loloablestuff

vALLuntar pentru Natură (RO only)

Posted on: 23 Februarie 2013


Nu o să ţin acum o prelegere despre rolul pe care îl joacă pădurile în menţinerea unei oarecare stări de echilibru la nivel planetar, dar mai ales în zona temperată unde temperaturile şi precipitaţiile nu permit o regenerare rapidă şi unde presiunea antropică este foarte ridicată. Pe scurt: „rezervor” de oxigen, „reciclarea” aerului poluat, fixarea solurilor (împotriva alunecărilor de teren şi a altor procese torenţiale sau gravitaţionale), diminuarea degradării solurilor, habitate pentru animale, biodiversitate. Nah, în aceste condiţii, e normal să fi apărut o mulţime de voluntari (pe cont propriu sau în ONG-uri, organizaţii, etc) şi voluntariatul se face şi el în diverse moduri.

Am făcut introducerea asta pentru că oficial fac parte din campania vALLuntar, iniţiată de Editura ALL şi ROMSILVA. Regulile sunt simple: am primit două cărţi (pe care mi le-am ales eu), le voi citi, voi face recenzia lor şi dacă vouă vă vor plăcea şi voi strânge 15 comentarii, voi primi un puiet pe care îl voi planta unde voi dori sau ROMSILVA va planta unul pentru mine.

Să vă spun acum despre cărţi. Amândouă sunt romane istorice mai mult sau mai puţin de ficţiune.

books pic

Primul este Sânge Regesc de Vanora Bennet. Are ca şi personaj central pe Catherine de Valois, un personaj, după părerea mea cel puţin la fel de interesant ca şi Anne Boleyn. O scurtă descriere de pe spatele cărţii „Povestea unei mari regine, o femeie de un curaj imens, care a trăit după propriile-i reguli: o adevărată supravieţuitoare”.

Al doilea este Cele zece mii de dorinţe ale împăratului de Jose Freches. Acţiunea are loc aproape două secole mai târziu decât în Sânge Regesc, în China imperială şi se învârte în jurul curtezanelor Yadil, Lună Roşcată, Mireasma Gingaşă şi Floare Rară. Le Journal de Saone et Loire descrie opera ca „Un roman palpitant, în care se amestecă luptele pentru putere şi savantele jocuri amoroase”.

Sunt foarte încântată de romanele alese şi abia aştept să mă apuc de lectură şi să vă împărtăşesc impresiile mele despre ele!

7 răspunsuri to "vALLuntar pentru Natură (RO only)"

Zicea un prof d-al meu ca faci umbra pamantului degeaba pana nu plantezi un copac, asa ca sustin initiativa. You go, kid!

Apreciază

Aaaaw, Thank You, Micu! :*

Apreciază

Frumoase alegeri, nu le stiu, dar din descriere asa par. Cea de-a doua carte se regasea si in lista mea, Cele zece mii de dorinţe ale împăratului am renuntat la ea in schimbul Povestea Tibetului si o carte despre ustensile pentru bucatarie. Lectura placuta. 🙂

Apreciază

Mai am putin si termin Cele zece mii de dorinte 🙂 Recenzia va veni in curand si vei afla ce ai pierdut 😉
Spor la citit! :*

Apreciază

Par foarte interesante cărțile. Spor la citit! 😀

Apreciază

[…] a fost scrisă în cadrul campaniei vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA.. Dacă aţi ajuns cu lectura până […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

