loloablestuff

Top Winter Products

Posted on: 23 Decembrie 2012


RO: Iarna iubim hidratarea intensivă, indiferent că avem pielea uscată sau grasă. Eu una am sentimente de repulsie totală despre iarnă, dar având în vedere că nu locuiesc la tropice, trebuie s-o suport şi pe ea şi să încerc să-i fac faţă cu succes. Am încropat o listă cu produsele care mă salvează de senzaţia de piele care ţine pe timpul iernii, mai ales că eu continui să folosesc Brevoxyl (am cam un an de când îl folosesc).

EN: In the winter, we all love intensive moisturizing, regardless of whether we have dry or oily skin. Myself, I feel some serious repulsion for winter, but given that I don’t live near the tropics, I have to put up with it and try to make the best of it. I put together a list with the products that save me during the winter, especially because I continue to use Brevoxyl (I’ve been using it for about a year now).

RO: Cel mai bun balsam de buze: Clar Vaselina de la Balea!

EN: Best lip balm: Balea’s Vaseline Fragrance-Free

vaselina cosmetica balsam de buze

RO: Cea mai bună cremă de mâini: Am revenit cu drag la Dove Intensive Nourishment cu DeepCare Complex. Este cea de aici. Personal, cred că are prea mult parfum, deci nu aş folosi-o dacă aveţi mâinile atât de deshidratate încât sângerează.

EN: Best hand lotion: I’ve once again returned to Dove Intensive Nourishment with DeepCare Complex. You can see it here. Personally, I think it has too much perfume, so I wouldn’t recommend it if your hands are so dry that they bleed.

RO: Cea mai bună loţiune de corp: Elmiplant Lapte de Corp Nutritiv-Reparator pentru piele foarte uscată cu Lapte din Bumbac şi Proteine din Orez

EN: Best body lotion: Elmiplant  Nourishing and Repairing Body Milk for very dry skin with Cotton Milk and Rice Proteins

body lotion for very dry skin piele foarte uscata iarnaRO: Cea mai bună cremă de faţă: Aici e problematic pentru că.. nu am găsit cea mai bună cremă de faţă pentru mine, adică nu am găsit una perfectă care să şi hidrateze cum vreau eu să aibă şi SPF, să fie şi cât mai „curată” din punct de vedere al ingredientelor. Momentan folosesc unt de cacao bio seara şi Ivadermaseb şi SPF separat ziua.

ENBest face cream: Here is where I have a problem because.. I didn’t found the best face cream for me yet, which means that I wasn’t able to identify one that moisturizes as deeply as I want to, that has an SPF and that is also as „clean” as possible, ingredients-wise. For the moment, I’m using bio cocoa butter as a night cream and Ivadermaseb with a separate SPF cream during the day.

Cel mai bun exfoliant: Rămâne tot Avene Cleanance K Cream-Gel care într-o noapte îmi transformă complet tenul, dar poate reuşesc până la Apocalipsă să pun mâna şi pe un BHA! 😀

ENBest scrub/peel: For the moment, it’s still Avene Cleanance K Cream-Gel which is able to completely transform my skin in a single night. Maybe until the Apocalypse I will get to buy a BHA peel as well! 😀

ROCel mai bun şampon: M-am întors la Garnier, o gamă de şampoane cărora le sunt fidelă de mult timp, dar de data aceasta nu am mai ales din gama pentru păr vopsit, ci cel pentru reparare şi strălucire. Îmi lasă părul uşor de descurcat şi moale. Practic, face masca Placenta de la Kallos opţională.

ENBest shampoo: I went back to Garnier, a range of shampoos that I’ve been a fan of since a long time, but this time I didn’t choose the dyed hair shampoo, but the repair and shine one. It leaves my hair easy to detangle and very soft. Basically, it gives me the choice to use the Kallos Placenta hair mask only if I really want to.

sampon garnier

Voi cu ce produse vă apăraţi de frigul iernii?
How do you fight against winter?

P.S. Nu uitaţi de giveaway! 🙂
P.S. Don’t forget about the giveaway! 🙂

3 răspunsuri to "Top Winter Products"

Cred ca o sa incerc si eu Avene k-cream gel, de la BHA paula’s choice ma irit cam aiurea:(

Apreciază

Da, dar ai grija ca Avene K e AHA, nu BHA, deci nu are actiune contra punctelor negre 🙂

Apreciază

[…] de maini Dove si laptele de corp de la Elmiplant le-am mentionat si ca my holy grails pentru lupta impotriva iernii.. I need to restock! EN: The Dove hand cream and the Elmiplant body lotion were also mentioned here […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

