loloablestuff

Cosmobeauty – Impresii la Cald

Posted on: 26 Aprilie 2013


Fetele din Bucureşti cred că au văzut deja o mulţime de bannere prin tot oraşul, iar fetele din provincie cu siguranţă au auzit de Cosmobeauty de prin blogosferă. Este vorba de un târg de beauty (produse de machiaj, produse pentru păr, produse pentru unghii, produse pentru corp) care se desfăşoară la Sala Palatului între 26 şi 28 Aprilie 2013. Intrarea este liberă, iar târgul este deschis între orele 10 şi 18.

Am fost şi eu împreună cu Ruxi de la Oh So Glam! şi în ceea ce mă priveşte, pot să concluzionez următoarele:

  • Prea puţine standuri de machiaj (Inglot, Nyx, Melkior cu Peggy Sage, acelaşi stand comun pentru Milani şi Jordana de la Sala Dalles, Parisax şi…cam atât, din păcate! Singurul stand care mi-a plăcut a fost cel INGLOT.
  • Prea multe standuri de unghii!!!! Unghii false, unghii cu gel, unghii acrilice, toată lumea îşi făcea unghiile! Există şi un stand Orly cu produse la 10 lei, dacă vă plac ojele lor.
  • Un număr de standuri erau acolo doar pentru a intra în contact cu saloane, cu distribuitori, vindeau doar en-gros.
  • Nu prea am dat de reduceri şi ocazii cărora să nu le pot rezista. 20% reducere la casa la Melkior sau 1+1 gratis tot la Melkior, dar doar dintr-o anumită secţiune. Totuşi, dacă doriţi produse Nyx, INGLOT, Milani, Jordana e bine să treceţi pe acolo, caci nu mai plătiţi transportul.
  • Pe sus erau ceva demonstraţii, workshop-uri, dar chiar nu m-a lăsat inima să stau să mă uit cum e epilată o  femeie „coaptă” îmbrăcată în fustă şi urcată pe patul de cosmetică.
  • Găsiţi şi revista Make-Up Magazine, atât ediţia de luna aceasta, cât şi ediţii mai vechi reduse la preţ.

Vă las cu câteva poze cu cumpărăturile mele (2 farduri de ochi INGLOT AMC 64 şi AMC 154 şi un creion mecanic de sprâncene Nyx Auto Eyebrow Pencil)

INGLOT free system AMC 64 154 romania pic

INGLOT ROMANIA Cosmobeauty haul free system amc shine 154 swatch imagineINGLOT Cosmobeauty 2013 Bucuresti Romania poza AMC 64 swatch

NYX Auto Eyebrow pencil romania creion sprancene mecanic 04

Aţi fost la Cosmobeauty sau aveţi de gând să vă duceţi?

14 răspunsuri to "Cosmobeauty – Impresii la Cald"

Negrul ala este superb!!

Apreciază

Într-adevăr! Mulţumesc că m-ai ajutat să-l aleg! :*

Apreciază

Eu nu am ajuns azi, am avut program „fortat”, dar am intrebat o prietena care a fost.Si ea era dezamagita si tot pe cei de la INGLOT ii lauda.
De data asta am sa „ratez” acest targ.

Apreciază

Da, dacă nu ai nimic pe wishlist de la INGLOT, nu pierzi nimic, mai bine iti odihnesti picioarele pe acasa sau pe la o terasa 😦
Macar mi-am satisfacut curiozitatea 🙂

Apreciază

Am inteles ca au niste rujuri frumoase. Trebuie sa arunc un ochi 😉

Apreciază

Da, au rujuri frumoase in toate formele si culorile, dar eu m-am dus ţintă după farduri de ochi şi de obraji. Ruxi (Oh So Glam!) si-a luat un concealer cu o textura dementiala la numai 16 RON!

Apreciază

Inca oscilez 🙂

Apreciază

Hello! cred ca nu ai fost atenta la un detaliu! Important! Evenimentul reuneste marci profesionale si nu mass market. Ma surprinde ca nu ai observat Malu Wilz care are un stand foarte mare chiar la intrare, SLA Paris, Dectro Karnyx, Stage makeup(Tienda), Heal, Eco Makeup (standuri situate la parter si la etaj – toate cu produse si accesorii de makeup) s.a. Te astept cu info si cunostinte mai solide, documentare mai serioasa please, ca pana la Dana Argesanu, Miki Puran, Andra Manea sau, si mai si, Alex Abagiu ai caleee lunga de batut! Succes pe mai departe!

Apreciază

Buna!
Eu cred ca tu nu ai observat prezenta firmelor precum Gerocossen sau Kallos acolo, altfel nu stiu cum ai fi putut spune ca evenimentul este dedicat doar profesionistilor. A fost un eveniment pentru toate tipurile de cumparator.
Nu stiu daca e prima data cand ma citesti, dar poate ai observat ca in semnatura mea, nu exista titulatura make-up artist si nici nu am pretentia sa fiu profesionista, asa ca nu ai dece sa ma astepti cu documentare mai serioasa. Asa cum scrie si in postare, sunt exprimate concluziile MELE in ceea ce ma priveste pe MINE. Daca nu esti de acord, esti bine-venita sa-ti impartasesti propriile idei, dar nu sa ma judeci. De asemenea, nici nu am nici o cale de batut pana la persoanele enumerate de tine pentru simplul motiv ca nu imi doresc sa ajung acolo.
Toate cele bune!

Apreciază

Iza Vasile fara suparare, dar vanzarea la acest gen de evenimente o face clientul mass market, Ma indoiesc ca Alex Abagiu (am dat un nume la intamplare, stiu ca este make-up artist) vine si cumpara oje din sezonul trecut la 8,5 ron sau alte produse pe care companiile le dau la pret redus pentru a scapa de stocuri.
O spun din experienta pentru ca am lucrat ca translator la cateva targuri de acest gen. E adevarat ca nu in Romania.

Apreciază

Si intrucat eu fac parte din mass-market, nu am sa ma duc la acest „Eveniment”, imi pot cheltui banii si in alta parte.

Apreciază

Pentru ca sunt mass-market nici eu nu ma duc!

Apreciază

Imi plac fardurile pe care ti le-am cumparat! Si mie mi s-a parut cam saracacios targul. Doua produse pe care aveam in plan sa mi le cumpar (Nyx si Inglot) nu le aveau. 😦

Apreciază

Care erau acelea? *curiozitate* 😀
Daca as fi avut mai multi bani, mi-as fi luat mult mai multe farduri Inglot cu siguranta!

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

