loloablestuff

Liebster Blog Award (RO only)

Posted on: 20 Februarie 2013


Am fost nominalizată pentru acest premiu de Ada (thx).

liebster Nordic Bliss Liebster blog award

REGULILE:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul;

Done.

2. Scrie 11 lucruri despre tine, căci dacă tot ne-am împrietenit prin intermediul blogului, trebuie să ne ştim mai bine, nu?

  1. Egiptologia a fost prima mea pasiune
  2. Am grupa de sânge 01, specifică (se pare) asiaticilor şi mi-ar plăcea să cred că am origini exotice
  3. Sunt Rac şi am cam toate caracteristicile racilor „pur-sânge”
  4. Apropos de punctul 3, cred în horoscop (nu în cel zilnic, ci în cele descriptive ale zodiilor)
  5. Deşi am fugit toată viaţa de matematică, ador fizica (hello, Nikola Tesla ❤ )
  6. Pot să ascult şi să ajung să mă acomodez cu absolut orice gen de muzică
  7. Îmi plac tatuajele
  8. Când ceva devine „trend”, refuz să mă conformez (de exemplu, când toată lumea râieşte să vadă filme precum Avatar, Hunger Games, whatever). Încă n-am găsit explicaţia acestui comportament.
  9. În viaţa reală, mulţi binevoitori îmi confundă răutatea cu „simţul critic” şi pe mine mă amuză!
  10. Îmi doresc o viaţă comună, o casă la ţară şi copii năzdrăvani. Cer mult?
  11. Asta nu o să vă şocheze foarte tare, dar sunt cam dependentă de ciocolată. Mănânc cel puţi una pe zi de vreo 8 ani.

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;

  • Întrebările Adei

1. Care este anotimpul preferat + un exemplu de accesoriu preferat pe care il porti in anotimpul respectiv?
Vara, fără nici un fel de dubiu! Accesoriul preferat, indiferent de anotimp, este telefonul. În rest, nu port accesorii.

2. Ce iti place sa faci in timpul liber?
Pff, muuulte lucruri: să scriu pe blog, să citesc, să dansez

3. Care este parfumul preferat?
Beyonce and Tommy Hillfiger – True Star

4. Cea mai mare aspiratie…?
The perfect family!

5. Daca ai avea puterea sa schimbi un lucru in lume, care ar fi acela?
Aş lua toţi orfanii/homeleşii de pe străzi.

6. Da un sfat de urmat oricarui Blogger
Be original!

7. Ce nu iti lipseste niciodata din portfard?
Creionul de ochi şi creionul de sprâncene

8. Care este caracterul preferat din desene animate?:))
Nu mă pot hotarî: Yasmin şi Alladin sau Minionii din Despicable Me 😀

9. In ce oras si\sau tara locuiesti?
România 🙂

10. Daca ar fi sa schimbi ceva la tine( fizic sau mental) care ar fi acel lucru?
Mi-aş schimba abdomenul :))

11. Care este culoarea ta favorita?
Non-culoarea negru 🙂

  • Întrebările mele:
  1. Ce te-a făcut să vrei să scrii pe un blog?
  2. Ce 3 cuvinte te-ar descrie cel mai  bine?
  3. Numeşte o melodie care îţi place şi care crezi că nu e destul de cunoscută 🙂
  4. Ce celebritate consideri că e role model-ul tău?
  5. Care este desertul tău preferat?
  6. Ce ţări ţi-ar plăcea să vizitezi?
  7. De unde îţi place să îţi faci cumpărăturile în materie de make-up/fashion?
  8. Ce carte/melodie/film/serial te-a marcat sau te-a schimbat în orice fel, cât de puţin?
  9. Ce carieră ar fi ideală pentru tine?
  10. Care a fost „rezoluţia” de început de an?
  11. Care este mica ta obsesie de fashion/make-up care speri să devină un trend?

4. Nominalizează 9 bloggeriţe pe care le admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-le;

Pisica Albastră

Ruxandra

MidSummer Blog

Chilipiruri Adunate

Shimmery Black

Miss Misha

Madalina

Krengootza

Aş nominaliza şi Sânziene şi Buruiană dacă are timp şi chef de copilăreli din astea 🙂

5. Anunţă-le acest aspect pe pagina lor

 

4 răspunsuri to "Liebster Blog Award (RO only)"

he he :-)))) eu tocmai ce mi-am luat inima in dinti si am scris articol, dar imi e tare greu sa gasesc nominalizari, pentru ca fetele cu blog sub 200 de followeri) la care ma uit deja au scris articolul, iar … restul fetelor pe care le urmaresc au peste 200 de followeri… :((

Apreciază

Da, stiu ca l-a facut deja, l-am citit 🙂 Am incercat sa-ti las un comentariu, dar nu cred ca am reusit (internetul meu merge pe carbuni).

Chiar a fost interesant sa-ti citesc raspunsurile si, oricum, nu eram sigura ca ai fi incantata de un astfel de tag 🙂

Apreciază

Hehe…multu pentru recomandare :* sunt noua si timida in ceea ce priveste blogaritul…dar imi dau silinta. Kiss u

Apreciază

Ai articole foarte frumoase, tine-o tot asa! :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

