loloablestuff

Book Reading TAG

Posted on: 1 Noiembrie 2012


Dacă înainte făceam Tag-uri mai mereu, iată că de mult timp n-am mai dat de unul interesant. Acesta este preluat de la Ioana Dumitrache 🙂

 

1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?

Clar semn de carte! Mai ales că mai nou cărţile vin cu propriile semne de carte (în scop publicitar pentru editură sau sponsori), nici nu trebuie să mă mai chinui să găsesc unul.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?

Nu, dar mi-am cumpărat câteva singură.

3. Citesti in baie?

Nu.

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?

Nu, nu cred că sunt destul de talentată.

5. Care este cartea ta preferata?

Notre Dame de Paris de Victor Hugo

6. Iti place sa recitesti unele carti?

Mi-ar plăcea, dar abia am timp să citesc toate cărţile pe care mi le doresc întâia oară, nu mai zic să le recitesc..

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?

Păi cei mai mulţi autori ai cărţilor pe care le citesc sunt morţi. Cred că aş fi prea speriată pentru a mai putea spune ceva dacă i-aş întâlni.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?

Da, cu oricine apuc. Mama şi prietenul meu sunt cei mai des afectaţi de nevoia mea de a exprima sentimentele pe care mi le cauzează lecturile.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?

Titlul, faima şi părerile altora care au mai citit-o.

10. Care crezi ca este o “lectura obligatorie”, o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?

Gramatica de clasa a VI-a.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?

În pat sau în balcon.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?

Liniştea 🙂

13. Ai citit carti in format electronic?

Da, pentru facultate. Nu e modalitatea mea preferată de a citi.

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?

Evident că şi împrumutate, doar ca rareori mai găseşti persoane care să fie la rândul lor pasionate de cărţi ca să aibă de împrumutat.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.

Mă voi referi doar la beletristică.

1. Notre Dame de Paris

2. Jane Eyre

3. Shogunul

4. Anna Karenina

5. Idiotul

 

Să preia Tag-ul cine are plăcerea 🙂

2 răspunsuri to "Book Reading TAG"

Cata dreptate ai! Gramatica Limbii Romane chiar ar trebui sa fie o lectura obligatorie la orice varsta! Multumesc ca ai facut Tag-ul! :*

Apreciază

Multumesc si eu pentru postare si inspiratie 🙂 :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

