loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #21

Posted on: 15 Iunie 2014


Luna asta e o intrare scurtă, că în câteva zile am examenul de licenţă, aşa că nu-i timp de comentat prea mult aberaţiile altora 😀

personal examen licenta facultate LoloableStuff blog

Sursa: theberry.com

absolut cele mai bune tratamete petru alcolism – Uf 😦

creme pentru acneea la 26 ani – Cremele pentru acneea de la 16 ani sunt foarte bune şi pentru cremele pentru acneea de la 26 ani 🙂

poze ce piele care se ia de pe degete – ?!

simbol linie alba pe tub de produse cosmetice – Şi dacă tubul produselor e tot alb?

titan auriu email 125ml – Asta îmi aduce aminte de rujul acela al Christinei Aguilera care cică avea o formulă apropiată de cea a vopselei de maşini. Oare lumea crede că fardurile mele aurii sunt, de fapt, titan auriu? Dacă da, o s-o iau ca pe un compliment 🙂

poze cu globuri avon sparkle eyeshadow stick – Legătura între cele două (globuri şi Avon eyeshadow) fiind?

poze cu cel mai mare zgirie non – NON!

ochii sunt simetrici? – Ochii cui?

ce marime iau la dres daca picioare lungi – Îmi miroase a laudă..

alcoolul camforat pentru foliculita – Alcoolul camforat pentru NIMIC pe piele!!

tratamente rusesti pentru cosuri – La cum umblă vorba, cel mai probabil implică alcool în o formă sau alta, aşa că eu aş zice pas.

signature LoloableStuff Blog

3 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #21"

vai unde sunt paduchii ?? :)))

Apreciază

Oare a scăpat şi blogul meu definitiv de ei? 😀

Apreciază

imi face rau fizic sa citesc categoria asta….ma doare burta de la atata ras. :)) dar nu m-am putut abtine si le-am cautat si pe cele din urma…imi era dor de paduchi, zau :))

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

