loloablestuff

SPOTTED in DM!

Posted on: 26 Septembrie 2012


Întâmplător, trecând prin DM, am găsit măştile de care toată blogosfera românească vorbeşte, L’Oreal Elseve Nutrigloss Cristal Miracle Instantane si Total Repair Miracle Instante, fiecare la 27.99RON 🙂

Presupun că au avut şi varianta Color Vive, dar s-a terminat stocul. Au gramaj de 200ml şi mă tentează tare, însă în primul rând am promis că nu mai cumpăr cosmetice până la terminarea Project Pan-ului, în al doilea rând aştept să termin celelalte tratamente de păr pe care le am şi nu în ultimul rând, încep să am îndoieli cu privire la politica L’Oreal şi testarea produselor pe animale.

Tot în DM au adus gama AURA şi au nişte bronzere absolut superbe!

Bronzerul acesta are 25g(deci o să ţină o veşnicie) şi costă 35.99RON!

Iar acesta are 18g şi costă 29.99RON 🙂

Tot de la AURA Cosmetics găsiţi în DM şi pudre compacte gen leopard, care le imită pe acestea două, dar costă doar 41.99RON.

Din păcate, nu am putut să fac poze în DM ca să vedeţi cât de frumoase sunt, dar merită să daţi o fugă până acolo sa vedeţi aceste produse, dar şi restul produselor din gama AURA! 🙂

4 răspunsuri to "SPOTTED in DM!"

Eu am dat pe tratamentul de la L’Oreal, cel rosu, 20 de lei in Carrefour 😀

Apreciază

Eu nu am vazut mastile astea in Carrefour, desi le-am cautat! 😦

Apreciază

Minunat , eu nu am DM in oras :))

Apreciază

Poate vizitezi vreodata vreunul 🙂 Oricum, cred ca o sa se deschida in din ce in ce mai multe orase, poate ajunge si la tine in oras in curand! Tin pumnii :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

