loloablestuff

Inspiration of the Day

Posted on: 21 Februarie 2013


RO: Astăzi sunt fericită că o profesoară a anunţat că nu poate ajunge la curs şi seminar şi nu a trebuit să mă trezesc de la 6 ca să stau la şcoală până la ora 20! Yay! Aşadar, de dimineaţă am lenevit ca lepra şi mă voi deplasa la facultate doar de la ora 14, cu gândul de a o arde chill toată ziua! În altă ordine de idei, abia aştept să vină primăvara!!!

EN: Today I’m really happy that one of my teachers announced she can’t make it to the class and, therefore, I didn’t have to wake up at 6am to go to school and stay there until 8pm! Sooo, this morning I slept in and I will only go to school at 2pm and I plan on being really chill and relaxed all day! By the way, I can’t wait for spring to come!

lene

Sursa/SourceTheBerry

RO: Ah, şi deşi abia ieri v-am mărturisit că sunt dependentă de ciocolată, încerc să mă las, pentru că am luat proprţii suficient de mult încât să observe şi mama (şi asta spune multe)! Trebuie să ma confesez: cred că e mai uşor să te laşi de fumat sau de droguri decât de ciocolată; parcă sunt în transă 😦 Tot corpul îmi cere ciocolată! Am mâncat ieri câte o portocală de fiecare dată când simţeam nevoia să mănânc ciocolată… şi am ajuns să mănânc mai mult de un kilogram de portocale! Ţineţi-mi pumnii!

EN: Oh, and even though only yesterday did I confess about my chocolate addiction, I’m trying to give that up because I gained enough fat for my mother to notice (and that says a lot)! I have to say that I think it’s harder giving up chocolate than it is giving up smoking or drugs; it’s like I’m really in a trance!  My whole body craves it! Yesterday, I tried to eat an orange every time I craved chocolate.. and I end up eating more than a kilo! Keep your fingers crossed for me!

ciocolata pofta retete

Sursa/Source: TheBerry

Pe voi ce vă inspiră astăzi?
What is your inspiration for the day?

2 răspunsuri to "Inspiration of the Day"

Te-am nominalizat la Liebster Blog Award. 😀 Nu trebuie să faci tagul din nou, dar îmi place blogul tău. :3
http://shimmeryblack.wordpress.com/2013/02/21/liebster-blog-award/

Apreciază

Merci frumos :*
Poate o sa-l fac, dar cu siguranta nu asa curand dupa ce tocmai am facut primul Liebster Award, mi-ar placea sa-ti raspund la intrebari 🙂

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

