loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? 8

Posted on: 15 Aprilie 2013


În ciuda absenţei mele de pe blog în ultima săptămână, să nu credeţi că v-am uitat luna aceasta.. ba din contră, când credeam că pe blogul acesta căutările nu pot deveni mai ciudate, au apărut perlele de mai jos. Să începem săptămâna bine, zic!

va ofer pt 24h cea mai frumoasa femeie din univers, cu conditia ca la finele celor 24h sa mi-o aduceti inapoi. cum imi produci cei mai multi bani cu ajutorul ei ??? – Da fu*k? Cineva e în căutare de idei despre cum să devină cel mai bun peşte posibil sau mi se pare mie? Când credeam că femeia nu poate fi obiectivizată mai mult, iată ce îşi face apariţia fix pe blogul meu. Mai grav este că fraza de mai sus a fost căutată de 4 ori pe acest blog..

catena fond de ten avene acneic – Săracul fond de ten Avene.. e acneic rău?

apa termala bioderma – Sunt eu în urmă cu ştirile sau cititorii mei doar au idei bune? 😀

ariana salest i pielea – Român anu i pentru toată lumea

cum arata foliculita – Scârbos. Foliculita arată scârbos. Take my word for it!

coduri candy crush telefon – Aproape că am aflat ce este Candy Crush.. şi nici măcar nu m-am obosit să dau un search pe Google. Aparent toată lumea se joacă Candy Crush, numai eu trăiesc sub pietre sau ceva..

tratament cosuri pe picioare – Girl, you got problems!

crema cu aspirina pentru cosuri – Dar ce au coşurile tale? Febră? Sunt răcite?

top 5 carti de citit cultura generala – De fapt, căutarea asta chiar mă bucură! 🙂

suvite la varfuri – Asta e traducerea în română a „Ombre hair”?

cum se descurca parul din coditele africane – Cu grijă, presupun!

crema puternica pt cosuri – Cam cât de puternică? Să ridice un sac de cartofi în braţe? Să împingă un autobuz?

zgrabunte pe fata – Cumva, oricât de ciudat ar suna acest cuvânt, am impresia că nu e prima dată când mă întâlnesc cu el. Să fie oare un recidivist?

uleiu de migdale este eficient pentru paduchi de cap – … şi dacă credeaţi că am scăpat luna aceasta de căutări despre păduchi, vă înşelaţi! E de notat că de la petrol şi loţiunea cu petroleum, avansăm spre uleiuri.

acnee pareri – Acneea e naşpa, ce păreri ai mai vrea despre ea?

am nevoie de brevoxyl 2012 – Dacă în 2012 ai nevoie de Brevoxyl, în 2012 o să primeşti Brevoxyl.

cum scoti petele de crema dew papuci – Aş vrea să te ajut, pe bune, dar for the life of me, nu ştiu ce e aia „crema de papuci”.

http://www.manie.ro pensula – O cauţi pe Gabriela şi, cumva, ajungi la mine..

uleiu dr covos pentru paduvhi de cap e bun – Scuze, uleiul de cocos este bun doar pentru păduchi imaginari.

cosuri pe barbie blog – Acum, eu ştiu că încercăm să aducem cam orice strop de copilărie (desene animate, jucării) mai aproape de realitate, dar dacă vor face o Barbie cu coşuri, ar face bine să facă una şi cu un hip-to-waist ratio (raport şold-talie) mai aproape de femeile normale; nu de alta, dar poate reuşim să convingem adolescentele că nu e nevoie să mănânce şerveţele ca să aibă un prieten şi/sau să fie acceptate social.

6 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? 8"

Mi-ai inveselit dimineata si implicit toata saptamana!! 🙂

Apreciază

Ma bucur mult! Sa ai o saptamana extraordinara!

Apreciază

Super! Asteptam cu nerabdare inca o postare din categoria „Ce va aduce pe blogul meu?” Mereu sunt cu zambetul pe buze dupa ce termin de citit.

Apreciază

Ma bucur mult cand aud că mai există cineva pe care binedispune postarea asta (în afară de mine, adică :D)

Apreciază

Amuzante cautarile si raspunsurile tale m-au distrat foarte tare :))

Apreciază

Multumesc frumos! Te mai astept si luna viitoare pentru altele! 🙂

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

