loloablestuff

Produse preferate / Favorite Products [TAG]

Posted on: 26 Aprilie 2014


Pentru că n-am mai făcut din vremuri matusalemice o postare din seria „Monthly favorites”, am preluat TAG-ul acesta de la Jully în speranţa că ţine loc de rezumat al ultimelor 6 luni (plus sau minus, dar mai degrabă plus)

1. Care este crema de faţă preferată? De ce?

3 litere, 2 variante: AHA. Am încercat până acum Avene Cleanance K şi Neoteric Silk Wrap Body Lotion. De ce le nominalizez pe ele? Sunt 3 în 1, ca detergentul: exfoliază (piele ca de bebeh şi glowy), reduc roşeaţa / ajută la tratarea acneei şi au şi o acţiune emolientă/hidratantă. Împreună cu serumul Olay Total Effect 7 in 1 Instant Smoothing Serum, cred că formează ingredientele pentru o rutină de seară stabilă.

2. Care este rujul/luciul de buze preferat?

Avon Ultra Color Rich Colordisiac in Satin Sheets

3. Buzele au nevoie de îngrijire, de hidratare – care este balsamul de buze care face minuni?

Vaselina cosmetică, clar! 😀 Nu e balsam, dar funcţionează mai bine ca oricare altul!

4. O linie perfectă trasată cu un tuş negru este reuşită dacă avem unealta potrivită – care este tuşul preferat?

Uf, povestea mea de dragoste cu tuşurile este tragică. Cel mai bun tuş cu care m-am jucat vreodată a fost cumpărat cu vreo 5 lei dintr-un catalog Lady’s. L-am folosit cu mult drag şi spor, dar când s-a terminat şi am încercat să-l înlocuiesc, am constatat că a fost scos din ofertă… foerver😦 Am încercat să-l înlocuiesc cu diverse branduri şi specimene, dintre care cel mai mare succes l-a avut tuşul gel de la Essence, însă pe nici unul nu l-am iubit aşa mult precum pe cel Lady’s..

5. Care este rimelul care te-a impresionat şi pe care l-ai recumpăra mereu?

Holy Grail Mascara Alert!

6. Care este produsul de păr care face minuni?

Depinde. Câteodată obsedez pe masca Placenta de la Kallos, câteodată pe spray-ul pentru protecţie termică de la Tresemme.. Nu am un produs căruia să-i fiu fidelă.

Tresemme heat defece styling spray UV filter 300 ml Romania

7. Care este parfumul tău preferat?

A FOST ( *sad face*) Tommy Hilfiger şi Beyonce – True Star, dar cum e discontinued, m-am reprofilat pe Lancome – Tresor in Love şi Dolce&Gabbana – Light Blue Sunset in Salina

8. Ai o ojă preferată în momentul de faţă?

Având în vedere că nu mi-am mai făcut unghiile de la revelion, aş zice că nu.

9. Care este produsul preferat pentru hidratarea corpului?

Laptele de corp nutritiv-reparator de la Elmiplant. Un mare WIN şi la miros şi la eficacitate!

10. Ai vreun gel de duş preferat?

Johnson’s Be Fresh & Imagine (cu piersică şi trandafir)

11. Care este primerul/baza de pleoape care te-a impresionat?

Am încercat doar 3 până acum, dar mă declar impresionată de rezistenţa pe care primerul Radiant o dă fardurilor.

radiant eyeshadow base primer review swatch

12. Care sunt fardurile tale preferate?

Cu siguranţă paletele Sleek. Şi dacă aş deţine doar Storm şi Sunset, tot mi-ar ajunge pentru orice look sunt eu în stare să creez 🙂 Dar nici paleta Qianyu nu e pe o poziţie de neglijat în colecţia mea!

Sleek Sunset make-up Palette swatch favorite

Naked nude metallic eyeshadow pictures swatch

 

13. Care este fondul de ten preferat?

Pentru iarnă La Roche Posay Toleriane, iar pentru vară (şi câteodată iarnă) Oriflame EverLasting

14. Acum că am discutat despre produsele de machiaj, e timpul să trecem la partea de demachiere. Care este demachiantul tău preferat?

Bifazicul Balea, mai e nevoie să specific?!

15. Care sunt site-urile de unde îţi cumperi produse cosmetice cu încredere?

Prefer cumpărăturile off-line pentru cosmetice 🙂

 

Vă invit să preluaţi TAG-ul sau să îmi lăsaţi răspunsuri la secţiunea de comentarii! 🙂

signature LoloableStuff Blog

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

