loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul meu? 11

Posted on: 15 Iulie 2013


Hello, hello şi bine v-am găsit pentru o nouă ediţie a postării mele favorite. Trebuie să recunosc, când am luat la „purecat” căutările de luna aceasta, trecusem de jumătatea listei şi nu apăruse nimic anormal. Aproape că renunţasem la idea de a continua tipul acesta de postare. Nu ştiu dacă să mă felicit sau nu pentru faptul că am fost perseverentă şi am reuşit, totuşi, să găsesc ceva dubioşenii, dar cert este că se împuţinează de la lună la lună. Să fie oare căldura de afară sau criticile constructive asumate, dar ce este cel mai important este că luna aceasta lipsesc căutările cu păduchi!!! *clappity clap clap*

calorifere din aluminiu cancer – Legătura la Piatra Olt, ca la trenuri.

comanda de sampon garnier fructis color resist cu ulei de avocado fãrã adresa de e-mail – Atunci când îl „comanzi” de pe standurile magazinelor, sigur e fără adresă de e-mail!

geanta mov piele naut – Vezi comentariul 1.

solutie lichida cu aspirina pt par – But why?? Părul tău se înroşeşte din senin? (Man, I wish my hair would turn red all by itself!)

creion pentru insemnarea lemnului – Uite, e chiar drăguţ să ştii că ai un blog de „beauty” pe care lumea-l foloseşte ca să caute creioane, nu de ochi, ci de însemnare a lemnului. Fiecare cu noţiunea lui de frumuseţe, I guess.

uitube cum sa imi fac o masca pentru riduri – Dacă n-a mers pe „uitube”, încearcă „goagăl”

signature LoloableStuff Blog

 

1 Response to "Ce vă Aduce pe Blogul meu? 11"

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 664 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

