loloablestuff


Asta e realitatea de care ma lovesc si eu zilnic, dar din pacate nu pot scrie din acelasi punct de vedere fara a fi acuzata de anumite rautati menite sa mascheze propriile lipsuri ale celor vizati..

6 răspunsuri to ""

Eu sunt la litere in Craiova..primul an,dar vreau sa ma retrag,am impresia ca ma duc degeaba la facultate de cele mai multe ori.

Apreciază

Cred ca daca vrei sa inveti, poti sa inveti chiar si la Litere in Craiova 🙂 Ma doare ca aud peste tot numai de rau de Universitatea din Craiova, dar trebuie sa recunosc ca acolo merita sa faci doar UMF sau ceva Automatica/ACE… Daca renunti totusi la facultate, orienteaza-te spre ceva mai bun, nu renunta de tot la studiile superioare!

Multa bafta! :*

Apreciază

Renunt pentru ca mi-am dat seama ca nu e ceea ce vreau,dau la medicina in Iulie,acum ma pregatesc..nicidecum nu renunt la studiile superioare,chiar tin la viitorul meu 😀

Apreciază

Multa bafta la UMF! Sper sa descoperi acolo ceva ce-ti place, mie mi se pare ca UMF Craiova e cea mai buna din tara 🙂 Bine, e posibil sa fiu si subiectiva, luand in considerare ca sunt craioveanca, dar totusi e foarte bine dotata

Apreciază

Mersiii 😀
Da,chiar e o universitate buna,sper ca anul viitor pe vremea asta sa fiu in sesiune si sa ma doara capul de la atata invatat pentru medicina,de-abia astept!

Apreciază

Multa, multa bafta! Sper sa-ti placa :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

