loloablestuff

Shopping Experience: Originals.ro

Posted on: 21 Noiembrie 2012


Din motive „aniversarii” mai evidente sau nu, am dat săptămâna trecută o comandă pe Originals.ro. De ce am făcut comanda? Păi pentru că se laudă cu produse originale, aveam nevoie cât mai repede de produs şi se lăudau cu livrare prin curier în 24h şi, pe de-asupra, mai şi promitau o reducere de 20RON la abonarea la newsletter. Care a fost adevărul, de fapt?

Comanda am plasat-o luni. Hai să fiu îngăduitoare şi să zic că am plasat-o prea târziu şi n-a putut fi procesată decât a doua zi. Marţi pe la 4.30 am fost sunată pentru a confirma comanda de către o domnişoară tare plictisită, dar cu aere de profesionalism. Eu nu puteam vorbi foarte mult timp la telefon, am confirmat comanda şi am specificat şi că mă grăbesc, lucru care n-a impulsionat-o deloc pe sus-menţionata domnişoară să încerce să emită mai mult de două cuvinte pe minut. Am repetat că doresc livrare după ora 16 (deşi mai scrisesem o dată şi în comentarii când am plasat comanda online), însă era mai preocupată să mă ispitească să prelungesc perioada de garanţie a produsului (contra cost, desigur). Dacă aş fi vrut s-o prelungesc, aş fi prelungit-o la check-out, dar ea n-a putut să priceapă asta. Şi încă o chestie care m-a deranjat foarte tare: ei la facturare au obligaţia de a specifica suma de plată totală, însă ea a formulat propoziţia ca şi cum mi-ar fi făcut cadou costul transportului. A fost ceva de genul „Aveţi de plată X Ron (unde X = costul produsului + costul transportului de vreo 15 RON) şi nu mai trebuie să vă faceţi griji pentru costurile de transport”. Acesta a fost momentul în care chiar m-am simţit luată de proastă. Ca să nu mai zic că reducerea aceea de 20 RON se aplică doar la comenzi cu valoarea de peste Y Ron (nu mai reţin exact valoarea), deci doar o strategie de marketing. De când sunt abonată la newsletter-ul lor (nu de săptămâna trecută, ci de mai bine de jumătate de an), n-au avut niciodată o campanie cu adevărat avantajoasă pentru client. Şi când aveau cadouri sau reduceri, erau supuse unor reguli.

Buuun, se face ziua de Miercuri. Pe la 11-12 sună curierul disperat să-mi aducă coletul. „Păi staţi, domne’, că io nu sunt acasă. Am specificat ca livrarea să se facă după ora 16”  zic eu. „Domnişoară, nu scrie nimic pe nicaieri de ora 16. Vreţi să-l trimitem înapoi?” „Nunununu, aduceţi-mi-l mâine”. Noroc că nenea de la curier a fost simpatic (un curier de care n-am auzit până acum, cu nume din 3 litere, dar nu TNT că p-ăia îî ştiu şi nu mă încântă) şi a scris pe colet şi totul s-a terminat Joi la ora 16.10 când comanda mi-a ajuns în braţe.

Pardon, aproape totul s-a terminat Joi la 16.10. Pe factură eram trecută cu alt nume de familie, unul care nu seamănă de nici o culoare cu cel adevărat. Şi nici nu m-am măritat de luni până joi. Factura era scrisă de mână, dar datele cred că le-au luat din formularul de comandă de pe internet, ori acel formular era scris electronic, nici măcar nu au scuza că nu au înţeles scrisul meu încâlcit.

Chiar aveam o impresie bună despre cei de la Originals şi am văzut foarte multe testimonials pozitive despre ei, dar mi se pare că am fost tratată cam cu nepăsare, ca să nu folosesc alt cuvânt. Experienţa cu Originals.ro s-a situat la celalalt capăt al spectrului faţă de experienţa cu MyaShop şi am rămas marcată de diferenţa vizibilă între cele două, mai ales din cauza distanţei temporale mici dintre ele.

Voi ce aşteptări aveţi când plasaţi o comandă online?

P.S. Nu încerc să fac reclamă negativă, le-am adus şi lor la cunoştiinţă cele de mai sus, însă în loc să-şi recunoască greşelile (şi eventual să încerce să facă ceva în aceste privinţe), au încercat să ma aburească cum că factura ar fi fost pe numele meu corect (de parcă eu eram chioară; îmi pare rău că am aruncat-o, dar nu mai aveam nevoie de ea) şi că ei au transmis mai departe rugămintea cu livrarea, dar nu s-a putut (culmea este că atunci când i-am rugat eu, s-a putut).

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

