loloablestuff

Sleek Storm – Sleek Ultra Mattes Darks (review comparativ)

Posted on: 23 Noiembrie 2012


Yay, e prima dată când scriu o postare pe blog şi în engleză, dar să trecem la subiect. Nu mă aşteptam să mă îndrăgostesc aşa de tare de paletele Sleek, însă m-a prins şi pe mine microbul. Mnah, nu sunt mândră de faptul că am doar două, dar cu astea defilez :)) Sunt şi altele în plan, vă asigur.

Yay, this is the first time writing a blog post in English, but let’s get straight to the topic. I didn’t expect to fall in love so hard with the Sleek palettes, but I got sucked in. I’m not proud of owning just two, but I make them work. Plus, I got several others on my wishlist.

Prima paleta Sleek (Storm) am câştigat-o şi acum este cea mai folosită paletă a mea (a se vedea şi starea deplorabilă în care se află). La început voiam Oh So Special, însă cu siguranţă Storm este alegerea mult mai bună. Eu una sunt înnebunită după culorile ei sidefate, dar şi de pigmentaţia puternică. Pot să creez cu ea şi machiaje de zi, dar şi de seară. Are şi 3 pastiluţe cu culori mate. Noir (negrul, 12) îl mai foloseam pe post de eye liner când nu voiam un look foarte dur. Maro-ul(11) îl folosesc pentru sprâncene, este nuanţa perfectă pentru mine, iar bej-ul(3) este puţin, doar puţin mai închis decât culoarea pielii mele şi e perfect pentru un machiaj insesizabil, natural. Cele mai puţin folosite sunt nuanţele sidefate de verde (9, care pe piele pare orice, numai verde nu), albastru(8) şi indigo(10). Oricât am căutat pe net, nu am găsit numele culorilor din această paletă, dacă le ştie cineva, rog transmitere 😀 În ceea ce priveşte cele mai folosite nuanţe, sunt cele trei de auriu(1,2,4), mi se pare că îmi complimentează ochii 🙂 Culorile din Storm rezistă pe pleoapele mele uscate cam 6 ore fără primer şi peste 12 ore cu primer.

I won the first Sleek palette (Storm) and is now my favorite and most used palette (easily visible by it’s deplorable state). At first, I longed for Oh So Special, but Storm is definitely a way better choice. I am crazy about it’s shimmery colors and also about it’s strong pigmentation. With Storm, I can create both day and night looks.

It has 3 matte colors. I used to use Noir (the black, 12) as eyeliner when I wanted a softer look. The brown(11) is used for my eyebrows, it’s the perfect shade for me and the beige(3) is only a bit darker than my own skin tone, which makes it perfect for a natural look. The least reached for colors are the glittery shades of green (9, which looks anything but green when applied on the skin), blue(8) and indigo(10). No matter how much I looked on the internet, I couldn’t find the names of the colors in this palette, so if anyone knows them, any help will be greatly appreciated 😀 As for the most used shades, those would be the three golden ones because I think they compliment my eyes 🙂 The Storm colors crease on my dry eyelids only after about six hours if I haven’t applied primer and after more than 12 hours with primer.

swatches

De paleta Ultra Mattes – Darks am dat intenţionat. Deşi la început mi-a placut mai mult cealaltă variantă, Brights, m-am gândit că aceasta este mai versatilă. V-am povestit aici de unde am luat-o şi în ce condiţii s-a făcut achiziţia 🙂

I looked for the Ultra Mattes – Darks palette on purpose. Although at first I was more attracted by the other version, Brights, I thought this one is more versatile. I told you here from where I  bought it and under what circumstances 🙂

Names

Din ce am testat până acum, Darks este mai pigmentată şi mai puţin prăfoasă decât Storm, însă şi mai puţin rezistentă. După 4 ore (pe pleoapele mele ne-uleioase şi fără primer), deja se strânseseră fardurile în pliu, ori asta nu mi s-a întâmplat nici la farduri mult mai ieftine decât Sleek). Această paletă nu păstrează forma aceea de vafă pe care am întâlnit-o la Storm şi care îmi place foarte mult.

From what I’ve seen until now, Darks is even more pigmented and less dusty than Storm, but the colors also last less on the lids. After only 4 hours (on my non-greasy eyelids and without primer), the colors have already creased, situation that I haven’t encountered even with way cheaper brands than Sleek. This palette doesn’t come in that waffle shape that we’ve seen in Storm and that I like a lot!

Swatches, names

Am observat că unele culori din cele două palete se aseamană. În afară de Noir, care ar trebui să fie la fel în ambele palete, am crezut că dau de varianta sidefată (în Storm) şi de varianta mată (în Darks) a unor culori. Iată rezultatele:

I noticed that some shades of the two palettes look alike. Besides Noir, which should be the same in both palettes, I thought I seemed to own the glittery version (in Storm) and the matte version (in Darks) of some of the colors. Here are the results:

review

Comparison, review, brown shades

Storm - Ultra Mattes Darks review, comparison, greens

reds comparison review

beige flesh review comparison

Ambele palete vin cu 2 bureţei şi, deşi nu-i folosesc, n-am putut să nu iau aminte că sunt de o calitate infinit superioară celor din comerţ sau celor cu care vin alte palete. Observaţi ca majoritatea culorilor din Darks se aplică mult mai cremos, iar Flesh cred că este singura culoare care nu este în totalitate mată. Nr. 3 din Storm mi se pare mult mai apropiată de culoarea pielii, aşa cum se vrea Flesh.

Both palettes come with 2 sponges and, although I don’t use them, I couldn’t help but notice that they are of infinitely better quality than others found on the market or in other palettes. Please observe that most of the colors from the Darks palette are more creamy and that Flesh is, I think, the only shade not entirely matte. Nr. 3 from the Storm palette is to me more skin-like.

Concluzionând, ambele palete îmi plac, însă tot Storm rămâne preferata mea, cel puţin până când pun mâna pe încă una din bijuteriile Sleek.

In conclusion, I like both palettes, but Storm is still my favorite, at least until I get a hold of another one of the Sleek jewels.

2 răspunsuri to "Sleek Storm – Sleek Ultra Mattes Darks (review comparativ)"

da e super paleta storm ai zis ca doreai oh so special dar e mai faina asta storm pt ca eu am jumatate din palete sleek si imi place storm mai mult pt ca cealalta de care ziceam e foarte sclipicioasa pt ocazii mai mult toate nuantele sun glitter. imi doresc storm!

Apreciază

Vezi ca baga periodic reduceri la Sleek pe MyaShop 🙂 Au avut si de BlackFriday, si de Mos Nicolae, si de Sf. Andrei, probabil vor avea si de Craciun 😕

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

