loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #13 & #14

Posted on: 15 Octombrie 2013


Tocmai ce mă lăudasem că am reuşit să postez timp de un an de zile fără întrerupere seria „Ce vă Aduce pe Blogul Meu” şi normal că Universul a trebuit să mă înveţe minte să nu mai jinx fiecare lucru bun din viaţa mea 🙂

paduchi in gene – Refuz să cred că aşa ceva există!

cum sa imi treaca petele de pe fata cele 10 cerinte – Scuze, nu ştiu decât cele 10 porunci din Biblie

cum sa ma machiez la ochi cu pensule normale ? avon – Cam cum te machiezi şi cu pensulele „anormale”, eventual non-Avon 🙂

listerine paduchi – Încearcă Listerine în ochi pentru păduchii ăia din gene! 😉 (O, doamne, sper să nu mă asculte nimeni!)

„about me” „can’t swim” – Dap, eu nu pot să înot, m-ai găsit!

youtube jocuri cu benmet – Cred că sunt în urmă rău cu tehnologia; nu ştiam că mai nou putem să ne jucăm pe YouTube.

keratina de brasil lichida care se da cu pensula – Scuze, n-am decât din aia care se dă cu bidineaua!

petroleum toata noaptea – Party all night long!

cum se ia belladona 1 m – Dacă ai nevoie să te învăţ cum să iei oameni la 11m, ştiu, dar pentru farmacii la 1 m, trebuie să cauţi în altă parte!

lol you are tigan get a fuck out you and your family and your people go back to india!you pice of acum 7 minute · Îmi place – CE?!?!?!

de ce se desfac unghiile? – Vai ce imagine mentală! Mă doare 😦

sud-est-forum.ro – Representing South West here, homie!

satellite photo of paris and london – I see London, I see France, but not from LoloableStuff

lantisoare fete ieftine – Pentru că şi fetele ieftine au nevoie de bijuterii!

acnee polifora – Cel mai scârbos lucru pe care l-am citit în ultimele săptămâni, pardon my French!

colaborari prieteni femei – Nici nu vreau să ştiu!

am impresia ca am paduchi – Să nu cumva să verifici!

rodica/mignona/stefan – ???

În principiu, am bifat căutările obligatorii despre păduchi şi luna aceasta :)) Voi ce căutări aţi mai făcut?

signature LoloableStuff Blog

6 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #13 & #14"

Doamne, cat pot sa ma amuze postarile de genu. Adevarul e ca exista o probleme cu anti-parazitarea, din cate se vede :)))))))

Apreciază

am ras ca de obicei.
keep it going..vad ca oamenii sunt perseverenti cu paduchii :))))

Apreciază

Ce am mai putut rade, nu pot sa cred ca cineva cauta asa ceva, desi nu stiu de ce ma mir, am avut si eu vreo 3 sau 4 episoade ale acestei rubrici. De ceva vreme incoace nu mai gasesc decat expesii normale la cautare, de aceea nu am mai continuat.
Si tot nu pot sa-mi revin de la faza cu „paduchi in gene”…. :))

Apreciază

Amuzanta ca de fiecare data.
Well, acneea „polifora” e de fapt polimorfa, asta insemnand ca arata in mai multe feluri. Condoleante posesoarei.

Apreciază

Stiu ca la polimorfa se referea, dar in mintea mea imediat s-a asociat (mierea) poliflora cu acneea si a rezultat un caz grav de greata 😦

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

LoloableStuff is a Tweet Bird now <3

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

