loloablestuff

My First Giveaway – CLOSED!

Posted on: 13 Decembrie 2012


Bloguleţul meu va împlini în curând 1 anişor (yaay!), însă, după cum aţi putut observa până acum, nu am fost atât de activă precum aş fi vrut să fiu. Doar de vreo 3-4 luni am început să mă implic mai mult şi sper să am o capacitate mai mare de muncă pe zi ce trece.

Totuşi, nu am vrut ca aniversarea primului anişor de activitate al blogului să treacă neobservată, aşa că am pregătit un giveaway (primul, ce-i drept) cu câteva produse preferate de-ale mele, printre care şi câteva despre care v-am mai vorbit pe blog.

Aşadar, voi fi trei premii:

  1. Tuş-gel Essence în nuanţa Midnight in Paris +pensula pentru tuş tot de la Essence. Puteţi citi review aici şi vizualiza câteva modalităţi de aplicare aici.
    BeautyBlender Dupe pe care l-aţi văzut aici între altele.
    Fard de pleoape Farmasi pe care vi l-am arătat şi swatch-uit aici.
    Ruj rezistent la transfer Avon ExtraLasting nuanţa Rose Creme
    essence gel eyeliner brush farmasi Avon extralasting
  2. Ojă holografică Rimmel Metal Rush nuanţa 90 Bronze Princess
    Soluţie de îndepărtare a ojei Rimmel cu glicerină şi vitamina E
    Balsam de buze Balea cu aromă de grapefruit
    Rimmel Metal Rush Bronze Princess Balea Grapefruit
  3. Creion de ochi Avon SuperShock nuanţa Black
    Creion iluminator Essence I Love Runway
    Essence highlighter Avon SuperShock

Condiţii de participare:

  • Like paginii mele de Facebook (o vedeţi pe banda din dreapta a primei pagini a blogului) – OBLIGATORIU
  • Daţi Share acestei postări sau dacă aveţi blog să scrieţi despre giveaway cu link – OPŢIONAL (pentru o şansă în plus)
  • Să-mi lăsaţi un comentariu cu numele vostru pe Facebook, link-ul de share sau al postării (dacă doriţi) şi să-mi spuneţi ce fel de articole aţi vrea să vedeţi pe viitor pe blog sau despre ce fel de produse. Vă avertizez că dacă la ultima cerinţă răspundeţi în 2 peri (răspunsuri gen: review-uri, haul-uri), nu vă voi lua în considerare intrarea. Chiar îmi doresc să aflu ce v-ar plăcea să citiţi şi să îmbunătăţesc continuu calitatea şi structura blogului, nu mă interesează doar înscrieri multe la giveaway.
  • Să aveţi o adresă de livrare în România

Concursul se desfăşoară între până pe 25 Decembrie, câştigătoarele vor fi extrase cu ajutorul random.org şi anunţate pe 26 decembrie şi vor avea 48 de ore să mă contacteze.

Multă baftă! :*

51 răspunsuri to "My First Giveaway – CLOSED!"


fb: gherghe andreea

Sincer,eu sunt insetata de machiaje! imi place sa descopar personalitatea bloggerului prin machiaj! Asa ca sper sa vad si la tine cat mai multe!:)

Apreciază

FB:Ionela Virlan
share:https://www.facebook.com/Bebitsa/posts/548738268486824

Eu mi-as dori sa vad mai multe pareri despre fonduri de ten,pudre si farduri.De asemenea idei de machiaje si produse care iti plac.

Apreciază

fb: Nicoleta Alexandra
postare: http://beauty-and-others.blogspot.ro/2012/12/my-first-giveaway.html
Pe viitor as vrea sa vad outfituri, postari despre ingrijirea parului, rutina zilnica a tenului, diverse manichiuri, machiaje simple de Craciun/Revelion (ca tot se apropie) , diverse tag-uri , review-uri despre diverse produse pentru ten si pentru par.

Apreciază

fb: Cardas Ionela
share:https://www.facebook.com/cardas.ionela/posts/437393986314056
Mi-as dori sa vad mai multe pareri despre fonduri de ten,pudre si farduri.

Apreciază

facebook share: https://www.facebook.com/crina.stranici/posts/475250672518305
dupa commentul de pe facebook mi-a venit putina inspiratie: as vrea pe langa informatiile pe care le-am cerut pe facebook despre brevoxyl si BB, sa mai scrii si: cum sa treci peste lenea de dimineata, pentru ca de cele mai multe ori mi-e asa de somn incat nu vreau sa ma mai ridic din pat si sa ma machiez, dar apoi regret toate ziua cand ma vad in oglinda sau in monitorul de la serviciu 😦 si ma simt … urata, sentimentul asta e tare naspa. Dar cred ca de cele mai multe ori ma simt asa pt ca pierd foarte mult timp cu machiajul, oare tie cat iti ia sa te machiezi dimineata? inca ceva si am incheiat :p promit: eu as vrea sa vad mai multe idei de machiaj, combinatii de culori, in urma cu cateva saptamani ti-am scris ca as vrea o poza cu un machiaj cu galben si mi-a placut tare mult, desi tre sa recunosc, inca nu l-am incercat… dar tre sa imi fac curaj 😛

Apreciază

Buna!:*
Fb: Lexie Alexandra
Share link : http://www.facebook.com/andrea.memyself/posts/310122302435541

Toate postarile tale sunt suuper!Eu sunt innebunita dupa nail art , si chiar mi-ar placea sa prezinti mai multe NOTD, dar deasemenea si LOTD ( cui nu-i place sa invete mai mult despre arta machiajului?) Ai putea sa adaugi niste tips and tricks about the beauty ;). Si inca un lucru review-uri!! :)) Imi place sa citesc review-uri , pentru ca fiecare persoana are cate o parere diferita despre respectivul produs, si pe mine chiar ma ajuta atunci cand aleg ceva.
La Multi Ani!! Iti doresc sa o tii tot asa!!:*

Apreciază

Buna!
fb- tone monica
share – https://www.facebook.com/#!/tone.monica/posts/393813247367496
Recenziile de produse sunt folositoare si nu prea pentru ca fiecare persoana este unica, are corpul si pielea diferite..deci ce merge la cineva nu merge la altcineva..totul este subiectiv..pe incercate..totusi recenziile sunt folositoare cat sa iti faci o idee daca produsul este bun si merita cumparat, daca raportul calitate-pret este bun…Ce as dori eu sa vad este si putina educatie..adica daca tot vorbim despre ingrijirea corpului si a fetei sa vorbim despre cum se face ea corect, si mai ales cum se face un machiaj corect, frumos si decent care sa puna in valoare persoana…imi doresc asa ceva mai ales pentru adolescente..eu lucrez cu ele si informatiile lor in materie de ingrijire si mai ales machiaj lasa de dorit…arunca de toate pe fata, ca la tencuiala casei..inca nu au inteles ca
less is more…
Iti doresc cati mai multi cititori pe blog si sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Apreciază

fb Ana Ana
share http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=259034847559704&id=100004847585389
Eu ador sa-mi pictez unghiile aproape in fiecare zi . A vrea sa vad mai multe postari NOTD despre unghiute dar si outfituri la care se pot asorta unghiutele .
Citesc cu mare placere si interes postarile de tip review . Ma ajuta sa decid ce produse achizitionez .
Multumesc
Sarbatori fericite !

Apreciază

hello !!!

numele meu de fb este : Ciocan Ioana
Mie mi-ar placea sa vad la tine o rubrica dedicata, sa zic : cum se face 😀 adica ma refer poate sa incepi cu ceva usor de exemplu arati prin poze cum se traseala linia de eyeliner, cum se face aplica genele false etc. iar dupa treburile de baza sa faci si machiaje 😀 imi plac extrem de mult tutorialele de machiaje in poze, cele pe youtube mi se par destul de plictisitoare mai ales daca sunt lungi, asa in poze te uiti cat vrei la ele 😀 sper ca ti am fost de ajutor…
sa ai parte de toata fericirea luna asta si sa fii inconjurata de toti cei dragi.
te pup !!

Apreciază

Buna !
FB : Emma Tonca
Share : http://www.facebook.com/emma.tonca/posts/393994537342435
Mi-as dori sa mai vad postari de tip HAUL,deoarece asa aflu despre produse noi. De asemenea, mi-ar placea sa vad DIY , fiindca mi-a placut foarte mult postarea in care ai facut blush-ul/rujul. Daca nu ma insel, cred ca prin intermediul acelei postari am descoperit blogul tau.
Te pup ! :*

Apreciază

Buna!
FB: Silvia Pascariu
share:http://www.facebook.com/silvia.pascariu/posts/450693561655313
Imi place cum scrii! Am inceput cu postarile „ce va aduce pe blogul meu?” si am ras cu lacrimi, si din una-ntr-alta am trecut prin toate postarile. Imi place si cum faci review-urile, foarte concis si relevant. Postarile care imi plac sunt cele tip „ramble” si apreciez umorul si ironia 🙂 Astept sa vad si LOTD-uri, acum ca ai inceput sa postezi mai des.
Mi-a placut si postarea cu tusul pentru ochi si variantele de trasat,mai ales ca am avut si eu o experienta similara zilele astea,m-am trasat si demachiat de-mi dadeau lacrimile :))
Merci! 🙂

Apreciază

FB:LoRe LOre
share: http://www.facebook.com/lore.l.lore.10/posts/416711215065264
Mi-ar placea sa vad un articol despre programul tau de ingrijire a tenului pe timp de iarna!
Succes in continuare cu blogul si astept postarea:D

Apreciază

fb : dia diana

share : https://www.facebook.com/brose.dragalase/posts/183326118472559

MIe mi-ar place sa pot citi niste review-uri cu mascara. Ador acest produs si daca as putea le-as incerca pe toate, dar de multe ori imi este frica sa ma risc. Sau ai putea sa ceri ajutorul cititoarelor despre anumite produse si sa faci un top. De exemplu, care este crema de maini preferata iarna…si astfel ne putem face o idee despre anumite produse.

Apreciază

FB:Maria Vilcea
Share:http://www.facebook.com/TheLoloableBlog#!/maria.vilcea.56/posts/180195732127215 Mi-ar placea sa realizezi un top cu cele mai bune/proaste produse pe care le-ai incercat pana acum. La multi ani de blogging ! 🙂

Apreciază

facebook : Cris Tina
share : http://www.facebook.com/cris.tina.12720100/posts/372853326142997
mi-ar place vad o postare despre cum sa ne ingrijim parul cu o masca facuta in casa . sunt sigura ca ar fi multe fete interesate . la multi multi ani in care sa ne incanti cu postari 🙂

Apreciază

Like: Lovefashion blogultau
share:https://www.facebook.com/lovefashion.blogultau/posts/463318563725380
Iti spun sincer ca acum ti.am descoperit blogul insa ti.am citit si postarile mai vechi si m.a amuzat la postarile de genul” ce te aduce pe blogul meu” :)).
Pai, mi.ar placea in continuare sa vad postari cu ootd si de ce nu cateva ootd.uri sau idei de ootd.uri pentru craciun si revelion.
Aa..si cateva postari cu manichiura pentru Craciun.

Te astept si pe blogul meu:*

http://mmmmmmsm.blogspot.ro/

Apreciază

fb: andra katerina
share : http://www.facebook.com/KatyaMikhailov/posts/312021232241777
Mie ce-mi plac postarile cu/despre unghiute, oje..mi ar placea sa vad postari de acest gen

Apreciază

FB: Carmen Dumitrescu
Share: http://www.facebook.com/carmen.dumitrescu.71/posts/177190422426548

Mi-ar placea sa scrii care este parerea ta despre mastile naturale, atat de par cat si de fata, si daca ai vreo reteta foarte buna, Eu imi fac mai des de fata ca mi se par mai usor de aplicat , la par imi este de foarte multe ori lene sa imi fac si in ultimul timp am probleme cu parul ptr ca imi cade 😦
De asemenea mi-ar placea sa scrii despre ingrijirea tenului iarna dar si a buzelor:D si ce balsam de buze folosesti .

Apreciază

Buna!
Nume Facebook: Ioana Gheorghita
Share: http://ioana-alinta.blogspot.ro/2012/12/giveaway-from-loloablestuff.html
Acum am descoperit blogul tau,de pe Facebook,dar il voi urmari in continuare.Mi-ar placea sa vad mai multe postari cu machiaje de zi,sa ne spui ce produse folosesti iarna pentru ingrijirea tenului si parului si sa ne arati cum te aranjezi tu pentru sarbatorile ce urmeaza.
Multumesc!

Apreciază

Buna!!!! Si aniversare frumoasa blogului tau si tie!!!
fb: nadia alina candrea
share: http://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/451190244929149
Eu sunt innebunita dupa RUJURI si Glossuri, prin urmare abia astept sa ne povestesti despre noutati la acest capitol! Multumesc pentru concurs!!!

Apreciază

Buna. 🙂 La multi ani si multe postari frumoase incontinuare!
Fb: Dinu Florina
Share: http://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/212143718921451
As vrea sa vad postari de tip Haul deoarece imi plac cumparaturile ca oricarei alte fete, Notd deoarece imi plac unghiutele frumos colorate si vrea sa descopar cat mai multe modele, OOTD si make-up-uri. Ador aceste tipuri de postari si le urmaresc mereu. 🙂

Apreciază

Buna!
Felicitari pt blog si la multi, multi ani plini de activitate!
fb: Amalia Olteanu
share: https://www.facebook.com/olteanu.amalia/posts/467052689997342
Mi s-ar parea foarte ok ca in aceasta perioada sa te axezi pe sarbatori, atat cu machiajul, cat si cu manichiura….si cu ocazia asta sa ne inspiram si noi de la tine. Mersici! 🙂

Apreciază

Buna!La Multi Ani!
fb:Stefania Petcu
share: http://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/523124247705274
Sunt o multime de lucruri despre care ai putea posta pe blog, poti sa vorbesti si sa postezi despre manichiuri, tinute, reviews, metode de ingrijire ale parului, metode de a prepara acasa masti pentru fata, par sau demachiante, poti sa vorbesti despre locuri pe care ai vrea sa le vizitezi si ne poti prezenta de asemenea si cateva retete, daca iti place sa gatesti:)

Apreciază

fb flory ioana
share http://www.facebook.com/flory.ioana/posts/123510094478190
as vrea sa vad ceva frumos despre sarbatori, traditii din diferite zone ale tarii si tinute de revelion.

Apreciază

fb kaiyo aino
share http://www.facebook.com/kaiyo.aino.9/posts/452479384801181
Eu ador articolele gen haul si empties, dar si cele cu idei de machiaj simple, idei de manichiura de sarbatori, cum e cazul acum. In plus, as prefera si articole cu ofertele curente. Daca vrei si un mic sfat pentru optimizarea blogului, sa modifici arhiva in asa fel incat sa afiseze si articolele. E mai usor in felul acesta pentru cititori sa-ti gaseasca articolele mai vechi.

Apreciază

FB: crystyna nichita
share: https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/210862142382966
As dori ca pe viitor sa vad articole despre sfaturi practice din domeniul coafurilor, a machiajului, un tutorial despre cum pot aplica tusul pentru ca am o mare problema in aplicarea lui si cu care tus aplicarea e mai simpla, si inca ceva foarte important, caut de ceva timp un sampon nuantator care sa coloreze parul pentru 3-4 spalari si nu am gasit, am parul saten inchis si nu vreau sa ma vopsesc permanent ci doar pentru cateva zile,daca m-ai putea ajuta ar fi super.

Apreciază

fb: Petre Madalina
share : https://www.facebook.com/mada.thepanda/posts/346295812136163
tip: mi-ar place sa vad tricuri de makeup la ochi,cum ar fii cat eyes:))poate o sa reusesc si eu sa imi fac cum trebuie, in rest ai un blog simpatic..aa si mi-ar place tot la fel tricuri pentru modele pentru unghii..

Apreciază

FB: Portrait Black
Share: https://www.facebook.com/portrait.black.3/posts/552643238097293

Mi-ar placea sa vad mai multe informatii cu privire la rutina de ingrijre a tenului, a parului, a corpului, adaptate dupa sezon de exemplu.. De asemenea multe postari gen outfit of the day, tot felul de tipsuri in materie de machiaj si imbracaminte, articole cu noutati din lumea cosmeticelor.

Apreciază

fb:Corina Pantiru
Share:https://www.facebook.com/corina.pantiru.1/posts/254025138058778
multe reviewuri despre produse pentru ingrijire a tenului , mai ales cele pentru acnee despre produsele pentru par si chiar ne-ai putea recomanda tratamente natruriste facute acasa pentru fata si par (stralucire, care sa ajte parul sa nu se despice sau sa creasca mai repede)

Apreciază

Mădălina Nicorici

Mi-ar place sa vad in continuare reviewuri la cat mai multe produse cosmetice, in special pentru fata si pentru par pentru ca asa vad ce as putea sa mi cumpar si ce nu ar trebui sa mi cumpar.
Tine-o tot asa:*!

Apreciază

facebook: Ramona Elena
share: https://www.facebook.com/ramona.elena.984/posts/135637346591593
mi-ar placea sa vad cat mai multe articole cu si despre produse destinate ingrijirii parului. de anul trecut incer sa -mi crec parul si sunt o impatimita a tratamentelor, mastilor, uleiurilor si toturor produselor care promit ca ajuta la cresterea sanatoasa a parului.
te pup si sarbatori fericite !!!

Apreciază

FB: Ratiu Maria Viorica
share: https://www.facebook.com/ratiu.mariaviorica/posts/384558764961154
mi-ar placea sa citesc..articole cu retete naturiste..idei de coafuri…si site-uri cu reduceri.

Apreciază


GFC: Georgescu Mihaela ( georgescu.mihaela91@gmail.com )
FB: Georgescu Mihaela ( miha.georgescu )
As vrea sa vad mai multe articole pentru sanatatea tenului, curatarea porilor, mai ales pentru ca am multe puncte negre T_T chiar mi-ar prinde bine ceva util si pentru un ten perfect mat o zi intreaga, ar fi super. De asemenea look-uri cu aspect natural si de efect ❤

Apreciază

Buna! Spune-mi si mie, te rog, cum ai reusit sa ma urmaresti prin GFC din moment ce blogul meu e pe wordpress 🙂

Apreciază

FB:Iulia Sava
SHARE:https://www.facebook.com/sava.iulia.1/posts/500167446671459
Imi doresc sa citesc despre machiaj,ingrijirea corpului dar si despre cosmetica

Apreciază

[…] RO: Începem săptămâna în forţă cu NOTD (Nails Of The Day) făcute cu ajutorul ojei holografice Miss Sporty Metal Flip în nuanţa 040. Este asemănătoare ojei Rimmel Bronze Princess pe care o puteţi câştiga la giveaway […]

Apreciază


fb:ungureanu gabriela
mie imi plac foarte mult machiajele,sunt nebuna dupa ele,deci vreau sa vad machiaje si review-uri la crema pentru fata

Apreciază

fb DiamondDust
share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=502101643163223&id=232806703402188
mie imi plac foarte mult postarile legate de ingrijirea unghiilor. ma mai atrag cele gen haul sau favoritele lunii, pentru ca astfel descopar noi produse pe care ulterior le incerc.

Apreciază

Mie cel mai mult imi plac postarile cu preferatele lunii.Sunt cele mai de folos atunci cand vreau sa aflu noutati despre produse pe care probabil nu le-as fi incercat, si ma ajuta sa imi formez o parere inainte de a le cumpara.Stiu ca nu e obligatoriu ca mie sa imi faca bine, dar cu siguranta sunt anumite criterii ajutatoare.Si cele cu noi cumparaturi imi plac.De fiecare data descopar multe lucruri noi 😀
Share http://www.facebook.com/EnchantedAnna/posts/295257660595943
FB:Maria Ana

Apreciază

Like:Tamara Elena
share:

Mi-as dori sa citesc articole de genul „Week in photos”.Recunosc ca am mania de a „inspecta” viata altora si (de ce nu) de a ma inspira de la ele.

Apreciază

In primul rand vreau sa multumesc pentru organizarea acestui minunat giveaway si sa iti urez la multi ani tie si blogului! 🙂
Am dat like pe Facebook cu numele Bazavan Diana Maria, link share: http://www.facebook.com/bazavan.dianamaria/posts/312616025510968
De o buna vreme ma pasioneaza mai mult aspectul unghiilor mele, asa ca as putea spune ca ma pasioneaza tot ce tine de unghiute, produse pentru unghii, modele de manichiura asa ca prefer acest tip de postari, dar in egala masura imi mai place sa citesc si articolele gen best buys of the month/year 🙂
Si nu in ultimul rand vreau sa urez sarbatori fericite tuturor!

Apreciază

numefn daniel ionita si maria
http://www.facebook.com/home.php, pt share
https://plus.google.com/u/0/117622060649180364977?tab=wX#117622060649180364977/posts?tab=wX
gfc ionita maria
multumim pt ca te gandesti la noi cititoarele. imi place blogul tau ca are prezentari la obiect de exemplu cautam si eu o solutie pt a scapa de calcaie crepate si mi/a fost de folos ajutorul de la tine o sa incerc acea crema de calcaie sa vad rezultatele. ca pe orice blog, pt ca iubesc cosmetica si machiajele, doresc prezentari de cat mai multe produse si machiaje practice. felicitari pt initiative pe blog, o sa te urmaresc de acum de cand te/am decoperit. nu demult… dar mai bine decat niciodata!

Apreciază

http://www.facebook.com/home.php
am postat pe fb ca daniel ionita si maria
am postat si gfc ionita maria
https://plus.google.com/u/0/117622060649180364977?tab=wX#117622060649180364977/posts?tab=wX
nu sunt sigura ca mi/a aparut comentariul ca nu se vede deocamdata asa ca am mai postat odata. multumesc inca o data pt unele din cele mai frumoase premii pe care le/am vazut la tine si felicitari pt blog, e interesant am lasat cateva comentarii pe unde am citit si mi/a placut, iti sunt alaturi pe mai departe in blog indiferent de givew. deoarece conteaza sa sustii un blog nu neaparat pt recompense.. si eu as dechide dar nu ma pricep cu blogurile.. iubesc cosmetica machiajul asa ca urmaresc si la tine astfel de articloe!

Apreciază

Buna !!!
FB Iuliana Gondos
FB share https://www.facebook.com/iuliana.gondos/posts/314247532019751
Mie imi plac foarte mult postarile de gen haul, review si produse preferate, pentru ca asa descopar produse noi, imi fac o parere daca anumite produse mi se potrivesc.
Multumim foarte mult pentru giveaway si succes tuturor !!!

Apreciază

[…] Nu uitaţi de giveaway! P.S. Don’t forget about the […]

Apreciază

fb: simon alexandra ioana
share: http://www.facebook.com/alecuuu/posts/126662757494002

Buna!
Mi-ar placea sa vad pe blogul tau unghiute, caci sunt pasionata de oje, modele, nebunii. 🙂 De asemenea postari precum ‘Preferatele lunii’ sau produse consumate sunt in topul meu.. Imi place ca scrii la obiect, te citesc cu drag si sper sa scrii si in continuare! De cand ti-am descoperit blogul l-am pus la bookmarks, mereu ai ceva interesant de spus si eu asta astept de la un blog de beauty.

Apreciază

[…] Nu uitaţi de giveaway P.S. Don’t forget about the […]

Apreciază

[…] P.S. Astăzi este ultima zi în care vă puteţi înscrie la giveaway […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

