loloablestuff

Black Friday to Christmas Collective Haul

Posted on: 19 Decembrie 2012


RO: Cred că pot să număr pe degetele de la o mână persoanele care n-au profitat de Black Friday :)) Mi-am cumpărat şi eu câteva chestiuţe şi mi-am mai mărit colecţia şi cu câteva cadouri pe care mi le-am făcut singurică de Moş Craciun (hihihi :D)

EN: I think I can count on one hand those that didn’t take advantage of the Black Friday offers :)) I also bought some stuff and I enlarged my collection with some Christmas presents from me to me (hihihi :D)

Sleek Sunset Glory Balea Blackhead Strips Glossy Restructural Fluid Farmasi Miss Sporty Gel Eyeliner Brush

RO: De paletele Sleek ştiţi că sunt îndrăgostită iremediabil. Mi-am mărit colecţia cu Sunset şi Glory 🙂 Le-am comandat de pe MyaShop de Black Friday (cu reducere adică), aceleaşi servicii ireproşabile!

ENYou already know I’m irremediably in love with the Sleek palettes. I enlarged my collection with Sleek Sunset and Sleek Glory 🙂 I got them frm MyaShop on Black Friday (with a discount), same irreproachable services!

RO: Benzile pentru puncte negre Balea le cunoaşteţi de aici. Le-am luat mai mult pentru prietenul meu, eu nu am aşa mare nevoie de ele 🙂

ENYou already know the Balea blackhead strips from here. I got them for my boyfriend more than for me, because I don’t need them as much 🙂

RO: Glossy Restructural Crystal Fluid de la Kallos este un produs pe bază de silicon, îl folosesc în loc de serumul pentru vârfuri despicate de la Avon pentru că îmi lasă părul strălucitor şi nici nu mi-l îngraşă.

EN: Glossy Restructural Crystal Fluid from Kallos is a silicone based product. I use it instead of the split ends serum from Avon because it leaves my hair shiny and it doesn’t cause it to get oily.

RO: De la Miss Sporty mi-am luat o ojă holografică pe care aţi văzut-o deja în cel mai recent NOTD, o ojă pentru manechiură french care nu face absolut nimic(unghiile mele au aceeaşi culoare) şi un tuş cu pensulă mov, dar e un mov pretabil pentru machiajul de zi cu zi. Le-am luat din Express Bazar din Crângaşi 🙂

ENFrom Miss Sporty I got a holographic nail polish that you’ve already seen in my most recent NOTD, a French mani that does absolutely nothing for me (my nails are still their natural color) and a purple eyeliner, but it’s a soft purple that I can wear on a daily basis. I got them from Express Bazar Crângaşi.

RO: De la Essence mi-am luat un top coat (Gel Look) pentru că mi s-a terminal cel de la Flormar. 6.5 RON parcă.

EN: From Essence I got a top coat (Gel Look) because I used up my Flormar one. I think it costed 6.5 RON.

RO: Am căutat vreo trei centre comericale după tuşul strălucitor Farmasi pe care toată lumea îl avea în varianta tester, dar nimeni de vânzare. Într-un final l-am găsit, la preţ dublu, ce-i drept, dar măcar l-am găsit! Adică în IDM era 7.5 RON, iar din Cora Lujerului l-am luat cu 15 RON. Eh, aşa fac eu afaceri :))

EN: I looked for the Farmasi glittery eyeliner in three malls, but everyone had it only as a tester, not the full size product that I could buy. I finally found it, but it costed me double! In IDM it was about 7.5 RON, but I bought it from Cora Lujerului for 15 RON. I’m just a fine businesswoman like that! :))

RO: Pensula pe care eu am de gând să o folosesc pentru tuşul gel este, de fapt, o pensulă pentru nail art. Am luat-o din IDM.

ENThe brush that I intend to use for gel eyeliner is, in fact, a nail art brush. I got it from IDM.

RO: Mamei i-am luat o pensulă ca să se vopsească singură acasă. 1.5 RON în IDM mi s-a părut super convenabil!

ENI got my mother a hair dye brush for her homemade experiments. 1.5 RON in IDM seemed like a great bargain!

RO: Agrafele „fluturaş” le-am luat din nostalgie pentru că n-am mai avut de când eram mică. Tot din IDM, 30 bani fiecare.

ENThe butterfly hair clips I got out of nostalgia because I hadn’t gotten any since I was a little girl. Also from IDM, 30 bani each.

Sleek Glory Sunset Kallos Miss Sporty Balea Farmasi

P.S. Nu uitaţi de giveaway! 😉

P.S. Don’t forget about the giveaway! 😉

13 răspunsuri to "Black Friday to Christmas Collective Haul"

Ce minuni aici!!!!! Foarte bine arata! Uneori nici eu nu folosesc pentru eyeliner-ul gel o pensula speciala pt asta, am una destiata picturii care mie imi place foratemult, mai am una pt nail art care merge foarte bine…deci este bine sa ne „gospodarim” asa cum ne este mai usor. :*

Apreciază

Sunt total de acord! La 4 lei este o optiune mult mai convenabila o pensula de nail art in loc de o pensula speciala de eyeliner care ajunge (la unele firme) si la 70 lei!!!! :*

Apreciază

sa le folosesti cu placere!
uleiul de la kallos il am si eu de cateva saptamani si imi place mult!

Apreciază

Multumesc frumos! Si eu m-am indragostit la prima folosire de el!

Apreciază

ce frumoase truse sleek, si eu le prefer! felicitari pt achizitii

Apreciază

Adauga-ma pe lista celor care n-au cumparat nimic de Black Friday :)) A trebuit sa pastrez banii pentru altceva.
Toata blogosfera are palete Sleek si eu nimic. :)) Sa le folosesti cu placere.

Apreciază

Multumesc frumos! Chiar iti recomand paletele Sleek! Putin prafoase, dar culori superbe si pigmentate! 🙂

Apreciază

Auriul din paleta Sunset a fost si este preferatul meu pentru sezonul acesta. Ma rog l-am folosit si vara si probabil o sa il folosesc si primavara. E bestial 😡

Apreciază

Eu sunt putin obsedata de farduri aurii si am mai multe care imi plac. Preferatul meu este a 4a nuanta de la stanga la dreapta (randul de sus) din paleta Storm, dar intr-adevar si acela e foarte frumos 🙂

Apreciază

multumesc pt gandurile frumoase si vreau sa transmit un mesaj de atentionare pt toate iubitoarele de machiaj. amcumparat recent trei truse naked2 pt mine si o prietena de la un utilizator de pr okazii care vinde trusele acestea dar foarte multe alte produse cosmetice. sunt falsuri pigmentii din culoare sunt slabi, oglindae din plastic dezlipita la toate trusele comandate, defecte la inchidere si pensula fake. nu am o paleta originala sa o pozez personal dar trimit o descriere amanuntita a situatiei prin acest link de mai jos cat si numele utilizatoarului de pe okazii. le vinde la 180 ron , un fake aproape cat un original cand fakurile pe ebey nu costa mai mult de 20 dolari… nuare pe cutie in spate lipit sau imprimat un numa, o serie ca la un parfum sauorice produs ceea ce lasa de doritTo * mariaionita94@yahoo.com http://www.okazii.ro/catalog?user_list=pro_cosmetics&sort=timp_ramas_desc

http://www.okazii.ro/catalog?user_list=totalbeauty&sort=timp_ramas_desc http://vickyhoang.blogspot.ro/2012/06/real-naked-2-vs-fake-naked-2.html

________________________________

Apreciază

[…] Black Friday to Christmas Collective Haul (loloablestuff.wordpress.com) […]

Apreciază

[…] auriu este cel de la Farmasi, pe care l-aţi văzut într-un haul (nuanţa […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

