loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #20

Posted on: 15 Mai 2014


Nici luna aceasta nu scăpaţi de căutari ciudăţele 🙂

review acnee – Refuz să cred că există cineva care nu s-a prins până acum că acneea e nasoală (na, d-aci review) şi cere recenzii despre cum e!

pentru poze cum sunt eu – Huh?

pensule machiaj visage – Desigur, pentru că era prea greu să scrie „faţă”. Sau căuta „Caryl Baker Visage”, caz în care recomand taraba următoare, pensulele alea sunt extrem de în afara bugetului meu.

testul mantoux testul pielii poze – 😦

cos dureros in piept – Apoi, nedumerirea mea este: e coşul ÎN piept sau e altundeva, dar te doare în piept (sufletul, corazonul, alea) de la el?

oreo crema galbena – 😀

http://www.americansweets.co.uk/

?

Sursa

show fond de ten sticks math – Uf, fata e matematiciană Şi bilingvă, aparent.. See, beauty AND brains! 

curcuma masca riduri.ro – Ce nu înţeleg eu: dacă tu cauţi hotărât un anumit site (exemplul de faţă: riduri.ro) şi Google îţi oferă altul (loloablestuff.wordpress.com), de ce nu urli puţin la Google că nu te înţelege? În schimb, uiţi ce căutasei şi intri pe prima sugestie? 

 

 Voi ce aţi mai căutat de Google? 🙂

signature LoloableStuff Blog

9 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #20"

imi lipsesc paduchii, fara ei nu are niciun farmec :)))

Apreciază

fara paduchi? 😦

Apreciază

Aaaaw, miss them already?

Apreciază

ma obisnuisemn cu ei, dragutii 😀

Apreciază

De fapt, au fost nişte căutări cu păduchi, dar d-alea boring, care au mai fost şi lunile trecute, despre efectul loţiunii cu petroleum asupra lor. Am fost rea şi nu le-am publicat, ca să nu vă plictisesc.

Stai liniştită, până luna viitoare au timp să reapară din alea interesante :)))

Apreciază

pana la vara parca vad ca apar „paduchi costum de baie lotiune pistrui” :))

Apreciază

Ew, ew, ew, ew, un singur tip de păduchi îi pot asocia cu costumul de baie, te rog nu-mi mai băga imaginea asta în minte, am examen în o oră şi trebuie să fiu în stare să mă concentrez :)))

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

