loloablestuff

Ce va Aduce pe Blogul Meu? 3

Posted on: 15 Noiembrie 2012


Parcă a trecut atât de puţin de ultima dată când am făcut o postare de genul acesta, dar nu e vina mea ca se tot adună, nu? Ba mai mult, am impresia că sunt din ce în ce mai multe căutări. Având în vedere că această serie devine rapid preferata mea, dar şi a cititorilor, m-am hotărât să mai public câte o parte în ziua de 15 ale fiecărei luni 🙂 Să vedem de ce am mai dat luna aceasta.

mi accepti si mie o cerere de la candy crush? – Eu? Personal? Dar, vai, nici nu ne cunoaştem! Nu din prima seară!

fond de ten pentru ten galbui – Gălbui, gălbui aşa ca un pui de găină?

unde ma pot tunde scurt frumos in auchan titan – În cap, în principiu!

machiaj pentru ochi caprui si par brunet 19 ani de toamna – Te rog să fii mai concisă, dă-mi mai multe detalii, dacă se poate!

setari pudra si apa la brio – Apa ştiu că poţi s-o setezi caldă sau rece, dar pudra…

sexy de vazut pt orice varsta – Sper serios că nu te referi la ce cred eu că te referi, mai ales ca „orice vârstă” include şi copiii!

mcpuisor – Îl găseşti la McDonald’s, nu pe bloguri.

tricou cupcake – Nu ştiu, eu nu m-aş îmbrăca cu o brioşă.

sprancene pentru fata lunga – Asortează-le! Sprâncene lungi pentru faţă lungă 😉

fond de ten cu noanta de ivori pt ce tip de ten – De obicei pentru tenul deschis la culoare, dar ce zici să termini prima dată şcoala şi abia apoi să te apuci de machiaj?

ce sa fac sa scot roseata din cosuri – Să înţeleg că vrei să scoţi doar roşeaţa, coşul vrei să-l laşi acolo? O strategie interesantă, într-adevăr.

vreau sa cumpar glicol din craiova – Multă baftă!

gura apa termala – Gura apei termale sau apă termală de gură? o_O

aplici benzile balea si apoi tragi tare de ele – Aşa este. Îmi permit să te felicit pentru ca ai reuşit să citeşti ambalajul!

aura colacului – Nici măcar nu ştiu ce să spun despre asta….

ce poti pati de la lipici solid aplicat pe fata – Sper că n-a fost aplicat intenţionat!

fonduri de ten pentru blonde deschise – Şi, mă rog, cum sunt blondele deschise? Întreb ca să mă gândesc ce fonduri de ten s-ar potrivi

cod vopsea verde toxic – De obicei, codul acesta este pentru verde toxic.

daca am acnee pe fata cum sa ma machiez ca sa arat ideal  – Îmi place că eşti o persoană cu aşteptări mari! Să nu accepţi nimic altceva decât ideal!!!

mi s-a uscat bonsaiul ce fac 2012 – Adevărul e că dacă ţi se usca în 2011, trebuia să faci cu totul altceva decât dacă ţi s-a uscat în 2012

machiaj ochi caprui par saten – Acelaşi lucru ca şi mai sus, nu dai destule detalii.

pensule de machiaj cumparate din piata de la chinezi – Trebuie să-i controlezi, neapărat, să nu cumva să fie vietnamezi în loc de chinezi, da?

se mai gasesc pensule de machiaj la tarabele din piete] – Asta şi cea de deasupra pun pariu că sunt una şi aceeaşi persoană :))

cosulete mici care lucesc – Îţi dai seama dacă sunt mai multe? Arăţi ca un glob de discotecă 😀

ce fond de ten imi trebuie mie – Ţie? Hm, nu ştiu, lasă-mă un minut să-mi consult globul de cristal

fond de tean back to school elf – Fond de tean, fond de tren

blog sale !! – Vai, câtă hotărâre! Două semne de exclamaţie deja!

ce culoare imi iese peste negru – De obicei tot ceva negru, dar e

crema avene gel scoate cosurile din piele – Da, le scoate, cu lopata chiar!

nu se ia pe pensula – Ce? Varul?

poze cele mai frumoase unghi cu gel din lume – Am un deja-vu. Parcă am mai dat de căutări despre cele mai frumoase unghii cu gel şi aici

Etichete: ,

4 răspunsuri to "Ce va Aduce pe Blogul Meu? 3"

[…] de perle strânse de-a lungul unei luni, după ce v-aţi putut delecta cu partea 1, partea a 2a şi partea a 3a. […]

Apreciază

M-ai cucerit cu postarile astea :)) Asta m-a facut sa rad cu lacrimi: „unde ma pot tunde scurt frumos in auchan titan – În cap, în principiu! ”
Interesanta ideea ta de a aborda cautarile pe blog cu o nota de sarcasm. Unele sunt intradevar .. de „rasul curcilor”

Apreciază

Pai iti dai seama ca prostia omeneasca ma lasa si pe mine cu gura cascata cateodata, asa s-a nascut seria asta de postari. Era o imagine de tip meme nush pe unde si arata acolo cum cauta un baiat si cum cauta o fata ceva pe google, de ex cand nu le merge calculatorul. Baiatul: calculator stricat. Fata: nu imi mai merge calculatorul ce ma fac? aseara mergea, apoi a inceput sa baraie…etc :)) asa si fetele astea care ajung la mine pe blog cu cautari de genul „nu se mai gaseste brevoxyl” sau „cat costa produsul x” 🙂

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

