loloablestuff

Android Lips – Blogger Collaboration

Posted on: 1 Februarie 2013


RO: Deşi pentru celelalte fete astfel de colaborări sunt deja o tradiţie, pentru mine e prima dată când mă implic (am mai prins puţin curaj, dar şi tema GOLD vs SILVER mi s-a parut una deosebită).
EN: Although for the other girls, taking part in this kind of collaboration is already a custom, this is the first time I’m getting involved (I got a bit of courage gathered up and I also liked the GOLD vs SILVER theme).

beauty blogger colaborare

Multumim, Laura, pentru imagine! :-*

RO: So, basically, ne-am împărţit în două echipe, una realizând postări cu tema Gold, iar cealaltă cu Silver. Eu am facut parte din prima echipă.
EN: So, basically, we split into two teams according to each girl’s preferences and one of the team’s job was to post about anything and everything GOLD and the other about SILVER. I’m part of the first team.

RO: Pentru că unul din filmele mele preferate all-time este Omul Bicentenar (cu Robbin Williams), am ales să vă înfăţişez cum ar arăta android lips pe mine 🙂
EN: Because one of my all time favorite movies is the Bicentenary Man (starring Robbin Williams), I’ve chosen to show you my take at android lips 🙂

 

RO: Am folosit două farduri cremă: Liquid Metal (în nuanţa Electrum) de la Illamasqua şi Essence Stay All Day în nuanţa Glammy Goes To…
EN: I used two cream eyeshadows: Illamasqua’s Liquid Metal in shade Electrum and Essence Stay All Day in shade Glammy Goes To…

Android Lips Illamasqua Liquid Metal

Vizitaţi-le şi pe celelalte fete care au luat parte la această colaborare:

Team Gold 

  1. Laura Balaban
  2. Adelina
  3. Rally
  4. Valentina Bucur
  5. Roxie Onea
  6. Sima Denisa
  7. Elisa / Little Beauty Bag
  8. Gya
  9. Alex
  10. Almi
  11. Sudessa
  12. Theo

Team Silver

  1. Theo
  2. Daniela Maria
  3. Dee Diana
  4. Georgiana
  5. Ana-Maria
  6. Emma
  7.  Simona
  8. Almi
  9. Ale
  10. JustAnAngel
  11. Mihaela

21 răspunsuri to "Android Lips – Blogger Collaboration"

Ce buzici aurii aiiiiiii!! Frumoase!

Apreciază

Multumesc, multumesc, am si unghiile argintii, dar am uitat sa le pozez 😀 duuh! :*

P.S. comentariul tau a intrat la spam 😐

Apreciază

Foarte, foarte tare interpretarea ta!
Felicitari!

Apreciază

Multumesc frumos! Si unghiutele tale sunt foarte frumoase.. in sfarsit am inteles si eu la ce se foloseste pensulica aia :))) :*

Apreciază

wooow felicitari, imi place ❤

Apreciază

Multumesc frumos! Felicitari si tie, esti creativa! :*

Apreciază

Ce tare ai interpretat tema! 😀

Apreciază

Ce interesant arata buzele!

Apreciază

Multumesc frumos :* am vrut sa fac si un machiaj pentru ochi, dar nu mi-a iesit nimic deosebit 🙂

Apreciază

Superb, iesit din tipar , special 😀

Apreciază

Cate complimente :”> Multumesc frumos :*

Apreciază

Foarte frumoase! Cred ca ar merge foarte bine cu un smokey negru…
Pupici:*.

Apreciază

Merci frumos :* Imi fac curaj in curand sa postez si primul meu smokey 🙂

Apreciază

Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Extremely helpful info particularly the last part 🙂 I care for such information much. I was seeking this particular info for a very long time. Thank you and good luck.

Apreciază

[…] Liquid Metals Electrum (văzut deja aici/already seen here) and […]

Apreciază

[…] postarea aceasta s-ar fi potrivit mai mult în cadrul colaborării, nu m-a dus căpşorul să integrez pozele atunci Cum am anunţat şi pe Facebook, vă prezint […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

