loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul meu?

Posted on: 20 Septembrie 2012


Oamenii care au acces la internet spun lucruri trăznite! Şi pe deasupra, le mai şi scriu pe Google şi apoi cu un singur click se trezesc pe pagina mea! Să ne amuzăm, zic!

lotiunea pt fata sa faca curat – N-am auzit de nici un produs cosmetic care să facă curat, dar dacă îl găseşti anunţă-mă, pe bune!

gomaj pentru pielea arsa – Băi, nu te sfătuiesc, pe bune! Mă doare doar când mă gândesc!

cosuri sub piele:wordpress – Îmi pare rău, dar nu cunosc nimic despre coşurile wordpress. O să mă mai documentez, totuşi!

44 kiwi crema gel – O cremă-gel din doar 43 de kiwi nu ar merge?

fond de ten roz – Dacă nu vrei să-ţi machiezi porcuşorul, pe bune că nu ştiu de ce ţi-ai dori un fond de ten roz! Încearcă E.L.F. Studio HD blush într-o nuanţă cât mai roz şi cât mai mult pe toată faţa!

expresii frumoase fructe – Ana are mere. Petrică are pere! Sau, pentru varianta mai culturalizată/globalizată – You are the apple of my eye!

cum se comanda carti de la avon – Beletristică sau de joc? Ce preferi?

bebelus murdar de ciocolata – Ar fi o imagine draguţă, dar de ce ţi-ai hrăni bebeluşul cu ciocolata că să-i faci poză şi să o pui pe interneţi?

blonde – Mai sunt şi şatene şi brunete şi roşcate, iar dacă eşti de acord cu părul vopsit, posibilităţile sunt nelimitate!

perdea hello kitty – Nici când aveam 6 ani nu aveam, pe vremea mea se purta Sailor Moon..

ulei de fata cu particule avon – Ce ţi-e şi cu cercetătorii ăştia britanici! Acum, după particulele lui Dumnezeu, au descoperit şi particulele Avon

referat lotiune micelara – Awwww, uite cine e un elev/student serios şi dedicat! Îţi cam place chimia, nebunule!

produsele paula’s choice nu sunt sigilate – Nasol, ce pot să spun?

avene cleanance k este hidratanta pasagera? – Ce zici, Pasagera? Esti sau nu hidratanta? :))

toate nuante de oja – Dacă te duci la Flormar sau dacă te uiti la China Glaze ori O.P.I. găseşti toate nuanţele de sub soare şi încă câteva!

lista ingredienti balea demachiant – Un succes, două succesuri!

statiunea balneara vichy in franta – Nu, merci, eu visez la locuri mai exotice: Egipt, Turcia, China, India, Peru, etc,

am lasat brevoxyl deschis – Aoleo! Şi ce a ieşit de acolo? Vreun monstru?

ma mananca pielea de la brevoil – Şi pe mine mă mănâncă, mă mănâncă, mă mănâncă, mă mănâncă… Pielea! De fericire….

Voi cum aţi ajuns pe pagina mea?

7 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul meu?"

eu nu stiu unde gasiti voi „cautarile” astea… mi-ar placea si mie sa ma amuz cum ajung oamenii pe blogul meu dar cand ma uit la statistici nu vad nimic dubios… doar chestii …logice – bb cream , crema pistrui , lady gaga fame si alte chestii de genuri … poate nu ma uit eu bine 😦
asa ca…lumineaza-ma 😀

Apreciază

Hei!
In primul rand, eu am blog-ul pe wordpress, nu pe blogspot, si pot sa vad mult mai usor termenii de cautare prin care s-a ajuns la mine pe blog 😀 Pe blogspot mi se pare ca trebuie sa te duci la Statistici si apoi Surse de Trafic.
Apoi, din statisticile mele de pe wordpress, am dat Summaries si imi arata toti termenii de cautare de pe o zi, saptamana, luna sau an. Bine, wordpress-ul cam triseaza, caci grupeaza termenii de cautare foarte apropiati intre ei. In fine.. si din lista de acolo, am ales ce mi se parea mie mai haios 😀
Sper ca te-am ajutat si, daca reusesti, astept sa te citesc cu o astfel de postare! :*

Apreciază

[…] va Aduce pe Blogul Meu? 2 By loloablelifestyle Buun, prima parte aţi avut-o aici, însă de atunci parcă s-au intensificat căutările ceva mai aparte pe blogul […]

Apreciază

mi-a placut aia cu sailor moon 🙂

Apreciază

Mie mi-a placut Sailor Moon ❤

Apreciază

[…] aduc o nouă colecţie de perle strânse de-a lungul unei luni, după ce v-aţi putut delecta cu partea 1, partea a 2a şi partea a 3a. […]

Apreciază

Am ras cu lacrimii citind comentariile tale :))) :)))

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

