loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul meu? 12

Posted on: 15 August 2013


Se pare că au venit cititorii din vacanţă şi, cu ocazia asta, a reînceput seria căutărilor dubioase la mine pe blog :))
De asemenea, vreau să mă felicit singură pentru că astăzi se împlineşte fix un an de când am scris pentru prima data o postare de acest gen.  Happy Birthday „Ce vă Aduce pe Blogul meu?”!

Ce va aduce pe blogul meu Loloablestuff 1 an

comana gratar – Ce îmi place mie când mă abat de la postările de tip beauty ca să scriu despre un subiect sau altul pe care eu îl consider important, dar românului i se pare mai important să exploateze orice cotlon de natură pentru mici şi bere. Şi nu m-aş panica atât de tare dacă aş avea încredere că toată lumea îşi stinge focul de grătar în mod responsabil, însă incendiile din Parcurile Naţionale Cozia şi Domogled-Valea Cernei demonstrează fix contrariul.

bur tie re pt fe mei mai gr ase – Da, dacă împarţi în silable mai „slabe”, sigur şi tu slăbeşti.

filozofia celor zece mii de ochi – Sper că aici veţi găsi în curând machiajele celor zece mii de ochi, dar nu e un blog de filoSofii!

pensule heloo kiti pareri – Pop culture is not for everyone!

busuioc pentru riduri – Mhm, sigur că da. Sunt convinsă că un iritant al pielii e bun pentru riduri, da.

petroleum gerovital omoara paduchii – Oare dacă zic ce vor ele să audă, încetează cu căutările astea? Să încercăm: Da, îi omoară. kthxbye

expresie shogun orgasm – Culmea e că ştiu la ce se referă şi anume la largul spectru de eufemisme folosite pentru a descrie actul sexual şi tot ce ţine de el. Problema e că alea se găsesc în carte, nu pe LoloableStuff 😉

lac argintiu holofragic – Nu mă pot gândi decât la SuperCalifragilis

Voi cum aţi ajuns la mine pe blog? 🙂

signature LoloableStuff Blog

9 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul meu? 12"

Mereu ma amuza 🙂 hmm, am ajuns pe blog datorita faptului ca ti-am like-uit pagina de facebook 🙂

Apreciază

Foarte tare, ce-am mai ras. 😛
la mine pe blog, de vreun an de zile, nu mai apar ciudatenii asa ca nu mi-am mai notat nimic, dar am avut si eu cateva super amuzante, am si eu vrei doua-trei postari de genul acesta. 🙂

Apreciază

Holo cum? Holografic? :)))
Intotdeauna ma amuza postarile de genul acesta. 😀

Apreciază

:)))))))))))))))))))))))))) ouch!

Apreciază

🙂
Am trecut pe la tine, pentru ca mereu sunt curioasa ce le aduce pe cititoare pe un blog.
Funny 🙂

Apreciază

Sper ca ti-am satisfacut aceasta curiozitate :))

Apreciază

Eu cautam review despre brevoxyl..am probleme cu cosurile pe fese..si uite asa am ajuns la tine pe blog :)))
Keep up the good work.Imi place ca mai postezi si alte lucruri decat poze in oglinda cu „aifonu” la look of the day si cafea starbucks la instaweek sau…prostii din astea.
Bun!!! Astept mai multe recomandari de carti..!

Apreciază

Buna!
Iti multumesc mult pentru acest feedback 🙂 Ma inspira sa continui!
Deocamdata citesc carti de nisa (ecologie, conservarea biodiversitatii, etc), dar cand o sa am un moment de respiro sa imi intorc atentia si spre beletristica, promit ca o sa postez! 🙂

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

