loloablestuff

NOTD

Posted on: 7 Februarie 2013


Deşi postarea aceasta s-ar fi potrivit mai mult în cadrul colaborării, nu m-a dus căpşorul să integrez pozele atunci 🙂 Cum am anunţat şi pe Facebook, vă prezint iubirea vieţii mele, oja Flormar 392.

Flormar lumina naturala

NOTD Flormar

Flormar 392 NOTD Swatch

Flormar holographic 392 nail polish oja

Flormar 392 oja argintiu silver holographic sclipici glitter

11 răspunsuri to "NOTD"

Nu imi vine sa cred ca e Flormar…nu ca nu au oje frumoase, ca au, dar asta e tare speciala.

Apreciază

Mie-mi spui? Mi-au sclipit ochii mai rau decat sclipeste oja cand am vazut-o intr-un amarat de chiosc de la metrou 😀 Acum mai caut exemplare ca sa fac stocuri :))

Apreciază

Cam greu de asortat, dar e spectaculoasa

Apreciază

Eu o asortez cu orice, oricand, oricum. De vreo 2 saptamani numai pe asta o port 😀

Apreciază

Sclipiciiiii! Superba :). Desi ador ojele cu sclipici le folosesc rar pentru lena e cucoana mare cand vine vorba de dat jos de pe unghii.
Sa o porti cu placere!

Apreciază

Merci frumos! :*

Sa stii ca aici are un mare avantaj pentru ca o dau jos doar dupa aproape o saptamana 😀

Apreciază

Am si eu una exact la fel de la Alix Avien 😀 Oja mea preferata ❤

Apreciază

Uuuu, Alix Avien ce nr? Sa stiu sa o caut in caz ca nu o mai gasesc pe asta 😀

Apreciază

Iˇ¦ll right away clutch your rss feed as I can not find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you have any? Kindly permit me recognise in order that I may just subscribe. Thanks.

Apreciază

Hi!
My email newsletter sign in box is on the right hand side of the first page 🙂
Best of luck and enjoy!

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

