loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? 7

Posted on: 15 Martie 2013


Îmi cer scuze că luna aceasta nu am mai fost aşa prezentă pe blog. Sper că o să vină şi zile mai bune pentru micul meu colţ de beauty. În ciuda abseteismului, nu am uitat de postarea pe care v-o datorez lunar despre cele mai comice sau stranii căutări de pe blog. Prada de luna aceasta nu a fost aşa măreaţă ca cele din lunile trecute, dar totuşi vă invit să vă delectaţi!

avene crema anti rube fata pret – Nu mă pot abţine să mă gândesc fie la rubeolă, fie la bube. În orice caz, ai o problemă!

eruptia polimorfa la lumina – E bine că n-o cauţi la întuneric 😉

perie fond de ten elf – Dacă tu ai aşa mult păr pe faţă, presupun că ţi-ar fi bună şi o perie..

ariana salest i pielea – I don’t speak alien

joc de tuns fete des meres 2012 – Dintr-o joacă de tuns părul, poate vă ciumpăviţi părul până rămâneţi chele! -_-

cine a descoperit acidul oleic –  Cu siguranţă nu LoloableStuff care e puţin varză la chimie 😀

lidl vopsea cauciucata – Trebuie neapărat să o încerc.. Sigur nu e pentru pneuri?

m-am vopsit cu 362 l’oreal – Felicitări!

tunsul genelor – Oh, dear God, why?

Voi cum aţi ajuns luna aceasta pe blogul meu? 🙂

4 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? 7"

😀 😀
Te am la blogroll

Apreciază

:)) ciudati mai sunt oamenii 😛
te astept si pe la mine si mi-am permis sa te adaug in blogroll,sper ca e ok :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

