loloablestuff

Make-Up on Others – Raluca

Posted on: 28 Februarie 2013


RO: Pe prietena mea, Raluca, am machiat-o de plăcere, de încercare, pentru nici o ocazie specială. Am folosit paleta Sleek Sparkle 2 🙂 Trebuie să recunosc că am avut emoţii, încercând să respect dorinţele ei în limitele priceperii mele. Nu vă sfiiţi cu comentariile (oricât de acide), sfaturile, indicaţiile, gândurile, părerile şi cam tot ce aveţi pe suflet când vă uitaţi la poze 🙂

EN: I did this make-up on my friend, Raluca, with no specific purpose, just for fun. I used the Sleek Sparkle 2 palette 🙂 I have to admit that I was really nervous, trying to balance her requests and my (limited) skills. Don’t be shy with the comments (no matter how acid), advice, indications, thoughts, feelings and just about everything that pops in your mind when you look at the pics 🙂

machiaj

Sleek Sparkle 2 palette eye shadow look  make-up

 

3 răspunsuri to "Make-Up on Others – Raluca"

That’s meee!!!! I’m a star now! 😡 dragut machiaj, se putea si mai bine dar te-a ajutat minunatia aia de paleta de care m-am indeagostit… :*

Apreciază

Da, da, esti o stea si o vedeta :*

Apreciază

Frumos machiajul, si mie imi plac paletele sleek,sunt foarte bune.Pupici!

http://www.preciousboutiquee.blogspot.com

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

