loloablestuff

My Collection – Brushes

Posted on: 12 Iulie 2013


It was about darn time I wrote something, eh? Ce modalitate mai bună de a-mi reîncepe activitatea pe blog decât să scriu despre subiectul meu preferat în materie de machiaj, micuţele şi preţioasele mele, pensule.

Am început să colecţionez pensule acum aproape un an şi jumătate şi de atunci am adunat 48 de pensule (26 de ochi şi 22 de faţă), adică aproximativ una la 10 zile 🙂 Unde mai pui că mai am şi pe drum! 😀 Or fi multe, or fi puţine, voi să-mi spuneţi (fetele pe pagina de Facebook au spus deja că sunt multe), cert este că am avut mai multe, dar am renunţat la cele care nu mi se potriveau şi în acelaşi timp am pus ochii şi pe altele! Mai vreau pensulele kabuki şi de blush de la Real Techniques, mai vreau câteva de ochi de la Sigma şi sper şi la prima mea pensulă M.A.C.!

Face brushes make-up Sigma ELF Real Techniques by Samantha Chapman Hello Kitty Foundation Stipple Flat Top FanEye brushes elf  EcoTools by Alicia Silverstone eyeliner angled shading crease blending

Puteţi observa din poze că nu am numai pensule „de firmă”, am şi no-name, cumpărate pe câţiva lei de la metrou, din IDM sau de la magazine gen Gabrini. Mi-am împărţit colecţia în pensule de faţă şi pensule de ochi.

Concealer Foundation Flat Top Stipple Brushes Elf Sigma Real Techniqes Hello Kitty MACMi-am început colecţia cu pensulele pentru fond de ten, mă refer la cele clasice, căci apoi am descoperit şi alte pensule cu care pot aplica fondul de ten şi mai târziu bureţelul Beauty Blender de care nu m-am putut despărţi în ultimele două luni.
În dreapta sunt toate pensulele pe care le folosesc pentru concealer (şi pentru a aplica rujul când este nevoie, având în vedere că sunt foarte subţiri) şi anume: două de la Marionnaud, cea pentru detalii din etuiul Real Techniques, cea de la elf şi cea din trusa fake MAC de pe ebay. în centru sunt pensulele clasice pentru fond de ten pe care le mai am. Am mai avut o pensulă de fond de ten de la ELF Studio (unghiulară) şi una de la Real Techniques, însă le-am măritat 🙂 În stânga sunt pensule flat-top, round-top şi stipple duo-fibre pe care le folosesc tot pentru aplicarea fondului de ten. Trebuie să recunosc că pensulele de stippling au fost mai mult un moft, am vrut să văd cum sunt, să mă conving de „puterile” lor, dar nu am fost aşa impresionată nici de cele originale, nici de fake.

Powder Blush and Contouring brushes elf Marionnaud EcoTools Sigma

În dreapta: Toate pensulele pe care le folosesc pentru contouring. Pentru bronzer folosesc Fan Brush-ul şi cea de la Real Techniques, iar celelalte trei le folosesc pentru blush (cremă sau pudră), iar pentru highlighter folosesc oricare din ele.

În dreapta: Pensulele pentru pudră. O prefer pe cea de la elf pentru că nu deplasează fondul de ten de sub pudră atât de tare când aplică produsul, dar în deplasări îmi este mult mai comod să o iau pe cea de la Marionnaud.

EcoTools by Alicia Silverstone kabuki brushes Conceal Bronze Contour Buffing brushes

Despre pensulele EcoTools v-am vorbit şi aici când le-am cumpărat. Sunt foarte fine, deşi sunt sintetice, nu le cad perii şi îşi fac treaba perfect. Sunt cumpărate de pe iHerb.

eye brushes shading angled brush elf EcoTools Essence

Trecând la pensulele pentru ochi, acestea sunt cele pe care le folosesc pentru a aplica fardul de ochi, fără a-l amesteca. Cea din extremitatea stângă este absolut genială şi a costat doar 4 RON. Cea din extremitatea dreaptă este din peri sintetici foarte rigizi şi o folosesc doar când am unghiile mari şi nu pot să iau pe deget fardul cremă din borcănel.

Eye brushes blending Essence elf EcoToolsPensulele pentru blending. Nu cred că mai necesită prezentări. După cum se poate observa, nu folosesc pensulele EcoTools (de data aceasta fake, de pe Sammy Dress) aşa cum au fost gândite de către producător.

Eye Crease Brushes elf

Pensulele pentru pliul ochiului. Cea din dreapta are, ca şi sora ei, peri sintetici duri şi se pretează pentru farduri-cremă.

Eye lash combs smudge sponge elf MarionnaudDintre toate pensulele, acestea de mai sus mi se par cele mai inutile. Mă enervează că vine câte una în fiecare set de pensule pe care îl cumperi şi consider că una singură e mai mult decât folositoare. Cea din stânga, care seamănă jumătate cu periuţa unui mascara şi jumătate cu o perie de sârmă folosită pentru curăţarea borcanelor nu a fost folosită niciodată, dar nici nu mă îndur să o arunc, sperând că poate-poate va veni şi vremea ei cândva. Bureţelul pentru smudging din dreapta mi se pare cam dur şi nu m-am încumetat să îmi agresez ochii cu el decât o singură dată.

Brushes EcoTools elfUltimele două pensule îndeplinesc diverse funcţii. Fie le folosesc pentru a aplica farul de ochi, fie highlighterul pe pomeţi şi Cupid’s bow, fie pentru light blending.

Cu timpul, cel mai probabil colecţia mea de pensule îşi va schimba componenţa, în funcţie de bugetul de care dispun, de cât de experimentată voi deveni cu aplicarea fardurilor sau de nevoile pielii.

Chiar sunt curioasă de ce părere aveţi: multe sau puţine? Folosiţi şi voi unele din ele sau sunt pe lista voastră de cumpărături?

signature LoloableStuff Blog

2 răspunsuri to "My Collection – Brushes"

Oh, my! Acum vreau să-mi cumpăr pensule noi, numai la rele mă-nveți. 😦

Apreciază

Gee, wee, I’m sorry! (hint: no, I’m not). Promise I won’t do it again (read: I will do it again).

*Asian voice* Thank You! Come Again!

But no, really. Pensule are awesome!

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

