loloablestuff

Latest Obsession Comes from… Farmasi!

Posted on: 24 Octombrie 2012


Sooo, cam toate visăm la faimosul Orgasm, dar nu orice Orgasm, ci cel de la NARS, nu? Ce-ar fi dacă v-aş spune o mică poveste?

A fost odată ca niciodată un stand Farmasi în IDM la care am ajuns căutând iluminatoare baked sau farduri mono baked (şi acelea sunt superbe, însă nu le aveau pe toate care apar pe site), însă m-am oprit la un minunat mono pentru ochi. N-are nici un nume, deşi eu i-aş spune Orgasm Multiplu, are doar numărul 19 şi cântăreşte vreo 5g(mai mult decât sucient, dacă mă întrebaţi pe mine). E o nuanţă pe care eu nu aş folosi-o pe pleoape (rozul acela piersiciu cu sidef auriu), însă pe obraji o folosesc zilnic de când am ajuns în posesia ei şi nu ştiu cât de curând voi renunţa la ea.

Dacă vă şi mai spun că am luat pastiluţa cu 7.5RON în loc de cei 9 afişaţi pe site sau în comparaţie cu preţurile din Real(care pot ajunge şi la 10 lei mai mult decât ce e afişat pe site), cu siguranţă veţi năvăli peste fetele din IDM :)) Vă las în compania pozelor.

P.S. Am făcut poze cu diferite setări ale camerei, tocmai pentru că e o culoare cu siguranţă deosebită şi, în ciuda eforturilor mele, n-am reuşit de fel să surprind adevărata nuanţă.

Ce părere aveţi? Aţi purta un astfel de fard de pleoape pe post de blush? 🙂

20 răspunsuri to "Latest Obsession Comes from… Farmasi!"

Il am si eu, l-am cumparat acum si pentru un viitor giveaway. E genial, nu stiu daca cei de la Farmasi si-au propus sa fie dupe, dar e un produs foarte bun.

Apreciază

Da, si eu m-am intrebat daca chiar si-au propus cei de la Farmasi sa fie dupe sau asa le-a iesit… cred ca ar fi facut putin mai mult tam-tam daca si-ar fi propus. Oricum, e superb! 😀

Apreciază

Si eu il am, l-am descoperit acum un an si este foarte dragut. Este singurul produs Farmasi pe care il am!

Apreciază

Eu mai am un ruj si un fard de pleoape, nuanta nr 04, insa acesta este mult mai putn pigmentat decat era testerul. Pare un mov intens, dar de fapt iese un ciclam inchis.. cred ca o sa-i gasesc si lui intrebuintare tot ca blush :)) Sa-l folosesti cu placere! :*

Apreciază

E f fain, il am si eu numai ca e facut praf. Am dezlipit pastiluta din ambalaj si am inghesuit-o intr-o carcasa de cd. Praf mi s-au facut toate fardurile…
Nuanta e superba, ma indeamna sa o recumpar, parca am si mai mare drag de ea cand e intreaga.

Apreciază

Uuuf, pacat ca l-ai spart, dar uite un pont 😉 Faramiteaza fardul cat poti tu de fin, pune spirt in el si apoi preseaza-l cu degetul infasurat intr-o carpa de bumbac… o sa ramana foarte putin fard pe carpa, iar spirtul se evapora si fardul ramane ca nou!
Sper sa-ti foloseasca si sa te bucuri de el :*

Apreciază

de unde pot cumpara produse farmasi sau elf?:)

Apreciază

http://www.eyeslipsface.com.ro/

Pentru Farmasi fie https://farmasi.ro fie Cora Lujerului (stand), fie IDM (stand), fie Crângaşi Expres Bazar (stand), Carrefour Colentina, Grand Arena, etc.Găseşti aici câte un album foto pentru fiecare locaţie din ţară https://www.facebook.com/FarmasiRomania/photos_stream?tab=photos_albums

Apreciază

Standul Farmasi de unde? :)) nu-mi pica fisa ce-i IDM :))

Apreciază

IDM e un fel de Sucpi in Bucuresti, langa gara Basarab 🙂

Apreciază

Aaa, credeam ca e ceva pe-aici pe la noi despre care nu stiam:))
Cred ca la standul din Real l-as gasi, dar parca vad ca e 15 lei…aia sunt cam profitori:))

Apreciază

Vezi ca mai gasesti magazine de cartier care comercializeaza Farmasi la preturi infime fata de cele din Real… poti sa incerci pe Petre Ispirescu sau jos in intersectia de la liceul Tudor Arghezi unde sunt doua magazinase intr-o parcare (unul are si Farmasi) 🙂

Apreciază

Frumos,si eu am un review cu cateva produse Farmasi care imi plac,te invit pe la mine http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2012/11/produse-farmasireview.html
:*

Apreciază

[…] l-aţi văzut aici între altele. Fard de pleoape Farmasi pe care vi l-am arătat şi swatch-uit aici. Ruj rezistent la transfer Avon ExtraLasting nuanţa Rose […]

Apreciază

Woooooow ce tare e. e dupe perfect dupa sleek rose gold blush

Apreciază

si rose gold e dupe dupa orgasm 😀 oricum, e un fard perfect si e si foarte mare, chiar poate fi folosit pe post de blush ❤

Apreciază

eu am crezut ca este blush inainte sa incep sa citesc:d. arata foarte bine!

Apreciază

Cum zicea si Ruxandra, e dupe perfect dupa Sleek Rose Gold 🙂

Apreciază

[…] Fard de obraz/Blush: Farmasi Mono Eyeshadow no 19 (l-aţi văzut aici) […]

Apreciază

[…] Farmasi. Eu îl folosesc pe post de fard de obraz. Am scris cam tot ce aveam de transmis despre el aici. 1. Farmasi mono eyeshadow. I use it as a blush, as you can see here. It’s a perfect dupe for […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

