loloablestuff

Wishlist iHerb din secţiunea New

Posted on: 7 Iunie 2014


Pentru că am foarte puţine de făcut în perioada aceasta şi nici nu mi-a venit un colet săptămâna trecută, m-am trezit din nou salivând la bunătăţile de pe iHerb. Pentru că ştiam cam toată oferta iHerb, de această dată am dat iama în noutăţile pe care le puteţi găsi sub panoul New de sus şi uite ce mi-a făcut cu ochiul

  • Protecţie solară Aubrey Organics (SPF 45). M-a atras foarte mult faptul că 1) protejează atât de razele UVA (responsabile cu îmbătrânirea pielii), cât şi de UVB (cele care bronzeză) şi 2) are numai filtre minerale, mai exact cel mai mare conţinut de oxid de zinc pe care l-am întâlnit într-un produs de acest fel: 25%. Pe mine nu mă deranjează DACĂ lasă urme albe (deşi crema cu 16% zinc de la All Terrain nu a făcut asta), pentru că oricum toate fondurile de ten îmi sunt prea închise şi se echilibrează balanţa. Preţ: $13,56 pentru 118 ml.

Aubrey Organics UVA UVB Broad spectrum zinc oxide sunscreen SPF 45 iHerb cod

  • Uleiul de avocado de la Cococare. În afară de faptul că am o obsesie pentru uleiurile vegetale, pe acesta mă imaginez folosindu-l strict pe post de demachiant. Preţ: $4,91 pentru 118 ml.

Cococare Avocado Oil ulei demachiant ten iHerb

  • Everyday Coconut Hydrating Body Lotion Coconut – loţiune hidratantă cu cocos. Are o formulă simplă, m-a atras foarte mult cantitatea: 950 ml pentru $11,19. Mi se pare perfectă pentru a fi ţinută în baie, lângă săpunul lichid, şi după fiecare spălare pe mâini sau duş să o folosesc. Nu va asigura o hidratare ca-n reclame, sunt convinsă, dar pentru preţul acesta şi în condiţiile folosirii de mai multe ori pe zi (mă spăl extrem de des pe mâini şi mi se usucă pielea foarte uşor), chiar simt că merită.

Everyday Body Lotion raport pret calitate cocos coconut iHerb

  • Palmer’s Skin Therapy Oil, Rosehip Fragrance este un mix de uleiuri vegetale (inclusiv ulei de susan, de migdale dulci, de nuci de Macadamia, de cocos, de caise, de sâmburi de struguri, dar şi retinol şi vitamina C), însă în legătură cu acesta sunt uşor în dubii pentru că mai are şi alte ingrediente cu care nu sunt 100% fericită. Oricum, îmi plac uleiurile pentru faţă s-ar putea să-l încerc. Preţ: $13,99 pentru 30ml.

mix uleiuri ten palmer's iHerb cocos caise struguri macadamia vitamina C retinol cod LoloableStuff blog

Terminând cu capitolul cosmetice, am vânat şi câteva din preparatele şi gustările disponibile pe acest site.

  • Dal Tadka, Mild Spicy este un preparat tradiţional indian, din ingrediente certificate ca fiind organice. Mi se pare foarte interesant că e deja gătit, trebuie doar încălzit, deşi nu ştiu exact cum afectează asta termenul de valabilitate. După cu scrie în titlu, acesta este Mild Spicy, însă puteţi să mai găsiţi o varietate de alte produse de la Great Eastern Sun mult mai picante, dacă vă place această senzaţie. Preţ: $4,42 pentru 300 gr.

mancare indiana Great Eastern Sun iherb cod LoloableStuff wishlist

  • Classic Creme Cookies de la Back to Nature sunt asemănători biscuiţilor Oreo, însă mult mai sănătoşi pentru că nu au conservanţi, coloranţi, arome artificiale, fructoză, E-uri, etc. Toate ingredientele din listă sunt uşor recognoscibile şi de găsit în bucătăriile noastre. Preţ: $4,29 pentru 340 gr (26 biscuiţi).

Back to Nature biscuiti alternativa sanatoasa Oreo fara E-uri conservanti arome artificiale iHerb cod LoloableStuff blog wishlist

Voi ce aţi mai vânat pe iHerb?

signature LoloableStuff Blog

Etichete:

2 răspunsuri to "Wishlist iHerb din secţiunea New"

Lotiunea cu cocos as incerca-o si eu. Daca ti-o comanzi sa ii faci review. 🙂

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. Va fi făcută o reîncercare în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

