loloablestuff

Castigătoare Giveaway ANIAN

Posted on: 30 Aprilie 2013


Nu îmi ajunge timpul până la Paşti să-mi cer scuze pentru întârzierea cu care am alcătuit listele cu înscrierile la giveawayul ANIAN! În ultimele săptămâni am avut o perioadă absolut oribil de încărcată urmată de o perioadă de lene absolută din care nu m-am putut ridica până nu mi-am reîncărcat bateriile. Dacă nu aş fi fost prevăzătoare să-mi programez ceva postări din timp, aş fi fost cu totul absentă de pe aici. Buuut, I’m back!

Bottom Line: au fost 31 de înscrieri valide şi random.org a ales nr. 15 aşa că:

FELICITĂRI SANDU ADELINA!

Din păcate, WordPress nu mă lasă să încarc nici un fel de poză, nici cu extragerea random.org, nici cu premiul (şi asta va face foarte dificilă postarea de mâine cu favoritele lunii Aprilie) 😦

SANDU ADELINA, aştept datele tale în 48 de ore pe mail loloablestuffblog@yahoo.com!

Felicitări încă o dată!

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

