideea este ca am vazut ca toate fetele au avut probleme cu mirosul majoritatii produselor Ivatherm (eu nu), insa la mama aceasta problema a fost de netrecut cu vederea! Si ce este si mai alarmant este ca dupa cateva incercari nereusite de a folosit cremele Ivatherm UNA anti-aging pentru fata si crema hdratanta pentru corp, am sfatuit-o sa i le paseze mai departe matusii mele (si ea o femeie importanta din viata mea pe care o iubesc mult), insa nici ea nu le-a putut folosi! Eu nu le-am incercat pentru ca eu sunt la Bucuresti, iar mama si matusa, precum si cremele la Craiova. Postarea de astazi o sa fie mai ales despre Ivatherm UNA – crema anti-aging pentru fata.

Mama povesteste ca prima data cand a pompat produs din ambalaj, a simtit un miros de „ranced”, de parca ar fi fost un medicament vechi, expirat. La insistentele mele, si-a dat cu crema pe fata. In cateva minute, deja alerga la baie sa se spele, nu mai suporta mirosul, pentru ca  nici nu intra foarte usor in piele produsul, deci nici mirosul nu dispare rapid. Totusi, din cele cateva dati in care s-a dat cu ea, a concluzionat ca, intr-adevar, „intinde pielea” (aceasta a fost expresia ei), deci are potential hidratant si emolient foarte mare. M-am uitat si eu pe ingrediente si, intr-adevar, nu contin parfum, deci acesta este mirosul ‘raw’ al cremei, ne-prelucrat si ne-alterat. Ingredientele includ Apa, Apa termala Herculane, Glicerina, Ulei de Floarea-Soarelui, Lecitina, extract de celule din frunza de Rododendron, Hidroxid de Sodiu, Acid Lactic.  

Ce spun producatorii:

Gama anti-aging UNA aduce din laboratoarele elvetiene cel mai revolutionar ingredient: PhytoCellTecTM Alp Rose, extract de celule stem vegetale. Obtinut printr-o tehnologie revolutionara, PhytoCellTecTM este ingredientul premiat pentru inovatie si eficienta la expozitia anuala de materii prime, „In Cosmetics”, Amsterdam, aprilie 2008. El reprezinta solutia spectaculoasa de intinerire a pielii mature. Acest ingredient vitalizeaza si protejeaza longevitatea celulelor stem din piele cu ajutorul celulelor stem vegetale, stimuland astfel regenerarea epidermului. Celulele stem din piele reprezinta sursa de reinnoire continua a pielii si, implicit, sursa ei de sanatate si tinerete.

Reduce vizibil adancimea si numarul ridurilor de pe fata si gat, creste luminozitatea tenului si reda supletea si finetea pielii mature. Creste fermitatea si grosimea pielii, reface conturul fetei.

Ce spunem eu si mama:

– Miros incredibil de puternic si neplacut

– Se absoarbe greu in piele

– Nu are SPF (un mare minus!)

– Ambalaj igienic

– Chiar are efect asupra pielii mature

Concluzia: mama chiar n-ar cumpara-o si nici n-o s-o faca, mai ales in conditiile in care ea costa 100,75 RON aici sau, cel mai avantajos pret gasit de mine, 81,50 RON aici.

Parerile mamei ma fac doar sa ma intreb ce se afla de fapt in cremele noastre din moment ce producatorii se chinuie sa le mascheze cu atat de mult parfum cat contin majoritatea produselor cosmetice.

5 răspunsuri to "Din ciclul Ivatherm: Parerea Mamei despre UNA"

crema UNA pt mama nu avea un miros ranced, ci un parfum subtil.chiar deloc deranjat.mie mi-a placut,la fel si ei

Apreciază

Ati fost niste norocoase 🙂 Mamei si matusii li s-au parut imposibil de utilizat de buna-voie… Poate am nimerit noi dintr-un lot mai ciudat.. :-??

Apreciază

eu am avut la testare UNA si are un miros tare placut, floral. cred ca era ceva in neregula cu crema ta.

Apreciază

Da, am primit mesaj de la Trenderita Cristina s-o trimit inapoi la Ivatherm sa vedem daca e ceva in neregula cu ea…

Apreciază

Ce s-a intamplat cu crema? Sunt tare curioasa daca era ceva in neregula cu produsul tau si daca i s-a schimbat mamei tale parerea ulterior.

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

