loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul meu? 4

Posted on: 15 Decembrie 2012


E data de 15 a lunii decembrie şi aşa cum v-am obişnuit (şi v-am promis), vă aduc o nouă colecţie de perle strânse de-a lungul unei luni, după ce v-aţi putut delecta cu partea 1, partea a 2a şi partea a 3a. Enjoy! 🙂

pensula proffesional fiundation brush oriflame pret – Uite cine lipseşte de la şcoală ca să caute pensule pe interneţi ❤ Generaţia Facebook parcă îi zicea, nu?

apidermin argumente pro si contra riduri – Ce să zic, e cam greu să găseşti argumente pro riduri, de altfel d-asta s-a şi născut industria asta gigantică a produselor de îngrijire şi, mai nou, a operaţiilor estetice.

machiaj de tigan – Nişte funingine pe faţă ar trebui să te rezolve 😉

mirela niculai adresa – Ca s-o citez pe Mirela Niculai „Aoleo, ăştia vor s-o caute acasă” :))

benzi pentru scoaterea porilor dm – Da’ ce-ai cu săracii pori? 😐

dm pasagera – Şi eu sunt fan atât DM, cât şi Pasagera, dar nu mă apuc să caut pe net combinaţii între cele două „elemente”

par kallos review – Îmi pare rău, eu sunt mai limitată, nu cunosc decât părul negru, şaten, castaniu, roşcat, blond, în nici un caz Kallos.

cand tundem parul in luna noiembrie 2012 – A, pai e complicat rău! Trebuie să urmăreşti orbita Soarelui, traiectoriile asteroizilor, să vezi când se aliniază planetele, dar neapărat să fie în luna Noiembrie a anului 2012!

distanta carrer colon si carrer alcool – M-ai pierdut de la al doilea r din „carrer”…

uleiu de cocos pentru paduchi are miros de gaz de ce – Vai! Deci.. vai! Cine-o fi minţit-o pe săraca fată că gazul ala cu care se dă ea în cap e ulei de cocos? 😦

cum editez o pata dintr-o poza – Cred că ai greşit blogul. Aici învăţăm cum să facem să nu ieşim cu pete în poze, nu cum să le edităm afterwards 🙂

la ce se foloseste pensula de machiaj cu un capat cauciucat – În principiu, ne alegem pensulele după capătul celălalt, cel cu păr, nu cel cauciucat, dar dacă te referi la pensulele Real Tehniques by Samantha Chapman, sunt facute ca să stea în picioare pe masa de machiaj şi să nu alunece din mână.

ten alb rece roz – Aş vrea să te hotărăşti. Tenul e alb, roz sau rece? În ultimul caz, recomand un calorifer.

brevoxyl costa – Costă, normal, doar nu crezi că ţi-l dă cineva gratis.

cum se hidrateaza nautul? – Eu zic să încerci cu o cremă hidratantă sau ceva 😉

fata de masa neagra – Cred că arată groaznic.

structura unghiulara chimie – Iar ne facem temele pe internet…

reclama melodie camera i thought freedom – Nu am înţeles ce cauţi: reclame, melodii, camere, gânduri sau libertate?

a cumparat cineva de pe sammydress? – Presupun că da.. la câţi bani bagă în reclame pe toate site-urile, e puţin ilogic să nu aibă nici un client

gel eyeliner de la rimmel cu pensula cat eyes – Dacă există o pensulă „Cat eyes”, pe bune că o vreau şi eu! ❤

petroleum gerovital pe paduchi – O avea loţiunea aia petroleum (şi nişte alcool), dar ne dăm cu ea ca să ne crească părul, nu ca să ne crească păduchii, da? :-s

Nu uitaţi de giveaway! 😉

22 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul meu? 4"

Lol…am ras bine de tot 🙂

Apreciază

Ma bucur mult ca ti-a placut! :*

Apreciază

=)))))))Ultima cu paduchii m a spart

Apreciază

Pe mine m-a frapat mai tare aia cu „uleiul de cocos pentru paduchi miroase a gaz. de ce?” 😐
Ma bucur ca te-ai distrat :*

Apreciază

vai deci am murit de râs :))

Apreciază

Nu muri! 😀 Mai avem nevoie de tine :*

Apreciază

Moooor de ras :))))

Apreciază

Ooof, nu a fost intentia mea sa omor oamenii, doar sa-i distrez! 😀 :*

Apreciază

Vai, aia cu uleiul de cocos a durut ! E preferatul meu si sigur nu are miros de gaz !

Apreciază

Exact asa m-am simtit si eu =((

Apreciază

aoleo…eu folosesc drept masca de par uleiul de coos…oare de aia nu am paduchi ? :)))))))))))

Apreciază

Da, sigur asta e motivul!!!! :))) :*

Apreciază

Mi-ai facut seara mai frumoasa :)))

Apreciază

Ma bucur mult! Si voi mi-ati facut mie seara mai frumoasa prin toate aprecierile voastre! :*

Apreciază

:))))) Ma doare burta rau de tot de la atata ras. :))))

Apreciază

[…] ce postarea de data trecută a fost un real succes si am primit multe “înştiinţări” despre zile pe care le-am […]

Apreciază

[…] de pe blog, cu atât voi avea mai multe căutari despre păduchi pe blog (a se vedea ediţiile 5, 4 si 2 ale aceleiaşi […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

