loloablestuff

Beauty Things I Suck at… [TAG]

Posted on: 3 Aprilie 2013


Tag popular, era imposibil să-l ratez. Împărtăşesc rateurile mele de zi-cu-zi în speranţa că nu sunt singura şi că poate aveţi sfaturi, opinii, impresii, sentimente pe care vă doriţi să mi le comunicaţi să se simtă şi conştiinţă mea mai bine.

Aşadar, I suck at..

  • Blending. Exersez şi exersez şi exersez şi parcă tot nu îmi iese. Mi se pare că arată bine, dar când mă uit de aproape sau când fac poze cu blitz arată de parcă s-ar fi jucat un copil cu acuarele pe pleoapele mele.
  • Painting my nails. La o oră după ce îmi fac unghiile, consum pentru a şterge mâzgăliturile de pe lângă cam la fel de multă acetonă cât aş consuma dacă le-aş şterge de tot. Singura care mă mai salvează e pensula lată şi groasă a ojelor Metal Flip de la Miss Sporty: cu ea reuşesc să pictez doar cu 2 cm în plus pe lângă unghie, cu restul 5 cm.  Nici nu vreau să mă apuc să vă povestesc cu arată cuticulele mele (şi de la mâini şi de la picioare). Cateodată mă enervez aşa de tare pe ele încât le tai!
  • Accessorizing. Nu sunt în stare şi cu asta basta! Nu mi-a intrat în reflex să îmi pun brizbriz-uri pe mine în fiecare dimineaţă şi nici nu mă dau în vânt după cumpărat accesorii, deşi câteodată văd unele care îmi plac, cel puţin pe alte fete. După atâta timp în care am sărit peste acest pas în garderobă, am început să mă simt awkward şi prea ieşită în evidenţă în cele 2-3 ocazii pe an în care se aliniază planetele să îmi pun şi eu un lănţişor, o brăţară sau cercei. Plus că, de fiecare dată când o fac, pe moment mi se pare că le potrivesc, dar dup-aceea mă trezesc întrebându-mă ce o fi fost în capul meu..

Probabil dacă mai stau să mă gândesc, voi mai găsi 1000 de lucruri beauty related la care nu mă pricep, dar de cele 3 de mai sus mă lovesc zi de zi and they really bother me!

Dau tag-ul mai departe Ruxandrei, Deliei, Andreei şi cam oricui mai vrea să-l facă.. sunt curioasă voi ce aţi enumera! 🙂

7 răspunsuri to "Beauty Things I Suck at… [TAG]"

Citeam tagul și chiar mă întrebam dacă mă lași să-l fur. :))

Apreciază

Pai daca ai fi vrut sa-l furi, oricum nu ai mai fi avut nevoie de permisiunea mea, dar eu, fata buna, ti-l dau de buna-voie, just don’t shoot me, ok?

Apreciază

asa patesc si eu cu acele cuticule enervante, spun acele pentru ca am cateva degete la care se vad urat, de exemplu la inelar nu imi cresc deloc :))

Apreciază

Macar cu alea care nu-ti cresc esti norocoasa! 😀

Apreciază

La faza cu oja nu ma asteptam mai ales ca ai unghiile facute super tare de fiecare data :))

Apreciază

Ha! Sunt o actrita buna! I can fake (almost) anything! :))

Apreciază

[…] I decided to paint my nails. I told you I’m a mess! I was glittery for two straight days after […]

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

