loloablestuff

Grendha Sandals from Zorile Store (RO Only)

Posted on: 18 Aprilie 2013


După câte ştiţi, m-am înscris în cursa de a deveni ambasador pentru Zorile Store. Ei bine, asta a fost pe 28 martie, adică acum fix 3 săptămâni şi, ghici ce, abia ieri am primit arma cu care urmează să lupt în această bătălie. Asta deşi m-am înscris din primele zile şi am trimis datele de livrare la câteva ore după ce mi-au fost cerute. Înţeleg volumul mare de muncă, dar cu siguranţă organizatorii campaniei se aşteptau la aşa ceva, nu? Nu?

Ştiam din regulamentul campaniei că livrarea produselor se face in perioada 31.03 – 12.04 (articolul 3 din regulament sună aşa: ZorileStore.ro se obliga sa expedieze produsul ales pentru testare in maxim 5 zile de la data inscrierii fiecarei primei insemnari,pentru fiecare blog participant in competitie. Astfel, expedierea produsului ales pentru testare se va face in perioada 31.03.2013 – 12.04.2013), deci după această dată mi-am luat adio de la posibilitatea de a fi ambasador ZorileStore şi, de ce să nu recunosc, m-a deranjat selectivitatea cu care s-au ocupat de participanţi. Abia weekendul acesta am fost contactată să mi se spună că preferatele mele nu mai erau pe stoc, aşa că am recurs la soluţia de tip „Second Best”. Aşa se face că astăzi vă prezint sandalele Grendha by Ana Hickmann.

Brazil grandha shoes Zorile Store pantofi comanda livrare Grandha Brazil Ipanema shoes sandals flats flip flops papuci Zorile Store comanda

Ca şi gama Ipanema, Grendha sau Grendene este o marcă braziliană. Eu port mărimea 37 (în mărimea europeană/EUR), respectiv 35 (în mărimea braziliană/BRA). Sandalele în sine sunt una din cele mai calitative perechi de încălţăminte pe care le deţin. Talpa pare greu spre imposibil de rupt, în acelaşi timp fiind foarte comodă şi frumos decorată. Unde mai pui că sandalele arată demenţial sub o fustă lungă, devine destul de greu să nu-ţi placă.

papuci Zorile Store talpa piatra bereta

Evident că mi-a fost frică de bareta care merge între degetul mare şi vecinul lui mai mic, daaaar din fericire este făcută din ceva material plastic (fără nici o rugozitate care să poată răni pielea) şi mai ajută şi desginul sandalelor. Mă refer la faptul că partea mai lată unde este prinsă acea pietricică obligă puţin degetele să stea depărtate, astfel că bareta dintre ele nici nu se simte.

Zorile Store comanda papuci livrare poze realeAmbasador Zorile Store Grandha Ipanema shoes pantofi poze review

În câteva cuvinte, îmi plac foarte mult sandalele şi din ce am citit, toate produsele comercializate de ZorileStore sunt de aceeaşi calitate. Totuşi, campania putea fi gestionată mai bine. Mult mai bine. Sper că în perioadele când nu desfăşoară campaniile pentru bloggeri îşi onorează mult mai repede comenzile. Vina pentru cum a arătat cutia în momentul în care a ajuns la mine nu ştiu încă cui s-o atribui, dar important este că produsul din interior a fost impecabil.

2 răspunsuri to "Grendha Sandals from Zorile Store (RO Only)"

Sa le porti sanatoasa! :*

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

