loloablestuff

Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #22

Posted on: 17 Iulie 2014


Cu două zile întârziere (sorry, my bad), vă prezint dumele din ultima lună. Puţine, ce-i drept, dar vara mereu scade activitatea pe blog 😦

un germene care da acnee – Eh, intrarea asta a făcut mult mai dificile eforturile mele de a mânca cât mai raw (inclusiv cu germeni de grâu, adică)

ce seamana cu un musetel, dar ii mai mare – Era tac’su, maaa! (P.S. Un muşeţel – doi muşeţei sau două muşeţele?)

arsura cu primer – Dacă e vorba de arsuri solare.. păi cam da. Că una-i protecţia solară şi unu-i primerul.

care faina are cele mai multe vitamine – Pentru că atunci când vrei o doză de vitamine, făina e primul aliment din care te gândeşti s-o iei!

celule lovimatare – Pentru că biologie (presupun) şi pentru că #n-amînţeles-oniciodată

signature LoloableStuff Blog

8 răspunsuri to "Ce vă Aduce pe Blogul Meu? #22"

mereu ma intreb cum doamne reusesc oamenii aia sa nimereasca pe blogul tau dupa acele cautari :))

Apreciază

Nu ştiu nici eu :)) Sunt chiar curioasă ce căutări sunt şi pe alte bloguri 😀

Apreciază

Eu azi am avut o cautare cu ” meditatii de iubire la distanta” – wtf?

Apreciază

Cred că trebuia să fie o metaforă ceva, mult peste capacitatea noastră de înţelegere :))))

Apreciază

Doamneeeeeeee ma amuz de fiecare data si rad cu lacrimi la fiecare postare de genul asta :))
Esti si tu mega funny la ce raspunsuri ai :))

Apreciază

Mulţumeeesc! :*
Adevărul e că în ultima vreme s-au mai calmat, în sensul că nu mai sunt aşa şocante căutările, nu mai am din ce să mai scot răspunsuri amuzante 😦

Apreciază

Ce tare-i aia cu îi mai mare :)) Mă-ntreb dacă pe undeva, la un moment dat, am dat şi eu vreun search din ăsta tembel :))

Apreciază

Ahaha, caută când ai timp şi let me know, sunt extrem de curioasă 😀

Apreciază

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

