loloablestuff

Ce va Aduce pe Blogul Meu? 2

Posted on: 17 Octombrie 2012


Buun, prima parte aţi avut-o aici, însă de atunci parcă s-au intensificat căutările ceva mai aparte pe blogul meu.

tlc tigani americani – Te-ai plictisit de ţiganii români? :)) Eşti sigură? La câte milioane sunt în ţara asta (ca să nu mai zic pe continent), sunt convinsă că îţi trebuie maxim 5 minute să găseşti ceva nou şi fascinant!

brevoxyl nu se mai gaseste – Ba se găseşte, i-au schimbat puţin, foarte puţin ambalajul şi l-au „re-lansat” 🙂

uleiul meu de cocos – Uleiul de cocos este, prin definiţie, al palmierului de cocos 😉

honey boo boo slaba – Nu cred că o s-o vedem vreodată slabă. Totuşi, nu aia mică trebuie să fie subiectul mişto-urilor noastre, să nu uităm din cine se trage.

am impresia ca mi se lasa fata – Se numeşte gravitaţie

unghii cu gel modele ciudate – Ceva gen Frankenstein pe unghii n-am văzut, dar se apropie Halloween-ul, ai toate şansele să găseşti tot felul de ciudăţenii.

ma mananca pielea de la apa termala – Şi în loc să te opreşti din utilizare, ai simţit nevoia să faci o căutare pe Google, nu?

ce culoare iti iese daca bagi blond deschis peste negru – Culoarea vântului turbat sau ceva…

acetyl dipeptide-1 cetyl ester – A şi venit ora de chimie?

model pensula machiaj profesional – Există modele speciale de pensule pentru machiajul profesional şi pentru cel ne-profesional? o_O

cum sa transform tenul gras intr-unul normal – Spui Abracadabra şi eventual mai arunci şi vreo două „Tatăl Nostru”, apoi aştepţi.

fond ten inchis deschis – Pune-i o clanţă. Îţi va fi mai uşor!

poze creioane si pensule – Aruncă o privire în camera oricărui preşcolar… Sau, mai nou, şcolar de clasa zero!

inele fete ieftine – Nu înţeleg dacă tu cauţi inele ieftine sau fete ieftine :-?? Sau poate inele pentru fete ieftine?

cum scoatem mirosul de ranced din uleiul de floarea soarelui – Simplu. Îl aruncăm.

cele mai frumoase unghii cu gel din lume – Cu siguranţă nu sunt ale mele 🙂

pareri despre cei care au mai folosit retina a – Cam câtă importanţă are ce fel de oameni sunt cei care au mai folosit Retin-A?

lotiunea regeneranta cu petrolum e buna si pentru paduchi? – Da, e panaceu universal.

m-am inrosit fata de la extragerea punctelor negre – Ce-ai tu, fată? Şi ce aşteptai să se întâmple?

lotiune cu petrol – Cred că e puţin ilegal să faci o loţiune cu petrol.

fond de tren de la vichy – Poate ar trebui să cauţi la CFR, nu la Vichy!

auchan pute – …

gel ochii essence – Altă victimă a gramaticii!

8 răspunsuri to "Ce va Aduce pe Blogul Meu? 2"

Rad cu lacrimi :))) Intotdeauna imi plac articolele de acest gen. Comentariile sunt de baza, nu cautarea :))

Apreciază

Ma bucur ca te-ai amuzat! Si mie imi plac postarile de genul acesta, mereu salvez intr-un draft termenii de cautare mai speciali la sfarsitul fiecarei zile :*

Apreciază

Vai, cat am ras :))
„fond ten inchis deschis – Pune-i o clanţă. Îţi va fi mai uşor!” asta cu clanta e bestiala :))))

Apreciază

😀 Mi s-a parut solutia cea mai „logica” :*

Apreciază

[…] fond de tean back to school elf – Fond de tean, fond de tren […]

Apreciază

[…] nouă colecţie de perle strânse de-a lungul unei luni, după ce v-aţi putut delecta cu partea 1, partea a 2a şi partea a 3a. […]

Apreciază

[…] de indepartare a paduchilor pret – Chiar e epidemie de păduchi (a se vedea și căutările trecute)? Trăiam cu impresia că epidemii d-astea de genul păduchi sau tuberculoză au fost lăsate în […]

Apreciază

[…] pe blog, cu atât voi avea mai multe căutari despre păduchi pe blog (a se vedea ediţiile 5, 4 si 2 ale aceleiaşi […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

