loloablestuff

My First iHerb Order + Discount Coupon Code

Posted on: 26 August 2012


Vuieste toata blogosfera de iHerb si minunatele lor produse si mai ales preturi, nu? Acum o saptamana si putin, mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat cateva din produsele de pe iHerb pe care le aveam de multa vreme pe wishlist. N-am vrut sa fiu nevoita sa sparg o banca sau ceva ca sa pot sa-mi platesc cumparaturile americane, asa ca m-am limitat doar la Now Foods Ulei de Migdale Dulci, setul de 4 pensule EcoTools Beautiful Expressions Kabuki Set, Limited Edition si setul de 4 pensule Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Core Collection. Ca si Freebie, mi-am ales Coenzymate B Complex, Orange Flavored Sublingual, 10 Tablets de la Source Naturals, iar ca si cadou am primit un pix iHerb si un pliculet de ceai organic cu aroma de piersica de la St. Dalfour.

Comanda a ajuns foarte repede, nici nu ma asteptam sa vina doar intr-o saptamana, mai ales in conditiile in care unele fete au spus ca lor le-a ajuns si in trei saptamani. Si ca sa fiu sincera, si costul transportului, doar 6$ este foarte mic pentru o livrare atat de eficienta si rapida! Produsele au fost in stare perfecta, n-au patit nimic pe lungul drum dintre SUA si RomaniaLater Edit: livrarea s-a facut la oficiul postal de care apartin, nu la posta vamala, iar plata cu cardul, nu ramburs. Nu e nevoie de PayPal, se accepta Visa, Visa Electron, MasterCard.

Pastilutele cu complexul B se recomanda a fi luate 2-3 in fiecare zi. Eu am luat una pe la 3 dup-amiaza si mi-a fost greata toata ziua apoi. Au un gust care se vrea de portocala, dar mie nu imi seamana deloc.

Uleiul are aceeasi consistenta si acelasi ambalaj ca si cel de samburi de struguri care este aproape pe terminate. Totusi, am inteles ca proprietatile lor sunt diferite, abia astept sa-l incerc pentru cearcane si par (si uleiul de struguri m-a ajutat foarte mult pentru par). Nu prea are miros, spre deosebire de celelalte uleiuri pe care le-am incercat (de samburi de struguri si de susan), nu ma ustura ochii de la el si dozarea este foarte usoara. Are 118ml si m-a costat 3.18$ (~12 RON). In comparatie, un ulei de 50 ml era la Plafar 14 RON, pe CosulBio 100 ml de la Mayam costa 17.9RON, iar pe BioBunatati aceeasi cantitate si acelasi producator ca si pe CosulBio costa 18.9RON.

Pensulele Kabuki de la EcoTools by Alicia Silverstone sunt incredibil de pufoase! Setul contine pensula pentru urmatoarele scopuri: Conceal, Bronze, Contour si Buff. Manerele sunt scurte, dar sunt simpatice, cu modele florale, fiecare diferit. Suportul in care au venit ele este extraordinar pentru calatorii, mai ales pentru drumul din SUA pana in Romania pentru ca fiecare orificiu in care este asezata cate o pensula este foarte stramt, deci pensulele nu se misca de la locul lor nici in calatoriile agitate. Totusi, daca ai de gand sa le folosesti zi de zi, este cam greu sa utilizezi suportul respectiv, pentru ca este cam greu sa scoti si sa bagi la loc pensulele.

Si pensulele Real Techniques by Samatha Chapman sunt moi, pufoase si dese. Setul de 4 contine Buffing Brush, Contouring Brush, Pointed Foundation Brush si Detailer Brush. Buffing Brush-ul ofera pentru fond de ten cea mai mica acoperire, asa ca probabil o s-o folosesc pentru alte scopuri. Contouring brush mi se pare minunata, atat ca si forma, cat si ca si pufosenie! Pointed foundation brush este extraordinar de ingusta, exact cum este si detailer brush! Probabil sunt cele mai de precizie pensule pe care le detin! Din ce am folosit eu pana acum, nu le-a cazut nici un fir, nici in timpul aplicarii machiajului, nici la spalat.

De la stanga la dreapta: Contouring Brush, Pointed Foundation Brush, Detailer Brush si Buffing Brush

In comparatie cu Foundation brush din trusa de aici

So, codul de discount pe care l-am primit eu este UFE975 si cu el puteti economisi 5$ pentru comenzile mai mici de 40$ si 10$ pentru cele mai mari de aceasta suma. Si eu am beneficiat de un cod de reducere de la o colega bloggerita. Totusi, sfatuiesc sa comparati produsele de pe iHerb cu cele de pe CosulBio. Dezavantajul ar fi ca transportul pentru zonele din afara Bucurestiului costa putin mai putin de 6$ (cat costa transportul pe iHerb), mai precis undeva la 20RON. Totusi, pe mine ma atrage perspectiva acestui site pentru ca 1)gasesc unele produse mai ieftine decat pe iHerb (de exemplu, uleiul de samburi de struguri la 100ml este doar 10RON, pe iHerb este undeva la 4$ pt 118ml, deci diferenta destul de mica, dar totusi! sau condimentul chili care pe CosulBio este 8,9RON pentru 40g) si 2) pentru ca pe iHerb n-am gasit anumite produse cum ar fi faina de naut sau pastaile de vanilie! In Bucuresti, exista magazin online si offline BioBunatati, iar daca va deplasati pana la ei, aveti si reduere 8%, iar pentru clujence, alternativa este Kzarinne!

O alta varianta pentru cei care isi doresc sa comande produse naturiste (nu stiu exact daca este cel mai corect termen) este sa le caute si in piete! Eu am gasit in Piata din Crangasi naut cu 10 lei/kg pe care am de gand sa mi-l transform singura in faina de naut (asa numita gram flour), in conditiile in care pe internet preturile pentru faina de naut pleaca de la 8 lei/500g.

Per total, eu am avut o experienta foarte placuta cu iHerb si am de gand sa plasez comenzi si in continuare (poate mai prin toamna, totusi)! Pe voi v-a atras ceva de pe acest site?

P.S. Daca doriti poze sau informatii suplimentare, puteti sa solicitati pe mail sau in comentarii! 😉

15 răspunsuri to "My First iHerb Order + Discount Coupon Code"

Coletul a ajus la oficiul postal de care apartii?

Apreciază

Da, nu a fost nevoie sa ma duc la Posta Vamala. Pe site scrie ca ajunge in 9 zile, mie mi-a ajuns in 7 🙂 Nimic de reprosat din aceste puncte de vedere 😀

Apreciază

[…] By loloablelifestyle Poate ati vazut in postarile despre tratamentele pentru acnee si despre comanda pe iHerb ca am vorbit despre uleiul de susan si de samburi de struguri, iar apoi ca mi-am luat ulei de […]

Apreciază

Buna,

As vrea sa comand si eu de pe site-ul iherb.com cateva produse. Este prima data cand as face o comanda internationala si as vrea sa stiu daca pretul afisat in dreptul produsului este si cel final?
Din ce am inteles eu pe siteul lor ar mai fi si o taxa de import?
Tu ai platit exact cat a afisat comanda pe site?
Transportul va apare si el automat cand se adauga produsele in cos ?
Merci anticipat pentru raspuns.

Apreciază

Buna! Da, pretul afisat este si cel final. Nu am auzit niciodata de taxa de import sau asa ceva. Si in plus, coletul vine la posta normala, nu la cea vamala, deci nici nu trebuie sa platesti TVA sau alte taxe.
Transportul iti este afisat la checkout, dar daca ai comanda sub 1.8kg, pretul va fi 6$ pentru comezile cu valoare sub 40$ si gratis pentru comezile cu valoare mai mare de 40$. Daca depasesti 1.8kg, ai alte optiuni, mult mai scumpe.
Daca folosesti si codul meu (UFE975) vei beneficia si de o reducere suplimentara de 5% pentru comezile sub 40$ si 10% pentru cele peste 40$ 🙂
Have fun shopping!

Apreciază

Multumesc mult pentru informatii.
Acel cod va fi valabil la mai multe comenzi si de mine si de tine?

Apreciază

Buna! Acel cod este valabil la prima comanda a oricui 🙂

Apreciază

frumoase pensule, mi le doresc de ceva vreme. in caz ca scoti la vanzare pensule de orice fel sa ma anunti,mersi

Apreciază

Hello, I read ur blog on ur order from iherb and right away impressed I also ordered from there. However.. It has been 3 weeks and my order still has not arrived. So since u also live in romania can u please tell me how u knew ur order was here? Did u get a mail from the post office telling u to come pick it up or did u just kept checking until it arrived? I also Used the same shipping method as u and there isn’t a tracking option so how do i tell the post office what my package looks like? This is my very first online order, so please if u could reply back and help me out with some information, it would be greatly appreciated 🙂

Apreciază

Hi!
I didn’t get any email from the post office, but I did get a piece of paper in the pidgeonhole in my apartment building announcing me it has arrived and the next day I just went down there and got the package. If you do not have an official, stable adress here in Romania (written on an official ID), u could go and check until it arrives.
The post office staff will know which package is yours because it will have your name written on it, This is why it is important to have an ID with you when you go down there.

Best of luck!

Apreciază

Heyy,
Thanks for replying! Really appreciate it 🙂 On ur blog it says that u got ur order in a week? Mine has been over 3 weeks now.. And ive tried contacting the iherb staff, and they just say to keep waiting.. Is this normal? Im scared it will never arrive 😦

Apreciază

Oh and after u place ur order.. it automatically changes status to shipped out after a while and then provides a tracking number.. I dont understand what that is for if my shipping method was the Global priority mail with no tracking services? What is the use of this number when i cant track my order? I went to the post office and showed them the number and they said its wrong?! That almost gave me a heat attack.. What did u use ur tracking number for?

Apreciază

Hello again 🙂

I got my order in a week, but that was over the summer and they were not as busy as they are now (with all the Christmas and New Year shopping).. I know girls that have ordered and have received their order after more than 3 weeks, so have faith that it will arrive! 🙂

I received no tracking number, so I can’t help you with that, I’m sorry!

Best of luck!

Apreciază

Heyy,

Thank you!! I will keep my hopes up though its been 6 weeks now lol..

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

