loloablestuff

Review Balsamul Vitalizant ANIAN – Părerea Câştigătoarei

Posted on: 2 Iunie 2013


Îmi cer scuze pentru pauza subită pe care am luat-o de la blog, cred că nu mai aveţi chef de scuzele cu timpul lipsă. De data aceasta, revin cu o postare uşoară, un review din partea câştigătoarei Balsamului Vitalizant ANIAN, care aştepta în inbox de ceva timp (ruşine să-mi fie, ştiu)! Aşadar, guest post-ul de astăzi ne este oferit de drăguţa  Adelina Sandu.

Descrierea oficială a balsamului: Cremă Vitalizantă, îmbogăţită cu proteine de grău, revitalizează firul de păr oferind strălucire, sănătate şi vitalitate. Crema balsamică pentru întreţinerea părului, chiar şi a părului deteriorat de vopsea. Conţine acid citric care previne îngrăşarea părului.

Instrucţiuni de folosire: Se aplică pe părul proaspăt spălat masând uşor pielea capului. Lăsaţi să acţioneze cateva minute pentru un efect intens. Se clăteşte cu apă din abundenţă.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Buna, fetelor!

Am avut sansa sa folosesc crema vitalizanta de la Anian pentru mai mult de doua săptămâni si, spalandu-mi parul la fiecare 2-3 zile, cred ca am avut timp sa-mi formez o parere. 

As dori sa incep prin a spune ca mirosul balsamului este demential, de piersici sau nectarine. Pacat ca nu ramane in par dupa clatire. Consistenta este la fel ca cea a balsamurilor din comert, insa efectele nici nu se compara cu cele ale balsamului Garnier pe care il foloseam inainte. Este mult mai hranitor decat un balsam obisnuit, nu mai simt nevoia folosirii unei masti dupa balsam. Eu am parul cret si de lungime medie, insa la baie se incurca foarte rapid si rostul mastii era sa mi-l descurce, dar acum nu mai trebuie sa imi incarc parul cu doua produse.

Singurul aspect negativ pe care as putea sa i-l gasesc acestui balsam este ambalajul. într-adevar, este foarte avantajos din punct de vedere financiar faptul ca vine intr-o butelca de 1 litru, insa i-ar folosi o pompita avand in vedere ca are gura destul de larga si e destul de greu sa ridici sticluta si sa torni exact cat iti trebuie si nu mai mult. In rest, chiar isi merita numele de „crema vitalizanta” si nu de balsam. De asemenea, l-a folosit si mama si i-a cauzat mancarimi, insa eu il folosesc in continuare fara probleme.

Multumesc Denisei si sponsorului pentru ca mi-au acordat sansa sa incerc acest produs! Sper ca nu v-a plictisit reviewul meu si daca am omis ceva, ma puteti intreba in comentarii! Va pup!

Eu mă bucur mult că Adelinei i-a plăcut balsamul pe care îl găsiţi aici la preţul mai mult decât convenabil de doar 20 lei pentru cantitatea de 1 litru.  Eu una l-aş încerca pentru co-washing, având în vedere cantitatea şi consistenţa balsamului.

signature LoloableStuff Blog

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

