loloablestuff

Review Serum Sânziene şi Mătrăgună

Posted on: 3 Mai 2013


Ştiţi deja că în urmă cu ceva timp Sânziene şi Mătrăgună a organizat un concurs sub formă de blind review şi, deşi puteam să jur că Adiana urma să câştige (pe principiul înscriere perfectă – ca la şcoală, nici o greşeală corectată cu roşu), se pare că planetele s-au aliniat şi cumva am fost la egalitate şi random.org m-a ales pe mine. Puteţi vedea toate înscrierile aici. Aţi văzut şi aici că de ceva vreme sunt în posesia premiului – fix serumul căruia i-am făcut review pe nevăzute.

Am avut ceva timp la dispoziţie să-l folosesc şi să-mi formez o părere despre cât de multă dreptate am avut când mi-am dat cu presupusul. Am „ghicit” bine că este un produs în bază de uleiuri „pentru tenul gras şi cu imperfecţiuni de gen acnee, iritaţii”.

De când folosesc serumul, am renunţat la Retin-A. Ce-i drept, nu din prima, dar am realizat că dacă aş fi folosit Retin-A în continuare, mă alegeam doar cu descuamare excesivă. Am constatat cu plăcere că serumul are aceleaşi efecte, dacă nu chiar puţin mai bune, decât Retin-A, aşa că  atâta timp cât mai am din el nu cred că voi duce lipsa produsului cu tretinoin.

Serumul face tot ce v-aţi dori să facă un produs cu ingrediente anti-iritante, anti-inflamatoare şi skin-identical. Proprietăţile de a reduce roşeaţa şi a ajuta pustulele să se vindece mult mai repede decât în mod normal (în regim tratament Brevoxyl+Retin A+AHA) sunt preferatele mele. Nu am văzut să facă ceva în privinţa porilor dilataţi specifici tenului gras, dar nici nu intră în lista lui de atribuţii oricum.

Ingredientele (imagine preluată de pe blogul Sânziene şi Mătrăgună)

concurs 1 sanziene si matraguna blind review

Ingredientele aşa cum sunt ele trecute pe sticluţă:

Face Serum Calendula Bisabolol jojoba oil all types of skin

Deşi este un serum pe bază de uleiuri (70% uleiuri), se absoarbe foarte repede în piele. Sau, pielea mea fiind foarte uscată, îl absoarbe atât de repede. Nu ştiu cum s-ar comporta pe un ten gras, dar având în vedere că 2 dintre cele 3 uleiuri din compoziţie au indice oleic mic, presupun că nu s-ar simţi greoi nici pe un astfel de ten. Şi, că tot e vorba de uleiuri uscate, trebuie să menţionez că pentru o piele foarte uscată ca a mea, puterea de hidratare este mică. Eu trebuie să aplic după serum o cremă mult mai grasă. Dar, din nou subliniez că e un serum pentru toate tipurile de ten (a se citi pentru ten normal, mixt, gras sau uscat), nu pentru tipurile extreme (foarte gras sau foarte slab), deci nu ar fi trebuit să mă aştept la miracole din punct de vedere al hidratării.

Textura este foarte lichidă, eu aplic 2-3 pipete în fiecare seară şi colorează puţin pielea până se absoarbe.

Sanziene si Matraguna oil face serum jojoba cranberry Q10După ce îl întind:

Calendula extract face serum Sanziene si Matraguna

Mirosul este de gălbenele, deşi iniţial mi s-a părut a mirosi a sunătoare. De altfel, Simona nu a pus extractul de gălbenele pentru proprietatea fragrantă în compoziţie, aceasta venind ca un bonus.

Per total, trebuie să recunosc că am fost sceptică la început despre utilitatea unui serum pe bază de uleiuri „uscate” pe tenul meu problematic, dar a venit ca o revelaţie când am realizat că într-adevăr ingredientele skin-identical şi cell-communicating (a se citi: o dietă curată pentru piele) se pot substitui unui tratament farmaceutic. Posibil când voi termina cei 10ml să mă milogesc de draga de Simona să-mi facă unul muult mai gras (cu uleiuri cu indici oleici mult mai mari), dar să vedem ce revelaţii mai am până atunci.

5 răspunsuri to "Review Serum Sânziene şi Mătrăgună"

Wow, ce dragut din partea ta sa imi dedici un articol-review ! Multumesc!

Si ma bucur ca ti-a placut serumul, chiar daca nu era destinat unui ten uscat, asa cum ai spus si tu :). Oricum, tenului uscat nu ii face rau un adaos de uleiuri, chiar daca poate nu este bogatin acid oleic :). Ma bucur daca te-a ajutat sa iti vindeci macar cateva din problemele existente – nici nu visam sa fie asa, un felde substitut al lui Retin-A, tinand cont ca nu are nici macar vitamina A in el, dar ma bucur ca galbenelele au jucat macar un mic rol aici. Sa il folosesti in continuare cu mult drag si felicitari pentru castigarea premiuluI!

Apreciază

Multumesc si eu inca o data. Tu si produsul meritati un articol-review si mai mult :))

Nici eu nu ma asteptam sa inlocuiasca Retin-A, dar cumva o face, fara a fi la fel de „agresiv” 🙂

Sarbatori fericite! :*

Apreciază

Pe tenul meu excesiv de gras nu cred ca s-ar comporta prea bine asa ca trebuie sa incerc sa ma imprietenesc cu Retin A. Momentan suntem intr-o relatie de iubire-ura. Iarna ne uram fara doar si poate dar acum vad ca incepem sa ne iubim…
Probabil pe timp de iarna mi-ar fi util.

Apreciază

Mi-ar fi util serumul, evident.
Am mancat tocmai cuvantul magic :))

Apreciază

Am inteles la ce te refereai :)))
Sa stii ca Retin-A cauzeaza descuamare excesiva indiferent de tipul de ten 😦
Nu mi s-a parut ca ai avea imperfectiuni pe fata, de ce il folosesti? :-??

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

