loloablestuff

Wishlist for 2013

Posted on: 4 Ianuarie 2013


RO: Anul 2012 tocmai s-a încheiat, anul 2013 tocmai începe şi începem şi noi să ne facem planuri şi wishlisturi, unele mai fezabile, altele mai puţin, dar important este să avem un ideal spre care să visăm şi să ne lăsăm împinşi spre perfecţiune de el 🙂
EN: 2012 is just over, 2013 barely begun and didn’t we all start furiously make plans and wish lists? Some of those are more likely to get done than others, but what is important is to have an ideal to dream of and to get you closer to perfection!

RO: Pe wishlistul meu de anul acesta sunt câteva produse de care vuieşte toată blogosfera ( presupun că dacă tot vorbesc atâtea fete care deja le-au folosit despre ele, înseamnă că e ceva de capul lor, nu?) şi câteva produse pe care le-am vânat pe site-uri de profil.
EN: On my wish list, there are some products that all the other female bloggers are talking about (and I suppose that they MUST be amazing if so many girls are blogging about them) and a few other products that caught my eye in shops and online.

Urban Decay Naked Palette

Urban Decay Naked Palette (văzută la/seen on: Sihaya’s World, A Beauty Tale)

TFSISursa foto: http://www.toofaced.com

Too Faced Shadow Insurance (văzut la/seen on: Sihaya’s World, A Beauty Tale şi Boutique-ul cu Minuni)

dew pots mememe nuanta autumn smoulderSursa foto: http://www.shopmania.ro

MeMeMe Dew Pots (văzute la/seen on All Made Up)

120 shade palette

Paleta de 120 de culori/120 color palette (văzută la/seen on Valentina Bucur)

NYX Glitter Cream Palette Beauty JointSursa foto: http://www.beautyjoint.com

NYX Glitter Cream Palettes (văzute aici/seen here) 

chi silk infusion folica.comSursa foto: http://www.folica.com

CHI Silk Infusion (văzut la/seen on Lauren’s Caffe)

Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA LotionPaula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant (văzut aici/seen here)

Voi ce vă doriţi de la anul 2013?
What do you hope for in 2013?

18 răspunsuri to "Wishlist for 2013"

doar sa ai grija cu trusa naked de unde o sa o cumperi ca se vinde pe okazii de la total beauty utilizator si e un fake, eu am luat trei cu o prietena si sunt falsuri deso costa 180 buc. uite un blog care arata ce trebuie sa sti despre trusa originala si cea care o imita bine
http://vickyhoang.blogspot.ro/2012/06/real-naked-2-vs-fake-naked-2.html
poti gasi si pt naked original explicatii pe google dar aceleasi idei ca la naked 2 vin cu oglinda fake de plastic, cutie cu uzura nuante sterse nu este cod de produs lipit sau stantat pe dosul cutiei si pensula are capetele invers ca la originala perii sunt mai inchisi

Apreciază

Merci frumos pentru atentionare! :*

Apreciază

Am primerul de la too faced si e genial, il recomand.. il folosesc zilnic si tine un an jumate minim. Multa bafta, sa ti se indeplineasca wishlistul:D

Apreciază

Merci frumos! Daca ma chinui o data pe luna sau o data la doua luni si ma abtin de la alte cheltuieli inutile, cred ca pot sa-mi indeplinesc wishlistul 😀 :*

Apreciază

Si eu imi doresc primerul de la too faced si paleta cu 120 de culori,si pe langa acestea, imi mai doresc si pensulele RT,un fond de ten cu acoperire medie-mare pentru ten uscat… si multe altele :)))

http://preciousboutiquee.blogspot.ro/

Apreciază

Eu am pensule de la RT si nu-mi mai doresc 🙂 Incerc sa nu-mi mai cumpar pensule, oricum am prea multe 😀
Bafta multa cu wishlistul!

Apreciază

[…] Wishlist for 2013 (loloablestuff.wordpress.com) […]

Apreciază

[…] Wishlist for 2013 (loloablestuff.wordpress.com) […]

Apreciază

Hey.. I jut read ur blog today.. i had to google translate it pretty much but i loved it.. I just want to know how i can have access to ur blog sale.. cz i would like to purchase some stuff 🙂

Apreciază

Hello!
Unfortunatelly, if you don’t have a shipping adress in Romania, I can’t help you 😦
Thanks for the appreciation! I try to blog more in English 🙂

Apreciază

de unde o sa cumperi TFSI?

Apreciază

O sa caut mai intai prin Sephora, daca nu gasesc o sa-l iau online 🙂

Apreciază

La mine in oras nu mai este Sephora :((( si online ce am gasit nu livreaza in Romania.. mai trebuie sa caut 😀

Apreciază

Da, daca nu o sa-l gasesc in Sephora,o sa-l caut si eu online

Apreciază

Evident, daca nu il gasesc in Sephora, ma pun si eu pe sapat dupa el online 🙂

Apreciază

[…] ELF (îmi ţine fardul pe loc şi 14 ore), dar de asemenea şi că am Too Faced Shadow Insurance pe wishlist de ceva vreme. Dar cum niciodată nu mă pot ţine de ceea ce îmi propun la început de an, am pus […]

Apreciază

Buna!
Experienta mea cu PC a fost una urata, m-am ales cu multe cosuri in urma folosirii bha 2% lichid si tonerului Skin Balancing. Din pacate am apucat sa comand setul Skin Balancing complet din US pana sa imi dau seama ca nu mi se potriveste (aveam produse comandate de la Corina Allan dinainte), iar acum nu am ce face cu el. Am platit 116$ pe el, acum am vazut ca l-au facut 127$. Daca cineva il vrea, este nedesfacut, l-am primit in august, il dau cu 100$, mai las daca e nevoie, ca nu am ce face cu el. Va las adresa de mail : viobarbu@yahoo.com 0756333781

Apreciază

Buna!
Am si eu cateva produse PC din America pe care doresc sa le dau, le-am primit cadou, dar eu nu folosesc, sunt fan Dessert Essence: Skin Balancing Pore-Reducing Toner, Skin Perfecting 2% BHA liquid, Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense spf30, Barely There spf 30. Le dau cu 200 Ron pe toate. 0747434422 boiciuc.maria@yahoo.com

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

