loloablestuff

Cumpăraturi pe care le regret / Products I regret buying 2016

Posted on: 15 Ianuarie 2017


RO: Ştiu că e 2017 şi n-am mai scris din 2016 2015, dar iată că după o scurtă pauză, mi-am reîncărcat bateriile de scris şi m-am întors 🙂

În prima postare din 2017, vorbim despre dezamăgirile din anul trecut. Ştiţi voi, ca să lăsăm în urmă ce a fost negativ. Din (ne?)fericire pentru mine, în 2016 nu am avut timp să mă preocup aşa mult de cosmetice, aşa că am rămas în mare parte la ce foloseam înainte şi ştiam că funcţionează pentru mine. Cu toate astea, am câteva produse pe care regret că le-am cumpărat pe care să vi le prezint.

cosmetics high end drugstore Matrix Estee Lauder Inglot Revlon Too Faced Better than sex mascara concealer heat protection

  • BB Cream-ul „Crescent White” de la Estee Lauder m-a încântat pentru că are SPF 50 şi o mulţime de ingrediente benefice pielii, precum antioxidanţii, ingrediente skin-repairing şi care hidratează. Ba chiar, are 5 steluţe pe Beautypedia a Paulei Begoun. Din păcate, nu am putut să îmi dau seama dacă ingredientele din ea chiar funcţionează pentru că este incredibil de PORTOCALIE! Mna, nici măcar vara când sunt puţin bronzată nu pot să o folosesc şi nu e chiar cel mai ieftin produs. Are şi un mic iluminator cremă în căpăcel, dar nici măcar asta nu salvează acea culoare oribilă. Pentru un brand high end, cred că ar fi putut să scoată pe piaţă măcar vreo 3 nuanţe.
    beauty products I regret buying disappointments high end Estee Lauder Crescent White BB Cream SPF 50beauty products I regret buying disappointments high end Estee Lauder Crescent White BB Cream SPF 50 highlighter
  • Corectorul Colorstay de la Revlon l-am luat tot pentru că are 5 steluţe pe Beautypedia. E adevărat ce scrie acolo, rezistă foarte mult (ce-i drept, l-am folosit doar peste primer şi nu ştiu dacă ar rezista chiar 24 de ore), dar e ca şi cum nu m-aş da cu nimic. Nu văd acoperirea cearcănelor şi iluminarea zonei de sub ochi după ce-l folosesc. Din fericire, costă sub 20 lei.
  • Mascara Better than sex de la Too Faced NU este mai faină ca sexul. Nici măcar ca cel de proastă calitate. Nu neapărat pentru că ar fi o mascara proastă. Îmi place mult periuţa şi aspectul genelor după ce o folosesc, însă până la sfârşitul zilei am obrajii negri de la câte punctuleţe de mascara uscată cad pe ei. Rezistenţă 0. Din fericire pentru mine, este doar versiunea mini, pentru călătorii şi am scăpat ieftin. Am vorbit despre ea şi pe Instagram.
    rimel mascara beauty products I regret buying disappointments Too Faced Better than sex high end sephora lashes
  • Duo-ul blush şi illuminator Freedom System de la Inglot nu-mi place pentru că iluminatorul nu este deloc vizibil. În primul rând, nuanţa e puţin închisă pentru tenul meu (seamănă cu Orgasm de la NARS sau Rose Gold de la Sleek), dar nu asta e ce mă deranjează la el. Deşi încerc să amestec cu pensula cele două culori, ce ajunge pe obraz este 100% mat. Influenţa iluminatorului din acest duo este insesizabilă aşa că, pentru mine, acest produs îşi pierde jumătate din farmec.
    beauty products I regret buying disappointments dezamagiri 2016 Inglot freedom system blush & illuminator highlighter NARS Orgasm dupe
  • Setul NYX Soft Matte Cream trebuia să fie un cadou frumos de Crăciun de la mine pentru mine. Culorile sunt absolut superbe, însă se aplică cu dungi (se vede asta şi în poza de mai jos) şi nu rezistă nici măcar jumatate de oră. E un coşmar să mănânci purtând un astfel de ruj lichid. Încă mai am coşmaruri cu imaginea mea din oglindă după ce am mâncat (doar!) o salată purtând nuanţa din dreapta.
    beauty products I regret buying disappointments  2016 NYX soft matte lip cream swatch liquid lipstick
  • Spray-ul pentru protecţie termică a părului Matrix are majoritar recenzii pozitiv pe aoro.ro, de unde l-am cumpărat. Eu nu l-am putut folosi decât de două ori, o dată pe părul ud şi altă dată pe părul uscat. Deşi instrucţiunile specifică faptul că ar trebui folosit pe părul ud, de ambele dăţi, mi-a lăsat părul atât de lipicios că mi se încurcau degetele în el. Mai bine foloseam zahăr dizolvat în apă. Şi nici nu am văzut cine ştie ce efecte de protecţie termică.

Pe voi ce produse v-au dezamăgit în 2016? …sau 2015, de când n-am mai vorbit? 🙂

Alatura-te discutiei...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 666 de urmăritori

Like if You Liked

Follow Me on Pinterest
Instagram

A fost o eroare la preluarea imaginilor din Instagram. O reîncercare de va fi făcută în câteva minute.

Follow me on BlogLovin

Follow on Bloglovin

Postările mele de la începuturi până în prezent…

Contact Me

7797911894 e9a577ef4e m

Sigma Make-Up Brushes

Sigma Eyeshadow Bases

Free Shipping and 10% Discount on Beauty Products, Accessories and Clothing!

