loloablestuff

Ce vă aduce pe Blogul Meu? 9

Posted on: 15 Mai 2013


„Prada” de luna aceasta a fost cam slăbuţă. Presupun că lumea a fost mai ocupată cu pregătirile de Paşte decât cu căutările aiurea pe bloguri şi sincer mi-ar plăcea să fie aşa în fiecare lună!

cu ce se spala fata ji se curata daca ai acneie rozaceie – Oh, wow 😦 Must resist turning into Grammar Nazi!

repezitate la avon – Repezitate e varianta din Vaslui pentru „viteză”, nu? Pe modelul: Războiul Stelelor = Gâlceavă-n cer?

ce parere aveti de corina allan – If you need to ask others..

cu benzile pentru punctele negre ti se ia si parul – N-aş şti. N-am păr pe nas şi nici puncte negre pe picioare.

trage roseata cosului – Cu pompa sau cu ce?

pret petrol pentru par si paduchi – Depinde pe ce bursă tranzacţionezi petrolul.

adaos par burete mare – Excuse me, but.. what?

ceara de cocos propietatiq paduchi tratamente – Măcar s-a mai calmat lumea cu uleiul de cocos. Nu că ceara de cocos ar fi o alternativă mai bună.

daca crema miroase a ranced – Păi cam tot ce miroase a rânced e bun, nu? Mai ales de mâncat şi de pus pe faţă!

fixativ poseta balea – Nu cunosc decât ceva varietăţi de fixativ de păr. Nu înţeleg de ce ai vrea să-ţi fixezi poşeta.

cum sa obtin pe my free zoo o alpaca – Îmi cer scuze, n-am putut să mă abţin, alpaca este unul din animalele mele preferate. Look here!

 

3 răspunsuri to "Ce vă aduce pe Blogul Meu? 9"

:)))))))
„adaos par burete mare” -la ce s-o fi referit Dumnezeu stie :)))

Apreciază

lol .. cele cu repezitatea si benzile pt punctele negre sunt priceless 🙂
si tot n-am scapat de pacostea de paduchi…problema mare ..

Apreciază

N-am putut să nu-mi imaginez cum ar arăta o persoană cu păr pe nas după ce am citit. I’m still laughing like a retard.

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

