loloablestuff

And the Winner Is…

Posted on: 26 Decembrie 2012


Aseară la ora 23.59 s-a încheiat primul meu giveaway 🙂

Concluzii:

  • Au fost 82 de înscrieri
  • Au fost şi fete care nu au respectat toate condiţiile (de exemplu, linkul de share pe Facebook nu e valid)
  • Chiar dacă am specificat că nu vreau înscrieri în doi peri, sunt unele fete (chiar multe) care au încercat să mă fenteze. Adică ori că îmi răspundeaţi cu „haul-uri, review-uri”, ori că îmi răspundeaţi „Îmi plac/îmi doresc postări de tip haul şi review” tot aia e!!! Bine, nu am descalificat pe nimeni din cauza asta, încerc să-mi asum greşeala de a nu fi făcut condiţiile de participare cât mai concise.

Am ales câştigătoarele cu random.org.

giveawaygiveaway

Premiul 1 merge la: Corina Pantriu

essence gel eyeliner brush farmasi Avon extralastingCorina Pantriu

Premiul 2 merge la: Daniel Ioniţă şi Maria

Rimmel Metal Rush Bronze Princess Balea Grapefruitpremiul 2 giveaway

Premiul 3 merge la: Kaiyo Aino

Kaiyo Aino

Kaiyo Aino

De fiecare dată când am extras o câştigătoare, am eliminat din listă cele două înscrieri ale ei, pentru a elimina riscul de a fi extrasă din nou.

Aştept mail de la câştigătoare în termen de 48 de ore (adică până vineri la ora 13:00 la loloablestuffblog@yahoo.com!

Felicitări, fetelor! :-*

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

